ei saa pelotella...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ajattele jos tv yhtäkkiä häviäis viikoks :/Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:nii just,on tää ihmise elo vaikiaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kiirettä...kiirettä.....ei saa ikinä olla rauhassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ja nyt pukkais sitä csi miamia.
enhän mie.....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ei saa pelotella...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ajattele jos tv yhtäkkiä häviäis viikoks :/Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:nii just,on tää ihmise elo vaikiaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kiirettä...kiirettä.....ei saa ikinä olla rauhassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ja nyt pukkais sitä csi miamia.
:wave: helou VakkisAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Terveisiä töistä (taas) :wave: :wave:
moro vakkis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Terveisiä töistä (taas) :wave: :wave:
äläs nyt kamuseni...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:enhän mie.....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ei saa pelotella...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ajattele jos tv yhtäkkiä häviäis viikoks :/Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:nii just,on tää ihmise elo vaikiaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kiirettä...kiirettä.....ei saa ikinä olla rauhassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ja nyt pukkais sitä csi miamia.
mitäpä täs,nii pal tänää oon siivonnu ja vaihellu järjestystä et nyt oon väsy.onnee pikku lomast.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mitäs muijat? Tääl mä kökin toisenki yön, edellinen meni niin leppoisasti että eiköhän tämänkin sinnittele, sitte 4 vp Ens listalla mulla on yks 8 päivän vapaa sehän on ku loma
kiittiAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:äläs nyt kamuseni...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:enhän mie.....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ei saa pelotella...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ajattele jos tv yhtäkkiä häviäis viikoks :/Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:nii just,on tää ihmise elo vaikiaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kiirettä...kiirettä.....ei saa ikinä olla rauhassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ja nyt pukkais sitä csi miamia.
Wow...ihanat vapaat ...ei mitään ihmeitä kuuluu....leppoista tavallista meininkiiAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mitäs muijat? Tääl mä kökin toisenki yön, edellinen meni niin leppoisasti että eiköhän tämänkin sinnittele, sitte 4 vp Ens listalla mulla on yks 8 päivän vapaa sehän on ku loma
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kiittiAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:äläs nyt kamuseni...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:enhän mie.....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ei saa pelotella...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ajattele jos tv yhtäkkiä häviäis viikoks :/Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:nii just,on tää ihmise elo vaikiaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kiirettä...kiirettä.....ei saa ikinä olla rauhassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ja nyt pukkais sitä csi miamia.
Tääl on satanu kans koko päivän.....ihanaa et mummu voi paremmin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Täällä sataa vettä ihan roikona ikkunalautaan ropisee. Ah Suomen kevät...
Ai nii, mummu on jo parempi, istuu ja rullaa pöytäliinaa niinku ennenki =)
täälläki sataa jo hiukan ja huomiseks ei sit muuta tainnu luvatakka ku sadetta...hyvä et mummu on parempana. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Täällä sataa vettä ihan roikona ikkunalautaan ropisee. Ah Suomen kevät...
Juu jospa mummu vielä pääsis takas sinne palvelukotiin. Ihan hyvältä näyttää, antibiootti on purassu nopeasti. Täälläki on satanu melkein koko päivän. Oliskohan toveri Yökkö keittäny kahvia? Vois taas saavillisen imastaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tääl on satanu kans koko päivän.....ihanaa et mummu voi paremmin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Täällä sataa vettä ihan roikona ikkunalautaan ropisee. Ah Suomen kevät...
Otahan iso kuppi sumppii niin jaksatAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Juu jospa mummu vielä pääsis takas sinne palvelukotiin. Ihan hyvältä näyttää, antibiootti on purassu nopeasti. Täälläki on satanu melkein koko päivän. Oliskohan toveri Yökkö keittäny kahvia? Vois taas saavillisen imastaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tääl on satanu kans koko päivän.....ihanaa et mummu voi paremmin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Täällä sataa vettä ihan roikona ikkunalautaan ropisee. Ah Suomen kevät...
....oolrait....Hyvää yötä ja huomiseen :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mie meen nyt kattomaa tuota csi miamii ja sit tähtiporttii ja sitte nukkumaa elikkä hyvät yöt ja huomiseen. :hug: :heart: :wave:
onkos siul eri kaveri ku viime yönä.....Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hui ku ihan säikähin tuommosta vieteriukkoo
Itte piti kahvit porruuttaa kun ei tuo mun kamraatti juo ollenkaan :kieh:
JuuAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:onkos siul eri kaveri ku viime yönä.....Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hui ku ihan säikähin tuommosta vieteriukkoo
No toisaalta se on kiva...on ihan uudet jututAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:JuuAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:onkos siul eri kaveri ku viime yönä.....Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hui ku ihan säikähin tuommosta vieteriukkoo