Hienoa et pysyy todennäköisesti hyvänlaatuisena ja seuraavat tarkkaan......joten kyl sie nyt vaan joudut itse sinne koipes kärräämään :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Lääkäri oli onneksi sitä mieltä että nuo tosi harvoin muuttuu pahanlaatuisiksi mutta kun on se pienenpieni riski olemassa niin seurataan ja seuraavat samalla sen kasvaimen kasvua ku kasvaa tyhmästi polvilumpion suuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:tyhmä kasvain......mut toivotaan et pysyy vaan hyvänlaatuisena :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kyllähän tuo muistuttaa olemassaolostaan varsinkin rasituksen jälkeen :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::hug: :hug: :hug: :hug: tekeeks se siulle kipuja :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:mikäs niis on.....tai ei siun tarttee vastata......mut kunhan niinku kysyin... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eiku olis vuotuinen kontrollikuvaus mun säärestä ja polvesta :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:miks sinne joudut....niist poskionteloistako :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Joku vois mennä mun puolesta magneettikuvaukseen
mä en jaksais maata siinä metelöivässä pömpelissä ja olla neulatyynynä ku joku reppana joutuu laittaa mulle tipan suonettomaan käteen |O :/ :|
hyvänlaatuinen luukasvain :/