KETJUNTAPPAJAT OSA 12

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Joku vois mennä mun puolesta magneettikuvaukseen :whistle: :D
mä en jaksais maata siinä metelöivässä pömpelissä ja olla neulatyynynä ku joku reppana joutuu laittaa mulle tipan suonettomaan käteen |O :/ :|
:eek: :eek: :eek: miks sinne joudut....niist poskionteloistako :/
eiku olis vuotuinen kontrollikuvaus mun säärestä ja polvesta :kieh: :kieh:
:eek: :eek: mikäs niis on.....tai ei siun tarttee vastata......mut kunhan niinku kysyin... :hug: :hug:

hyvänlaatuinen luukasvain :/
:eek: :hug: :hug: :hug: :hug: tekeeks se siulle kipuja :/
kyllähän tuo muistuttaa olemassaolostaan varsinkin rasituksen jälkeen :/
:( :( tyhmä kasvain......mut toivotaan et pysyy vaan hyvänlaatuisena :hug: :hug: :hug: :hug:
Lääkäri oli onneksi sitä mieltä että nuo tosi harvoin muuttuu pahanlaatuisiksi mutta kun on se pienenpieni riski olemassa niin seurataan ja seuraavat samalla sen kasvaimen kasvua ku kasvaa tyhmästi polvilumpion suuntaan.
Hienoa et pysyy todennäköisesti hyvänlaatuisena ja seuraavat tarkkaan......joten kyl sie nyt vaan joudut itse sinne koipes kärräämään :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Dollyhan se siin :wave: :wave: :D
:wave: juuh kato :D mut alkaa kyl jo pikkasen niinku väsyttää :D
Sit pittää panna maaten :D :D
tää kellon siirto ei sopinut mun vartalolle :D
Ei miullekkaan....miust tuntuu et kelloo ois siirretty pari tuntii :/
 
ihan ohimennen tulin tervehtimään :wave: . mulla täällä siivous kesken, olis olkkarin järjestys puoliks vaihdettu, ja tytön huone siivousta vaille valmis. vielä olis hoitopöydän kokoominen ja täyttäminen ja sit tiskaus. :attn: koko aamun olen tässä jo touhunnut..
 
Ketään ei ilmeisesti paikalla. Mä sain siivouksen päätökseen, tosin tytön huoneessa on pientä laittoa vielä, mattokin vielä ulkona, mut saa jäädä huomiseen. Nyt on ranskikset makkaran kera uunissa. Voi hyvillä mielin olla, kerrankin siistissä kämpässä, Onpas viihtyisää. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Ketään ei ilmeisesti paikalla. Mä sain siivouksen päätökseen, tosin tytön huoneessa on pientä laittoa vielä, mattokin vielä ulkona, mut saa jäädä huomiseen. Nyt on ranskikset makkaran kera uunissa. Voi hyvillä mielin olla, kerrankin siistissä kämpässä, Onpas viihtyisää. :)
:wave: :wave: mä oon kans siivonnut koko päivän ja nyt oon ihan poikki.....aamulla petivaatteet pihalle ja vaihdoin puhtaat, pölyt, imurointi ja lattian pesu.....eikö kuulostakkin et äkkiähän ton tekee....mä en tajua miten mulla menee koko päivä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
tääl ei nyt näy ketään :/ peristäkään...kun suklis söi sen :| :/ ....SUKLIS!!!!!!!!!!!!PULAUTA PERIS PIHALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................no mä tuun myöhemmin
Oletkos nyt tyytyväinen.|O
Nyt miulle tuli vaan nälkä, mitäköhän mie sitten söisin, vai joudunko mie kaiken ruuan pulauttamaan poies. :kieh: :kieh: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
tääl ei nyt näy ketään :/ peristäkään...kun suklis söi sen :| :/ ....SUKLIS!!!!!!!!!!!!PULAUTA PERIS PIHALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................no mä tuun myöhemmin
Oletkos nyt tyytyväinen.|O
Nyt miulle tuli vaan nälkä, mitäköhän mie sitten söisin, vai joudunko mie kaiken ruuan pulauttamaan poies. :kieh: :kieh: |O
... :LOL: :LOL: :LOL: ...mie mikkää hampurilaine oo,vaa tarkotin kyl et söin tänää hampparin... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:kieh: :kieh: |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
moro muru ja kerros mikä mättää. :D :wave: :hug:
tapaus turpo :kieh: :kieh: :kieh:
Kuopus tunki nenäänsä sellasen legon pienen leikkilampun ja päivystyskeikkahan siitä seurasi. Piti soittaa ukko kotia kesken työpäivän että sain auton käyttöön. Pitkään sai lääkäri ronkkia pojan nenää ennen kuin sai tuon legolampun pois. Ja poikaa vaan nauratti koko toimituksen ajan...että ei vissiin oppinut tapauksesta mitään :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

 

Yhteistyössä