heippatihei :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:poika tul pitää mennä,nähhää. :wave:
heippatihei :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:poika tul pitää mennä,nähhää. :wave:
Oolrait :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:poika tul pitää mennä,nähhää. :wave:
moro vakkis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tulin just :wave:
en enääAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Moro pikkis :wave: sie oot ihan harmaa
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro pikkis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:moi!
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro pikkis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:moi!
ei vaikea.....meinasin itse kirjoittaa lisäkysymyksia ja vastata niihin, kosk kaikki ne himputin komplikaatiot luin ja opettelin ja sit niitä ei edes kysytty :kieh: verensiirrostakin oli vain pari kysymystä :kieh: ja laskuja vain kaksi :kieh: :kieh: ja sitten yks kysymys oli sellanen johon sain huonosti vastauksia :| :/Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:pikkis paas nyt kertoen siit siun tentist,oliko vaikee?
no hittolaine oisit laittant parit lisä kyssärit sinne,mut toivotaa et meni hyvi.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei vaikea.....meinasin itse kirjoittaa lisäkysymyksia ja vastata niihin, kosk kaikki ne himputin komplikaatiot luin ja opettelin ja sit niitä ei edes kysytty :kieh: verensiirrostakin oli vain pari kysymystä :kieh: ja laskuja vain kaksi :kieh: :kieh: ja sitten yks kysymys oli sellanen johon sain huonosti vastauksia :| :/Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:pikkis paas nyt kertoen siit siun tentist,oliko vaikee?
jaahas jaahas...ja miksikös nenu sitten kasvoi? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:kyllähä sie miuta nyt vähä tunnet ja tiijet et oon ain kiltti pikku pallero...
Mut nyt se on ohi. Oot sinä sen kanssa hermoillutkinAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei vaikea.....meinasin itse kirjoittaa lisäkysymyksia ja vastata niihin, kosk kaikki ne himputin komplikaatiot luin ja opettelin ja sit niitä ei edes kysytty :kieh: verensiirrostakin oli vain pari kysymystä :kieh: ja laskuja vain kaksi :kieh: :kieh: ja sitten yks kysymys oli sellanen johon sain huonosti vastauksia :| :/Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:pikkis paas nyt kertoen siit siun tentist,oliko vaikee?
ööööööööööööö...tota jos on jotai tääl tapahtunu,ni varmaa huittis ja kivis on ollu asialla ja mie oon vaa ajatunu mukaa...en kyl tiije mistää mitää ja oikeestaa en tiije mitä mie tähä ees sepustan...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jaahas jaahas...ja miksikös nenu sitten kasvoi? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:kyllähä sie miuta nyt vähä tunnet ja tiijet et oon ain kiltti pikku pallero...