Kuulkas työ hassut hanipööt......poistun nyt ja palailen viimestään kympilt..... :wave: :wave:
mä en oo koskaan totinen,ku luen sen shemeikka nimen ovesta.varmaan kaikki luulee et oon ihan dorka,ku rappukäytävässä itekseni ääneen nauranAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:siin tapaukses menis luultavast jos hää o himpunkii totine tapaus...Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:menisköhän naapurisopu ?Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kyl miu mielest voisit käyvä kysäsees tyyliin "hei kuules,mites siun perä jaksaa pukkaako pukamaa."Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:noh kato.Ellokselta tuli tänään vuodesohva ja ouduin pyyttää naapurin tsemeikkaa avuksi kantaa.aattele nyt kakkos kerrokseen pitäsköhän kysästä siltä mites sille käviAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paas kertoe,perseesee liittyvät asiat on ain kiinnostavia...vaiks sit pukaman muodos.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:eiks kukaan haluu tietää mun pukamista?
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ehtoota Kivis :wave:
Voi vitsit, pitikö taas mennä kurkkimaan tuota huittiksen profiilia, kun repesin taas tuolle ukolle tuolla puhelinkopissa. Ja ukko kattoo taas meikäläist kuin mitäkin hullua, kohta se varmaan soittaa mulle semmosia valkotakkisia kavereita paikalle.
Juu, varmaan se ukko sieltä kopistaan soittaa kaikille ketjuntappajille valkotakit pian paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ehtoota Kivis :wave:
Voi vitsit, pitikö taas mennä kurkkimaan tuota huittiksen profiilia, kun repesin taas tuolle ukolle tuolla puhelinkopissa. Ja ukko kattoo taas meikäläist kuin mitäkin hullua, kohta se varmaan soittaa mulle semmosia valkotakkisia kavereita paikalle.
ei pidä käydä liian usein huittiksen profiililla kyläilemässä. Tiiä vaik se hullu ukko soittaiskin valkotakkisille
huittis ja muut on varmaan jo viety kun ei näy täällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Juu, varmaan se ukko sieltä kopistaan soittaa kaikille ketjuntappajille valkotakit pian paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ehtoota Kivis :wave:
ei pidä käydä liian usein huittiksen profiililla kyläilemässä. Tiiä vaik se hullu ukko soittaiskin valkotakkisille
Varmaankin juu. Mitenköhän myö vältyttäis tuolta? Yritetään esittää mahdollisimman normaaleja, tosin millai on normaali? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:huittis ja muut on varmaan jo viety kun ei näy täällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Juu, varmaan se ukko sieltä kopistaan soittaa kaikille ketjuntappajille valkotakit pian paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ehtoota Kivis :wave:
ounou...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Varmaankin juu. Mitenköhän myö vältyttäis tuolta? Yritetään esittää mahdollisimman normaaleja, tosin millai on normaali? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:huittis ja muut on varmaan jo viety kun ei näy täällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Juu, varmaan se ukko sieltä kopistaan soittaa kaikille ketjuntappajille valkotakit pian paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ehtoota Kivis :wave:
Reps kopsAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ounou...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Varmaankin juu. Mitenköhän myö vältyttäis tuolta? Yritetään esittää mahdollisimman normaaleja, tosin millai on normaali? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:huittis ja muut on varmaan jo viety kun ei näy täällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Juu, varmaan se ukko sieltä kopistaan soittaa kaikille ketjuntappajille valkotakit pian paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ehtoota Kivis :wave:
http://www.youtube.com/watch?v=7TgNCoVmziQ&feature=related
juu...ihan rauhassa saa ollaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Reps kopsAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ounou...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Varmaankin juu. Mitenköhän myö vältyttäis tuolta? Yritetään esittää mahdollisimman normaaleja, tosin millai on normaali? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:huittis ja muut on varmaan jo viety kun ei näy täällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Juu, varmaan se ukko sieltä kopistaan soittaa kaikille ketjuntappajille valkotakit pian paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ehtoota Kivis :wave:
http://www.youtube.com/watch?v=7TgNCoVmziQ&feature=related
They`re Coming to Take Me Away HaHa *lauleskelee* jos tuota hoilailee niin silloin ei kukaan tuu hakemaan, eiks niin? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:nytkö ne nappas teidät......
en mää vaan tierä :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kumpi pää pupusta tässä edessä näkyykään :kieh:
Etkös sie ollutkaan hoitaja ....kuin mie niin olin ajatellut :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:onneks mä en oo hoitaja niin ei ole vaaraa työllistyä tuonne suljetulle
toinen pää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kumpi pää pupusta tässä edessä näkyykään :kieh:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:They`re Coming to Take Me Away HaHa *lauleskelee*
Ei ne vielä mua napanneet, kävin vaan hakemassa kirsikkarahkaa iltapalaks.
eiku mä oon hoitotieteiden maisteri kait... tai siis Teneriffalla opiskelin yliopistossa mutta selkeetä suomenkielistä vastinetta mun ammatille ei taida olla.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Etkös sie ollutkaan hoitaja ....kuin mie niin olin ajatellut :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:onneks mä en oo hoitaja niin ei ole vaaraa työllistyä tuonne suljetulle