KETJUNTAPPAJAT OSA 12

Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Nii joo, moro kaikille tasapuolisesti, pikkis, tosis ja huittis ainaki :hug:

Mut arvatkaapa mitä äsken murehdin? Että esikoinen kohta lähtee kotoa :ashamed: :snotty: Vastahan se syntyi ja on kohta 12v. :ashamed: :ashamed: *liikaa Serranoja tullu katottua*
:hug: ei se viel muuta,mut miu esikoine 15v jos pääsee hakemaasa opiskelu paikkaa ni se muuttaa... :(

:hug: :hug: :hug: kamalaa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
mitä sie huuvat?
Tuli tälli päähän |O |O
:eek: :eek: :eek:
#?&/&&%??#"!!!!"/&%( |O |O |O |O saatanan metallinen pastalävikkö tippui astiakaapin ylimmiltä hyllyltä keskelle kupolii...... |O
:eek: :eek: kauhee pastalävikkö sulla :hug: mul on muovinen :D
Mullaki on muovia... Tuupovaaraa

:D
mä oon joskus ostanut parilla eurolla, mut se on kyl ollut kestävä....jopa hurris piti sitä kypäränä tänään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Nii joo, moro kaikille tasapuolisesti, pikkis, tosis ja huittis ainaki :hug:

Mut arvatkaapa mitä äsken murehdin? Että esikoinen kohta lähtee kotoa :ashamed: :snotty: Vastahan se syntyi ja on kohta 12v. :ashamed: :ashamed: *liikaa Serranoja tullu katottua*
:hug: ei se viel muuta,mut miu esikoine 15v jos pääsee hakemaasa opiskelu paikkaa ni se muuttaa... :(
:hug: :hug: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
mitä sie huuvat?
Tuli tälli päähän |O |O
:eek: :eek: :eek:
#?&/&&%??#"!!!!"/&%( |O |O |O |O saatanan metallinen pastalävikkö tippui astiakaapin ylimmiltä hyllyltä keskelle kupolii...... |O
:eek: :eek: kauhee pastalävikkö sulla :hug: mul on muovinen :D
Mullaki on muovia... Tuupovaaraa

:D
mä oon joskus ostanut parilla eurolla, mut se on kyl ollut kestävä....jopa hurris piti sitä kypäränä tänään :D
Hurriksella o mielikuvitusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä tänään toivoin et kaikki opiskelis jo :kieh: kun kaikki huusi yhtäaikaa omaa asiaa ja hurris vielä kiljui ja keikutti syöttötuolia ja paukutti pöytää lusikalla ja yks vielä lauloi :eek: :eek: oikein kiljusen herrasväki :/
Voi kuule, ku selkäs käännät nii ne jo pakkaa kamansa ja lähtee kotoa (sano mun äiti aikoinaan kun kotoota muutin) :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä tänään toivoin et kaikki opiskelis jo :kieh: kun kaikki huusi yhtäaikaa omaa asiaa ja hurris vielä kiljui ja keikutti syöttötuolia ja paukutti pöytää lusikalla ja yks vielä lauloi :eek: :eek: oikein kiljusen herrasväki :/
Voi kuule, ku selkäs käännät nii ne jo pakkaa kamansa ja lähtee kotoa (sano mun äiti aikoinaan kun kotoota muutin) :kieh:
mut meidän eskarilainen sanoi ettei se muuta koskaan kotoa :eek: sano et kyl sen vaimo ja lapsetkin mahtuu meille asumaan :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
menee hetki käyn puristaas yht finskuu... :D
Ei v.ttu :LOL: :LOL: :LOL:
On tosiksella iltapuhteet :D :D

Mun mies män jo nukkumaan. Yks unimurmeli seki... Mutta saapahan rauhassa palstailla :D
Ai sie sait sen unten maille ilman suurempia kiukutteluja :D
Juu peittelin hellästi :LOL:
Hienoa :D ....toivottavasti ei vaan ala koht karkailee sängyst ja kurkkimaan oven raosta ja kuuluu *en nuku.....en nuku* :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä tänään toivoin et kaikki opiskelis jo :kieh: kun kaikki huusi yhtäaikaa omaa asiaa ja hurris vielä kiljui ja keikutti syöttötuolia ja paukutti pöytää lusikalla ja yks vielä lauloi :eek: :eek: oikein kiljusen herrasväki :/
Voi kuule, ku selkäs käännät nii ne jo pakkaa kamansa ja lähtee kotoa (sano mun äiti aikoinaan kun kotoota muutin) :kieh:
mut meidän eskarilainen sanoi ettei se muuta koskaan kotoa :eek: sano et kyl sen vaimo ja lapsetkin mahtuu meille asumaan :eek:

:eek: :eek: peräkammarin poika/tyttö :whistle: :D Potki se nyt kuiten omilleen asumaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
menee hetki käyn puristaas yht finskuu... :D
Ei v.ttu :LOL: :LOL: :LOL:
On tosiksella iltapuhteet :D :D

Mun mies män jo nukkumaan. Yks unimurmeli seki... Mutta saapahan rauhassa palstailla :D
Ai sie sait sen unten maille ilman suurempia kiukutteluja :D
Juu peittelin hellästi :LOL:
Hienoa :D ....toivottavasti ei vaan ala koht karkailee sängyst ja kurkkimaan oven raosta ja kuuluu *en nuku.....en nuku* :kieh:
Mää isken sitä halolla otsikkoon jos kehtaa tulla kuikuileen :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
löyty kaks,toisest tul pikku pörtsäys ja toine ei olt viel valmis. :LOL:
Anna kasvaa ihkun isoks ensin.....sit kyllä lähtee :kieh: :D
joo isot on tosi makeita...miehel ol kerra korvalehes sellane tosi iso finsku et ku puristi sen ni näytti ku ois puol korvaa lähteny...se ol siis siistii...WAU!!!!!!!!!!... :LOL: :LOL: :LOL: ...pakko sanoo tää,mut melkei sain sillo orkun... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä