sä oot raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Noinkohan mie oon kipeeks tulossa. Silmät on jotenkin ihan väsyt, palelee ja semmoi oksettava olo. :x |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Noinkohan mie oon kipeeks tulossa. Silmät on jotenkin ihan väsyt, palelee ja semmoi oksettava olo. :x |O |O |O
älä oo niin negatiivinen...suklis on raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Noinkohan mie oon kipeeks tulossa. Silmät on jotenkin ihan väsyt, palelee ja semmoi oksettava olo. :x |O |O |O
voi ei :/ :hug: :hug:
mulla alkoi oksupaskatauti juuri noin :x
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun piti hurriksen kans kattoa tea-tytöt tykkää video juutupilta ...se on ton biisin fani
No en ole, kun menkat tossa just loppuivat.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:sä oot raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Noinkohan mie oon kipeeks tulossa. Silmät on jotenkin ihan väsyt, palelee ja semmoi oksettava olo. :x |O |O |O
yyyyyhh :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mää piristän teidän päivää.....
se on niin ihana kun yrittää laulaa tota tytöt kohtaaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun piti hurriksen kans kattoa tea-tytöt tykkää video juutupilta ...se on ton biisin fani
jos ne oli vale menkatAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No en ole, kun menkat tossa just loppuivat.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:sä oot raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Noinkohan mie oon kipeeks tulossa. Silmät on jotenkin ihan väsyt, palelee ja semmoi oksettava olo. :x |O |O |O
No eikä, mulla ei oksutautia oo ollut kuin joskus pienenä, jos silloinkaan. Ja jos se meikäläiseen iskee niin eiköhän se kierrä koko perheen. |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Noinkohan mie oon kipeeks tulossa. Silmät on jotenkin ihan väsyt, palelee ja semmoi oksettava olo. :x |O |O |O
voi ei :/ :hug: :hug:
mulla alkoi oksupaskatauti juuri noin :x
Tätäkö sie kutsut päivän piristykses??? |O :x :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mää piristän teidän päivää.....
ei kyllä ne ihan oikeat menkat oli :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jos ne oli vale menkatAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:No en ole, kun menkat tossa just loppuivat.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:sä oot raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Noinkohan mie oon kipeeks tulossa. Silmät on jotenkin ihan väsyt, palelee ja semmoi oksettava olo. :x |O |O |O