KETJUNTAPPAJAT osa 13

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
|O |O |O |O :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall:
moro suklis :D :wave: mikäs siulla? :hug:
moroo :wave:
miulla oli tänään hampilääkäri, ja tehtiin juurihoitoa ja nyt särkee hampia :kieh: :kieh: :kieh:

auuuuutsssssss :( :| :/ :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
kivinehä on tehny mielenkiintosen alotuksen... :LOL:

oli pakko tehdä ku välillä joku tulee tänne meitä kiusimaan ja haukkumaan :D
:LOL: meinasin kirjottaa sinne et kyl nää pitäs lailla kieltää... :LOL: ei vaineskaa,nää pitäs tehhä pakolliseks ja haukkujat pitäs heittää hittoo täältä...

no jaaa...kyllä mun mielestä mielipiteitä saa ja pitääkin olla...jos ne vaan on samat ku mulla :whistle: :kieh: :LOL: :LOL:

kivinehä on tehny mielenkiintosen alotuksen... :LOL:

oli pakko tehdä ku välillä joku tulee tänne meitä kiusimaan ja haukkumaan :D
:LOL: meinasin kirjottaa sinne et kyl nää pitäs lailla kieltää... :LOL: ei vaineskaa,nää pitäs tehhä pakolliseks ja haukkujat pitäs heittää hittoo täältä...

no jaaa...kyllä mun mielestä mielipiteitä saa ja pitääkin olla...jos ne vaan on samat ku mulla :whistle: :kieh: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:

väsään täs samal äiskänpäivä kortteja tai siis kansia ja värssyjä,penskat piirtää sit jotkuu kuvat.
Mä postitin torstaina kortin mun äiskälle ja ei ollut tänään tullut ku kysyin :/ :/ :/ :/ :/ vaik yleensä posti kuljettaa seuraavaksi päiväksi kortin/kirjeen perille
hö,outoo.

Mulla on kyl anopin koulutus mennyt tosi hyvin ku mennään huomen anoppilassa käymään ja anoppi haluaa viedä meidät ravintolaan syömään :p :p :p :p :p :p :p :p :D
kiva :/ ,mie en kyl lähtis anopin kaa mihikää...iha kiva ihminehä se on mut en vaa jaksas sitä sen äänekästä esitystä.

Mulla on kyl anopin koulutus mennyt tosi hyvin ku mennään huomen anoppilassa käymään ja anoppi haluaa viedä meidät ravintolaan syömään :p :p :p :p :p :p :p :p :D
kiva :/ ,mie en kyl lähtis anopin kaa mihikää...iha kiva ihminehä se on mut en vaa jaksas sitä sen äänekästä esitystä.
mutku mun anoppi on kyl oikeesti aivan ihana ihminen ja appiukko kans :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

mutku mun anoppi on kyl oikeesti aivan ihana ihminen ja appiukko kans :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
mie oon ilone siun puolest. :D :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä oon menny matalalentoa koko päivän... ja huomenna herätys klo 5... :snotty:
:eek: :hug:
eihän tuohon aikaan ees sikakaan ole ehtinyt pierasta :eek:
Esikoinen lähtee partiokisoihin Nivalaan, lähtö klo 6, linja-autoasemalla oltava 5.50 :snotty: Onneksi on vp, meen takas nukkumaan jos uni suinki vielä tulee.

Yhteistyössä