KETJUNTAPPAJAT OSA 14

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mut siis ton pojan harrastukset vie vaan aikasta paljon aikaa....mut tuleepa käytettyä aika sit omaan kuntoiluun :D toki onhan se hyvä et harrastaa
Noil pojilla on just noit harrastuksii mitkä imee kaikki vapaa-ajan, mutta onhan se hyvä et harrastavat ja kiva et voi käyttää sitä aikaa jollain tavalla omaksi hyödykseenkin....
 
arvaappa menikö taas muksujen renttuihin rahaa :kieh: ....pojalle ostin vaivaset jo kolmannet tuulipuvun housut tälle keväälle, kun ne kaksi on jo läpi puhki....jalkapallon takia :kieh: :kieh: ....sit hurrikselle haalari ja eskarilainen tarvi verkka puvun ja kaikille muksuille sormikkaat :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mut siis ton pojan harrastukset vie vaan aikasta paljon aikaa....mut tuleepa käytettyä aika sit omaan kuntoiluun :D toki onhan se hyvä et harrastaa
Noil pojilla on just noit harrastuksii mitkä imee kaikki vapaa-ajan, mutta onhan se hyvä et harrastavat ja kiva et voi käyttää sitä aikaa jollain tavalla omaksi hyödykseenkin....
joo ja toivottavasti harrastaakin pitkään noita, niin pysyy pahanteosta pois :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
arvaappa menikö taas muksujen renttuihin rahaa :kieh: ....pojalle ostin vaivaset jo kolmannet tuulipuvun housut tälle keväälle, kun ne kaksi on jo läpi puhki....jalkapallon takia :kieh: :kieh: ....sit hurrikselle haalari ja eskarilainen tarvi verkka puvun ja kaikille muksuille sormikkaat :|
:( lapset on kyl aikamoisii raha reikii :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Pakko tulla kysymään: Kaatuks muilta palsta ku multa :kieh:
mulla ei kaatunut :eek:
Miten se voi mennä niin että osalla toimii ja osalla ei?
emmä tiedä, mut toimii tää ihan normisti mulla :D ....jos mä oon immuuni :D
niin taidat tosiaan olla, mäkin olisin ihan mielelläni välillä immuuni näille kaatumisille :D
 

Yhteistyössä