KETJUNTAPPAJAT OSA 12

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
...kääk,vähänkö säikähin ku täs tietskapöyväl käveli äske hämis................vaiks se olkii vaa sellane pien et just sen silmäl erotti,mut se ol silti yökkö ja mie nitistin sen...
Ei hämähäkkilöitä saa tappaa!! Ja oot sitten taas vaihtanu nikin! Eihän täsä pysy perässä enää... :snotty:
siis saa ja täytyy nitistää... |O :x ...joo,taasha mie oon vaihellu kattos koskaa en oo näköjää tyytyväine. :D ...nii ja moro vaa. :D :wave:
 
Suklis harmaillen
huomenta.
höh harmaana ei ookkaan nuita hymiöitä, ihan tylsää. :/
olipas ihanaa, kun nukuttiin tyttöjen kanssa puol ysiin asti pitkästä aikaa :D
Mie meinasin kun tuon ukon pitäis huomenna töihin viedä jotain herkkuja, ja miun äipällä huomenna olis sen käden operointi ni joskos molemmille tekis vaikkas rakkauden makupalaa, mummolle vois kirjoittaa siihen päälle valkosuklaalla parane pian. Jos tuo miun iskä käväsis sen huomenna sillä aikaa kun äippä on siellä leikkurissa viemässä sen niille. :)
Pitäis vaan lähteä tyttöjen kanssa sitten kauppareissulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklis harmaillen:
huomenta.
höh harmaana ei ookkaan nuita hymiöitä, ihan tylsää. :/
olipas ihanaa, kun nukuttiin tyttöjen kanssa puol ysiin asti pitkästä aikaa :D
Mie meinasin kun tuon ukon pitäis huomenna töihin viedä jotain herkkuja, ja miun äipällä huomenna olis sen käden operointi ni joskos molemmille tekis vaikkas rakkauden makupalaa, mummolle vois kirjoittaa siihen päälle valkosuklaalla parane pian. Jos tuo miun iskä käväsis sen huomenna sillä aikaa kun äippä on siellä leikkurissa viemässä sen niille. :)
Pitäis vaan lähteä tyttöjen kanssa sitten kauppareissulle.
moro suklis :D :wave: mitäs ihmettä siekii harmailet?
 
suklis
no kun mie oon tässä ukon läppärillä kun en viitti omaa konetta pistää päälle jos ollaan kohta sinne kauppaan lähdössä, enkä viitsi alkaa tässä kirjautumaan. Siks mie nyt harmistelen.
Ja tää läppäri on pyllystä, koko ajan heittää ylimääräisiä kirjaimia väliin, ja tuo hiirisysteemi tossa näppiksen alla on vaan tiellä :/
 
suklis
ei hitsiläinen tuon meidän 3 v:n kanssa..pisti ilmapallon rinytaansa ja hölpötti tässä on mun iso tissi, ja sitten koitti pistää sitä miun housuihin että äitille tulis iso peppu. :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja suklis:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä laitan kuivia....hetko
KUIVIA??????????????????????? :LOL: :LOL: :LOL:
jos pikkikselle sattu vahinko ja se meni vaihtamaan itsensä kuiviin :D
ilmeisest :LOL: :LOL: :LOL:
no heh heh :kieh: ....nyt laitan niitä kuvia :kieh:
:LOL:
 

Yhteistyössä