KETJUNTAPPAJAT OSA 12

pete
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Tällä hetkellä tuntuu siltä että millään haku ja muilla ylimääräisillä tilpehööreillä ole niinkään väliä mutta jos edes nämä jumi tilanteet ja aloituksien tekemisen sais näin ensiks toimimaan. Sitten kun vielä on viikonloppu edessä niin onko tämä koko viikonlopun tässä jamassa sitten?
pääsetkö sä mitäs nytin eka sivulle? :O mä en edes sinne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
höh,taasko tää paska tökkii |O just ku oisin tullu kertomaan että mulla on ihana päivä :D
vaik tää onkii yks paska tökkijäine koko palsta,ni paas kertoen kuitekii siu ihanast päiväst kylhä myö kuunnellaa. :D
no mäpäs paan kertoen :D noh,mies sai uuden työpaikan tänään,nykyinen on ihan paska,tai toisin sanoen työnantaja,sellanen pikkufirma vielä,sit tuli verolaput ja kummatki saadaa hyvät palautukset,mulla on vapaapäivä tänään ja oon jo saanu siivottua ja kohta tulee anoppi kylään kahveelle :D ehkä pieniä asioita mutta meillä tuntuu aina olevan kaikessa huono tuuri :snotty:
joha tuos olkii vaiks mitä ihanaa... :D :hug:
Onnea mukavalle päivälle.

Meillä ei niin mukava. Keskimmäinen oksennustaudissa ja pelkään, että tulee sama tauti 2kk vauvalle. :(
:hug: oijoi,toivottavasti paranevat pian
 
Alkuperäinen kirjoittaja pete:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Tällä hetkellä tuntuu siltä että millään haku ja muilla ylimääräisillä tilpehööreillä ole niinkään väliä mutta jos edes nämä jumi tilanteet ja aloituksien tekemisen sais näin ensiks toimimaan. Sitten kun vielä on viikonloppu edessä niin onko tämä koko viikonlopun tässä jamassa sitten?
pääsetkö sä mitäs nytin eka sivulle? :O mä en edes sinne...
Ei sinne pääse kukaan. Se on jumissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
höh,taasko tää paska tökkii |O just ku oisin tullu kertomaan että mulla on ihana päivä :D
vaik tää onkii yks paska tökkijäine koko palsta,ni paas kertoen kuitekii siu ihanast päiväst kylhä myö kuunnellaa. :D
no mäpäs paan kertoen :D noh,mies sai uuden työpaikan tänään,nykyinen on ihan paska,tai toisin sanoen työnantaja,sellanen pikkufirma vielä,sit tuli verolaput ja kummatki saadaa hyvät palautukset,mulla on vapaapäivä tänään ja oon jo saanu siivottua ja kohta tulee anoppi kylään kahveelle :D ehkä pieniä asioita mutta meillä tuntuu aina olevan kaikessa huono tuuri :snotty:
Kieltämättä päiväsi kuulostaa ihanalle. Minusta taas on tuntunut koko aamun et mikään ei onnistu ja vaikka kuinka siivoilen niin sitä mukaan tulee sotkua, siis vähän semmonen kun uppois suohon ja kun vähän pääsee ylös niin vajoaa jo takaisin. Mutta nyt on vähäks aikaa rauha maassa kun lapsi on päikyil.
:hug: voimahalit sullekkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja pete:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään ketjuntappaja:
mikä täällä tökkii... ei pääse kuin etsivun kautta ja tähänketjuun
sitähä täs ihmetellää kaik,et mikä saakeli tääl ain tökkii. :kieh:
mut näkyykö mitäs nytin eka sivu. mulla valkeaa plankkoo pukkaa..
en pääse etusivulle,lyöp vaa valkost sivuu. :kieh:
 

Yhteistyössä