KETJUNTAPPAJAT OSA 14

Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
koska koulut alkaa :kieh: :kieh: ....mun pää meinaa hajota noitten kans välillä :kieh: .....sarja kiusataan toisia kaiken aikaa ja meidän neiti :kieh: ....se kulkee kaiken aikaa mun peräs kertoen, mitä pojat on tehneet :kieh:
jep..ja kaikki sanoo ...amen :D
Noi neidit on sellaisia kielikelloja..kalkati kalkati :headwall:
:LOL: se on totta....mä sille sanoinkin, et et viittis kaikesta kannella, äitikin ois paljon paremmalla tuulella, ku ei aivan kaikkea tietäisikään :D ....neiti sano, et no joo.....äiti pojat otti varastosta sokeria :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
:wave: :wave:
Mie sainki tänään ekan syntsälahjan ennakkoon. ja varmaan huomenna persus onkin sen olonen että ikää kohta tulee lisää :D :D :LOL: :LOL:
moro suklis :D :wave: saitkos filetson ja millo siu synttärit on ja pal sie täytät?
Juu fillarin sain :D
Onhan noihin syntsiin vielä aikaa, vasta heinäkuun alussa ovat, ja 30 tulis täyteen, jaiks :xmas:

:wave: :wave:
Mie sainki tänään ekan syntsälahjan ennakkoon. ja varmaan huomenna persus onkin sen olonen että ikää kohta tulee lisää :D :D :LOL: :LOL:
moro suklis :D :wave: saitkos filetson ja millo siu synttärit on ja pal sie täytät?
Juu fillarin sain :D
Onhan noihin syntsiin vielä aikaa, vasta heinäkuun alussa ovat, ja 30 tulis täyteen, jaiks :xmas:
sie oot viel nii nuor... :D

ukko savusti lohen tossa ruoka pöytään ja lähti nyt illalla taas kalaan
mie tahon teije ruokapöytää...mie tahon siu miehen ku se tuop savulohta... :p :p :p :p :p :p :p
mut ku noita lohia on tuotu tämän kesän aikan jo 11 kpl :eek: ja edelleen siel on 4 kalaa pakkasessa
ja edelleen sanon että tahon joko tulla teije ruokapöytää murkinoimaa tai siu miehen ...siis vaa noitten lohien takia... :LOL:

mie tahon teije ruokapöytää...mie tahon siu miehen ku se tuop savulohta... :p :p :p :p :p :p :p
mut ku noita lohia on tuotu tämän kesän aikan jo 11 kpl :eek: ja edelleen siel on 4 kalaa pakkasessa
kuules pikkis, siun pittää järjestää meille ketjuntappajille pippalot missä tarjoot meille lohta niin paljon että myökin kyllästytään :D :LOL:

ja edelleen sanon että tahon joko tulla teije ruokapöytää murkinoimaa tai siu miehen ...siis vaa noitten lohien takia... :LOL:
:LOL: :LOL: olihan tuo ukko tosi reipas....mä kun lykin tota nurmikkoa ja vein pojan jalkkis harkkoihin, niin sillä välin ukko kuoriperuna ja teki salaatin, savusti lohen ja imuroitti :D :heart: .....mä tulin sit muksujen kans sisälle pesuille ja tein muusin ja syötiin

:LOL: :LOL: olihan tuo ukko tosi reipas....mä kun lykin tota nurmikkoa ja vein pojan jalkkis harkkoihin, niin sillä välin ukko kuoriperuna ja teki salaatin, savusti lohen ja imuroitti :D :heart: .....mä tulin sit muksujen kans sisälle pesuille ja tein muusin ja syötiin
ihku isäntä... :D :hug: :heart: :D :D :D

kuules pikkis, siun pittää järjestää meille ketjuntappajille pippalot missä tarjoot meille lohta niin paljon että myökin kyllästytään :D :LOL:
:D :D

Kerran se kirpasee..meinaan 30 kun tulee täyteen.Sitten siihen tottuu ja alkaa turtumaan ;)
Jonkinlainen luovutus tapahtui minulla kun tuli 30 tuli täytee.Nyt kilahtaa kesän jälkeen 34 |O
No aikasemmin tuo 30 oli miun mielestä vaan yks luku, nyt kun se lähenee uhkaavasti ni tuntuu että miehän oon jo vanha, ja en oo mitään edes saanut aikaseks tähän ikään mennessä |O
Kai tää sitten jotain ikäkriisiä vissiin on B)

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
ainiin ja tänän tuli sairaalasta lappu et tyttö on suoraan leikkausjonossa ettei mitään arviointeja ensin
No mikä sinun tytöllä ?..on mennyt ihan ohi :|
putkitus eessä..korvat ei pysy auki..tulehdusta pukkaa kokoajan...toinen perättäinen kuuri loppu just lauantaina..nyt ok..mutta tänään taas köhinyt..pidetään peukkuja et pysyy hetken terveenä

Yhteistyössä