Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
jos ostit pitkähihaisen virtahepopaidan ja -housut kokoa 98 cm :/Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:olinkohan mie vieny ne nenäs eestäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Jaksoit sie Kivis käydä siel keltasessa ketussa
nettiputiikissa vain ja sieltäkin oli niissä kuoseissa koot loppu mitä olisin halunut :/
Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
:| ...sekin vielä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
vaihdevuosia odotellessa :/
Huh....en ollut minä .....meil on nuo virtahepo shortsitAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jos ostit pitkähihaisen virtahepopaidan ja -housut kokoa 98 cm :/Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:olinkohan mie vieny ne nenäs eestäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Jaksoit sie Kivis käydä siel keltasessa ketussa
nettiputiikissa vain ja sieltäkin oli niissä kuoseissa koot loppu mitä olisin halunut :/
elä herttinen sentää amputoi mahaasi....siin ei hyvin käy... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
amputoinpas :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:elä herttinen sentää amputoi mahaasi....siin ei hyvin käy... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
laita ukkos käsimään...miehen kylkiluusta nainen on kuiteskin lähtöisin joten miesten syytä koko juttu :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::| ...sekin vielä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
vaihdevuosia odotellessa :/
oolrait.....hyvää yötä :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä apinun nukkuu...yötä :wave: :heart: :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä apinun nukkuu...yötä :wave: :heart: :hug: :heart:
mikä apina ....piti sanoo, mä painun nukkumaan :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä apinun nukkuu...yötä :wave: :heart: :hug: :heart:
Ei käy |O ....sit sie et voi syödä poppiksii :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:amputoinpas :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:elä herttinen sentää amputoi mahaasi....siin ei hyvin käy... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
:/ ai niin .......Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Ei käy |O ....sit sie et voi syödä poppiksii :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:amputoinpas :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:elä herttinen sentää amputoi mahaasi....siin ei hyvin käy... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
Niih.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::/ ai niin .......Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Ei käy |O ....sit sie et voi syödä poppiksii :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:amputoinpas :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:elä herttinen sentää amputoi mahaasi....siin ei hyvin käy... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
noh....jos mä nyt sitten poppisten takia oon amputoimatta :/Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Niih.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::/ ai niin .......Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Ei käy |O ....sit sie et voi syödä poppiksii :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:amputoinpas :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:elä herttinen sentää amputoi mahaasi....siin ei hyvin käy... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
No sitähän miekin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:noh....jos mä nyt sitten poppisten takia oon amputoimatta :/Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Niih.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::/ ai niin .......Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Ei käy |O ....sit sie et voi syödä poppiksii :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:amputoinpas :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:elä herttinen sentää amputoi mahaasi....siin ei hyvin käy... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sen takiahan naisilla pitää olla nämä puolukka päivät :kieh: .....mä vuodan kuiviin....ja mun maha pitää amputoida :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:samperin eeva :kieh: :kieh: ....ei ollu älliä olla ottamatta sitä omppu puusta, ei :kieh:
mut nyt oikeesti menen........ :wave: :wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mut nyt meen :wave: :wave:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mut nyt meen :wave: :wave:
Hyvää yötä ja toivottavasti saat nukkua tämän yön ja rauhassa :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mä kans taidan hipsiä peiton alle nukkumaan =) :hug: =) :heart: :heart: :wave: :wave: