• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

KETJUNTAPPAJAT OSA 12

Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
pikkis paas nyt kertoen siit siun tentist,oliko vaikee?
ei vaikea.....meinasin itse kirjoittaa lisäkysymyksia ja vastata niihin, kosk kaikki ne himputin komplikaatiot luin ja opettelin ja sit niitä ei edes kysytty :kieh: verensiirrostakin oli vain pari kysymystä :kieh: ja laskuja vain kaksi :kieh: :kieh: ja sitten yks kysymys oli sellanen johon sain huonosti vastauksia :| :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
pikkis paas nyt kertoen siit siun tentist,oliko vaikee?
ei vaikea.....meinasin itse kirjoittaa lisäkysymyksia ja vastata niihin, kosk kaikki ne himputin komplikaatiot luin ja opettelin ja sit niitä ei edes kysytty :kieh: verensiirrostakin oli vain pari kysymystä :kieh: ja laskuja vain kaksi :kieh: :kieh: ja sitten yks kysymys oli sellanen johon sain huonosti vastauksia :| :/
no hittolaine oisit laittant parit lisä kyssärit sinne,mut toivotaa et meni hyvi. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
pikkis paas nyt kertoen siit siun tentist,oliko vaikee?
ei vaikea.....meinasin itse kirjoittaa lisäkysymyksia ja vastata niihin, kosk kaikki ne himputin komplikaatiot luin ja opettelin ja sit niitä ei edes kysytty :kieh: verensiirrostakin oli vain pari kysymystä :kieh: ja laskuja vain kaksi :kieh: :kieh: ja sitten yks kysymys oli sellanen johon sain huonosti vastauksia :| :/
Mut nyt se on ohi. Oot sinä sen kanssa hermoillutkin
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
kyllähä sie miuta nyt vähä tunnet ja tiijet et oon ain kiltti pikku pallero... :whistle: :whistle: :whistle:
jaahas jaahas...ja miksikös nenu sitten kasvoi? :kieh:
ööööööööööööö...tota jos on jotai tääl tapahtunu,ni varmaa huittis ja kivis on ollu asialla ja mie oon vaa ajatunu mukaa...en kyl tiije mistää mitää ja oikeestaa en tiije mitä mie tähä ees sepustan... :LOL:
 

Yhteistyössä