Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:diuh, mä sain justii siivoukset valmiiks ja ajattelin et aah hetki rentoutusta palstalla ni vistu ei tää taaskaan toimi |O |O |O voi niinkö peekele ja mulla on hjärmö muutenkin kireällä justiin.. kökön kökön KÖKKÖ :headwall: :headwall:
No juu ja "hieman" myöhäseks meni että sain kaikki tehtyä Mutta kyllä, mä olen ollu reipas B)Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:diuh, mä sain justii siivoukset valmiiks ja ajattelin et aah hetki rentoutusta palstalla ni vistu ei tää taaskaan toimi |O |O |O voi niinkö peekele ja mulla on hjärmö muutenkin kireällä justiin.. kökön kökön KÖKKÖ :headwall: :headwall:Sie oot ollu reipas ku oot siivonnut .....tää palsta on kyl nykyään ihan:kieh: :kieh:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla::wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: :wave: :wave: :wave: B)
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: :wave: :wave: :wave: B)
Vuokraa joku leffa ja paljon namiaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Jos nyt vaiks kerkeis hetkisen lepuuttaa koneen ääres,ilman et minuutin päästä pitää mennä LAittelin just likan päikkäreille ja sit ku herää pitäs viedä muksujen isä töistä kotiinsa. Keksi mulle illaksi jotain kivaa tekemistä Meinaa olla tulossa tylsä ilta yksin,ku lapset menee nukkumaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä käyn hakemassa nyt ainakin läjän jädee pakkasesta..
Paiskaas tännekin yks jädeAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä käyn hakemassa nyt ainakin läjän jädee pakkasesta..
tää on tällästä 2litrn paketissa..tätä hyvää herkkutriooAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Paiskaas tännekin yks jädeAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä käyn hakemassa nyt ainakin läjän jädee pakkasesta..
Mun lempparia Mäkin muuten syön paljon jätskiä.. mulle riittää litra yhdelle kerralle,mut sityleensä tekis mieli viel lisää,et pitäsköhänmunki alkaa osteleen isompia satsejaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:tää on tällästä 2litrn paketissa..tätä hyvää herkkutriooAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Paiskaas tännekin yks jädeAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä käyn hakemassa nyt ainakin läjän jädee pakkasesta..
:/ nyt män kinkkiseksi.....mitäs sulle keksittäis :/ .....hyvää ruokaa, namia ja palstailuilta oikein urakallaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Hmmm,mutku siin on ongelma.. mies vei dvd/vhs yhdistelmän ja tää mun kone kun on kiero.. täs ei toimi kunnolla toi levyasema,ku se asemakin on kiero :/ Venyyttää äänet niin perhanan ärsyttävästi,vaiks kuva kyl näkyy..
Vois kyllä olla hyvä ratkasu,ainaki palstailu Mun kyl tekis mieli yhtä pulloo olutta,mut en jaksa vaivautua sen takia kauppaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::/ nyt män kinkkiseksi.....mitäs sulle keksittäis :/ .....hyvää ruokaa, namia ja palstailuilta oikein urakallaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Hmmm,mutku siin on ongelma.. mies vei dvd/vhs yhdistelmän ja tää mun kone kun on kiero.. täs ei toimi kunnolla toi levyasema,ku se asemakin on kiero :/ Venyyttää äänet niin perhanan ärsyttävästi,vaiks kuva kyl näkyy..
niin mutta meillä kato toi mieskin on hulluna jädeen..muuten kun ei makeaa oikeen syö..niin litra ei riittäis kun se haluaa vetää sen litran melkein yksinAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Mun lempparia Mäkin muuten syön paljon jätskiä.. mulle riittää litra yhdelle kerralle,mut sityleensä tekis mieli viel lisää,et pitäsköhänmunki alkaa osteleen isompia satsejaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:tää on tällästä 2litrn paketissa..tätä hyvää herkkutriooAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Paiskaas tännekin yks jädeAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Mä käyn hakemassa nyt ainakin läjän jädee pakkasesta..
Jaksat sieAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Vois kyllä olla hyvä ratkasu,ainaki palstailu Mun kyl tekis mieli yhtä pulloo olutta,mut en jaksa vaivautua sen takia kauppaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::/ nyt män kinkkiseksi.....mitäs sulle keksittäis :/ .....hyvää ruokaa, namia ja palstailuilta oikein urakallaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Hmmm,mutku siin on ongelma.. mies vei dvd/vhs yhdistelmän ja tää mun kone kun on kiero.. täs ei toimi kunnolla toi levyasema,ku se asemakin on kiero :/ Venyyttää äänet niin perhanan ärsyttävästi,vaiks kuva kyl näkyy..
Niin,jos sit samalla ostas maitoa lisää *keksii suunnattomasti tekosyitä kauppaan lähtöä varten :saint: *Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Jaksat sieAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Vois kyllä olla hyvä ratkasu,ainaki palstailu Mun kyl tekis mieli yhtä pulloo olutta,mut en jaksa vaivautua sen takia kauppaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::/ nyt män kinkkiseksi.....mitäs sulle keksittäis :/ .....hyvää ruokaa, namia ja palstailuilta oikein urakallaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Hmmm,mutku siin on ongelma.. mies vei dvd/vhs yhdistelmän ja tää mun kone kun on kiero.. täs ei toimi kunnolla toi levyasema,ku se asemakin on kiero :/ Venyyttää äänet niin perhanan ärsyttävästi,vaiks kuva kyl näkyy..