pohjantähdenalla
Ku mää en edes uiAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:vesisaaviin.....Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave: Ette ikinä arvaa mihin mää uppouduin hetkiseksi
Ku mää en edes uiAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:vesisaaviin.....Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave: Ette ikinä arvaa mihin mää uppouduin hetkiseksi
loilotitko mukana.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Mä unohdin itteni kattomaan Tartu Mikkiin Tylsääkö mulla mukamas :saint:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro pohjis. :wave: paas kertoen...Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave: Ette ikinä arvaa mihin mää uppouduin hetkiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ol kuules melkoset tanssit...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:okke,hyvä tietää nää...mie olin sen ekan takia aamupäiväl pois...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:|O ei hyväksyttäviä poissaolosyitä.......vain seksi ja vakava sairaus hyväksytäänAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:kivis taitaa valmistella niitä synttäreitä ja pikkis varmaa lukee niihi kokeisii ja muist ei mitää hajuukaa... :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin....missäs ne muut luuraa..... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:aattelin just et jos tääl joku on ni se on huittis tai sit tääl ei oo ketää.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro huittis,tultii niiku samaa aikaa. :wave:
niin tultiin............ jaahas.....siel on vedetty jonkin sortin paritanssit
En sentäs,johan meille ois valituksia ropissuAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:loilotitko mukana.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Mä unohdin itteni kattomaan Tartu Mikkiin Tylsääkö mulla mukamas :saint:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro pohjis. :wave: paas kertoen...Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave: Ette ikinä arvaa mihin mää uppouduin hetkiseksi
eihä pienist sulosävelist saa valittaa.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:En sentäs,johan meille ois valituksia ropissuAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:loilotitko mukana.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Mä unohdin itteni kattomaan Tartu Mikkiin Tylsääkö mulla mukamas :saint:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro pohjis. :wave: paas kertoen...Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave: Ette ikinä arvaa mihin mää uppouduin hetkiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:En sentäs,johan meille ois valituksia ropissuAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:loilotitko mukana.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Mä unohdin itteni kattomaan Tartu Mikkiin Tylsääkö mulla mukamas :saint:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro pohjis. :wave: paas kertoen...Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave: Ette ikinä arvaa mihin mää uppouduin hetkiseksi
:wave: Leikkii ilmeisesti kuurupiiloo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
ei juuri mitään.....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:niin...? :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Tälläkertaa en LUOJA!! Mikä muuten muhun on iskeny ku ennen jorasin tääl olin yksin tai enAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:En sentäs,johan meille ois valituksia ropissuAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:loilotitko mukana.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Mä unohdin itteni kattomaan Tartu Mikkiin Tylsääkö mulla mukamas :saint:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro pohjis. :wave: paas kertoen...Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave: Ette ikinä arvaa mihin mää uppouduin hetkiseksi
Mut jorasit kuiteskin
jaa,no asiaha o sit sil selvä.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ei juuri mitään.....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:niin...? :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Siul on liimaa pyllysAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Tälläkertaa en LUOJA!! Mikä muuten muhun on iskeny ku ennen jorasin tääl olin yksin tai enAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:En sentäs,johan meille ois valituksia ropissuAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:loilotitko mukana.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Mä unohdin itteni kattomaan Tartu Mikkiin Tylsääkö mulla mukamas :saint:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:moro pohjis. :wave: paas kertoen...Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave: Ette ikinä arvaa mihin mää uppouduin hetkiseksi
Mut jorasit kuiteskin
toivottavasti ei....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:poika sano yks päivä et miulle pitäs hommata juoksupyörä,tarkottikoha se tällästä......
kyl se tarkotti iha juoksumattoa,mut sano vaa ekan vääri.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:toivottavasti ei....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:poika sano yks päivä et miulle pitäs hommata juoksupyörä,tarkottikoha se tällästä......
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:HaamuNonnihh, terveisiä töistä :wave:
no ei näy miullekaa,mut terve kuitekii. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hei miks mun nikki ei näy, ainakaan mulle
Huh....siehän se oot :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:HaamuNonnihh, terveisiä töistä :wave:
Eiku mää
Yritätkö karata :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mie oon olt nii hulvattomal pääl koko päivän et nyt vissii rupee jo pikkase hyyvyttämää,meinaa väsy hiipiä.
ööööööööööö...tota,en iha viel...annoin vaa sellasen pikku varotuksen.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Yritätkö karata :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mie oon olt nii hulvattomal pääl koko päivän et nyt vissii rupee jo pikkase hyyvyttämää,meinaa väsy hiipiä.