:wave:
Huoh, mikäköhän ihme tänään on väsyttänyt ihan sairaasti, mitään ei oo jaksanut tehdä. :/
Huoh, mikäköhän ihme tänään on väsyttänyt ihan sairaasti, mitään ei oo jaksanut tehdä. :/
niin onkin ja arvaa se oli keskinen luulis et niinkin isossa paikassa nyt löytyis huuhteluainetta...toi on jotain softlania toi uusAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:tyhmä kauppa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun yöpaita haisee liikaa huuhtikselta :/ ....mä käytän norm. comfort purea ja se oli loppu kaupasta ja otin sitten toista, jossa piti olla mieto haju, mut kyllä on voimakas :/
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
sinuu o iskeny lorvikatarri...miuhukki iski tänää...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
peris :attn: :attn: täällä on kans flunssa oireitaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on kurkku karhea :/ a hurris on taas nuhassa :/
:hug: :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
:hug: :hug: :hug: tää ei oo yhtää kivaa,voi ku tulis äkkiä kesä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:peris :attn: :attn: täällä on kans flunssa oireitaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on kurkku karhea :/ a hurris on taas nuhassa :/
Joo nuo Softlanit tuoksuu tosi voimakkaasti |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin onkin ja arvaa se oli keskinen luulis et niinkin isossa paikassa nyt löytyis huuhteluainetta...toi on jotain softlania toi uusAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:tyhmä kauppa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun yöpaita haisee liikaa huuhtikselta :/ ....mä käytän norm. comfort purea ja se oli loppu kaupasta ja otin sitten toista, jossa piti olla mieto haju, mut kyllä on voimakas :/
Mie luin että huutikselta. Ihmettelin että mistä huutiksesta se käy pyykinpesuaineensa ostamassa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun yöpaita haisee liikaa huuhtikselta :/ ....mä käytän norm. comfort purea ja se oli loppu kaupasta ja otin sitten toista, jossa piti olla mieto haju, mut kyllä on voimakas :/
Joo niin very loistava....no myö sit later nährään :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen juomaan kahvia ja kattoo koululaisen läksyt...siis tarkistamaan ne....nähään myöhemmin....later niinku maailman kielellä ....vitsi mä oon hyvä enkus....bye :wave:
see juu leiter alligeitor :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen juomaan kahvia ja kattoo koululaisen läksyt...siis tarkistamaan ne....nähään myöhemmin....later niinku maailman kielellä ....vitsi mä oon hyvä enkus....bye :wave:
joo vaikka tuokin piti olla sensitivea ja miedosti hajustettu....yök...vielä kun pitää olla ton migreenin kans tarkka...aivan henkeen ottaa.....toi comfortin pure on ollut hyvää ja se on mietoAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Joo nuo Softlanit tuoksuu tosi voimakkaasti |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin onkin ja arvaa se oli keskinen luulis et niinkin isossa paikassa nyt löytyis huuhteluainetta...toi on jotain softlania toi uusAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:tyhmä kauppa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun yöpaita haisee liikaa huuhtikselta :/ ....mä käytän norm. comfort purea ja se oli loppu kaupasta ja otin sitten toista, jossa piti olla mieto haju, mut kyllä on voimakas :/
okke :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen juomaan kahvia ja kattoo koululaisen läksyt...siis tarkistamaan ne....nähään myöhemmin....later niinku maailman kielellä ....vitsi mä oon hyvä enkus....bye :wave:
No tuo lorvikatarri on meikäläisellä jokapäiväinen tuttu, mutta kun tänään ollut entistä väsyneempi. Kaverikin tossa aamupäivällä ihmetteli miten näytän niin väsyneeltä vaikka viime yönä nukuinkin ihan hyvin. :/Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sinuu o iskeny lorvikatarri...miuhukki iski tänää...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
ookko sie tulos kenties kipiäks?miul män tuo yö iha persiillee ei saant taas oikee nukuttua ni on vähä veto ollu pois tänää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No tuo lorvikatarri on meikäläisellä jokapäiväinen tuttu, mutta kun tänään ollut entistä väsyneempi. Kaverikin tossa aamupäivällä ihmetteli miten näytän niin väsyneeltä vaikka viime yönä nukuinkin ihan hyvin. :/Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sinuu o iskeny lorvikatarri...miuhukki iski tänää...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
paas kertoe,perseesee liittyvät asiat on ain kiinnostavia...vaiks sit pukaman muodos.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:eiks kukaan haluu tietää mun pukamista?
