KETJUNTAPPAJAT OSA 14

Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Täällä on varmaan nyt hiljaisempaa kun on iltatoimien aika.Mullakin harvinainen hetki olla täällä tähän aikaan tai yleensäkään koneella
On joo yleensä tähän aikaan hiljasempaa.....miekin livahdan kyllä tästä ihan kohta.... :whistle: :whistle: .....tuun kyllä varmaan myöhemmin uudestaan vielä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
moro kukis :wave: :wave: mitäs siulle kuuluu? :)
ehä täs oikee mittää ihmeitä kuulu.tänää oon siivont ja lenkkeilly koiran kaa ja sillei...eikä juurikaan vituta yhtää ja se on jo paljo se. :LOL: oikeestaa iha hyvä fiilis.valmistauvun jo pikku hiljaa illan euroviisuihin...jihaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
moro kukis :wave: :wave: mitäs siulle kuuluu? :)
ehä täs oikee mittää ihmeitä kuulu.tänää oon siivont ja lenkkeilly koiran kaa ja sillei...eikä juurikaan vituta yhtää ja se on jo paljo se. :LOL: oikeestaa iha hyvä fiilis.valmistauvun jo pikku hiljaa illan euroviisuihin...jihaa... :D
mie oon kanssa päivän siivoillut, muttei sitä mistään huomaa, tuntuu että ian turhaa hommaa ook siivous. :/ |O
no toivottavasti ei sitten huomenna vituta tänkin päivän puolesta, tosin mie oon tainnu ottaa tuon siun tututuksen tälle päivälle. :whistle: :whistle:
miekin täss mietiskelen jaksaiso noita viisuja kattella vaiko ei :)
 

Yhteistyössä