Tottakai halutaan paas kertoen.....Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:eiks kukaan haluu tietää mun pukamista?
No toivottavasti en, nyt kun tytötkin tervehtyneet ja päästään taas ulkoilemaan niin se nyt puuttuiskin että meikäläinen tulee kipeeks.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ookko sie tulos kenties kipiäks?miul män tuo yö iha persiillee ei saant taas oikee nukuttua ni on vähä veto ollu pois tänää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No tuo lorvikatarri on meikäläisellä jokapäiväinen tuttu, mutta kun tänään ollut entistä väsyneempi. Kaverikin tossa aamupäivällä ihmetteli miten näytän niin väsyneeltä vaikka viime yönä nukuinkin ihan hyvin. :/Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sinuu o iskeny lorvikatarri...miuhukki iski tänää...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
noh kato.Ellokselta tuli tänään vuodesohva ja ouduin pyyttää naapurin tsemeikkaa avuksi kantaa.aattele nyt kakkos kerrokseen pitäsköhän kysästä siltä mites sille käviAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paas kertoe,perseesee liittyvät asiat on ain kiinnostavia...vaiks sit pukaman muodos.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:eiks kukaan haluu tietää mun pukamista?
kyl miu mielest voisit käyvä kysäsees tyyliin "hei kuules,mites siun perä jaksaa pukkaako pukamaa."Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:noh kato.Ellokselta tuli tänään vuodesohva ja ouduin pyyttää naapurin tsemeikkaa avuksi kantaa.aattele nyt kakkos kerrokseen pitäsköhän kysästä siltä mites sille käviAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paas kertoe,perseesee liittyvät asiat on ain kiinnostavia...vaiks sit pukaman muodos.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:eiks kukaan haluu tietää mun pukamista?
toivotaa et oot vaa muutekses väsähtäny ja huomen oisit jo reippaampi. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No toivottavasti en, nyt kun tytötkin tervehtyneet ja päästään taas ulkoilemaan niin se nyt puuttuiskin että meikäläinen tulee kipeeks.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ookko sie tulos kenties kipiäks?miul män tuo yö iha persiillee ei saant taas oikee nukuttua ni on vähä veto ollu pois tänää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No tuo lorvikatarri on meikäläisellä jokapäiväinen tuttu, mutta kun tänään ollut entistä väsyneempi. Kaverikin tossa aamupäivällä ihmetteli miten näytän niin väsyneeltä vaikka viime yönä nukuinkin ihan hyvin. :/Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:sinuu o iskeny lorvikatarri...miuhukki iski tänää...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
:headwall:
menisköhän naapurisopu ?Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kyl miu mielest voisit käyvä kysäsees tyyliin "hei kuules,mites siun perä jaksaa pukkaako pukamaa."Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:noh kato.Ellokselta tuli tänään vuodesohva ja ouduin pyyttää naapurin tsemeikkaa avuksi kantaa.aattele nyt kakkos kerrokseen pitäsköhän kysästä siltä mites sille käviAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paas kertoe,perseesee liittyvät asiat on ain kiinnostavia...vaiks sit pukaman muodos.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:eiks kukaan haluu tietää mun pukamista?
siin tapaukses menis luultavast jos hää o himpunkii totine tapaus...Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:menisköhän naapurisopu ?Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kyl miu mielest voisit käyvä kysäsees tyyliin "hei kuules,mites siun perä jaksaa pukkaako pukamaa."Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:noh kato.Ellokselta tuli tänään vuodesohva ja ouduin pyyttää naapurin tsemeikkaa avuksi kantaa.aattele nyt kakkos kerrokseen pitäsköhän kysästä siltä mites sille käviAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paas kertoe,perseesee liittyvät asiat on ain kiinnostavia...vaiks sit pukaman muodos.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:eiks kukaan haluu tietää mun pukamista?