Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kaikkiks ton mölön saa??????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:perikselle jo esimakua tulevasta synttäri kuvista
soon kiertopalkinto :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kaikkiks ton mölön saa??????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:perikselle jo esimakua tulevasta synttäri kuvista
joo tietty...tää on teidän kaikkien hot man miesAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kaikkiks ton mölön saa??????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:perikselle jo esimakua tulevasta synttäri kuvista
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Sie oot kyl kans tavan uuvatti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa::/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ työ ootte ihania urpoja...tykkään teist nii pal...
pal...
...listi vai
...losti vai
...vattuna
:attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:http://fi.wiktionary.org/wiki/r%C3%B6mps%C3%A4
Uuvatti ois sama niinku urpo :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Sie oot kyl kans tavan uuvatti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa::/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ työ ootte ihania urpoja...tykkään teist nii pal...
pal...
...listi vai
...losti vai
...vattuna
mikä uuvatti hattivatti vai
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa::attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:http://fi.wiktionary.org/wiki/r%C3%B6mps%C3%A4
nyt sitä sattu...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Auts....tuun koht....
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa::attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:http://fi.wiktionary.org/wiki/r%C3%B6mps%C3%A4
Ripsi män pahast silmään.....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt sitä sattu...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Auts....tuun koht....
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ripsi män pahast silmään.....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt sitä sattu...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Auts....tuun koht....
voiskohan niit mitenkään niinku keventää.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun keskimmäinen selitteli tänään pitkät pätkät syitä miks se ei voi siivota. Yksi syy oli se että jalat on ihan täynnä
tarkensi sitten että kun siellä ihon alla on luita niin on täydet jalat
ihana...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun keskimmäinen selitteli tänään pitkät pätkät syitä miks se ei voi siivota. Yksi syy oli se että jalat on ihan täynnä
se o ärsyttävää,sit silmä rupee nykimää ku hullun mulkku... :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ripsi män pahast silmään.....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt sitä sattu...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Auts....tuun koht....
en mä tiedä mutta enempi mä oon huolissani sen silmäposkestaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:voiskohan niit mitenkään niinku keventää.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun keskimmäinen selitteli tänään pitkät pätkät syitä miks se ei voi siivota. Yksi syy oli se että jalat on ihan täynnä
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:se o ärsyttävää,sit silmä rupee nykimää ku hullun mulkku... :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ripsi män pahast silmään.....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt sitä sattu...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Auts....tuun koht....
no just silleen......Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:se o ärsyttävää,sit silmä rupee nykimää ku hullun mulkku... :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ripsi män pahast silmään.....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt sitä sattu...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Auts....tuun koht....
oolrait......herttinen noit tarinoitAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:en mä tiedä mutta enempi mä oon huolissani sen silmäposkestaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:voiskohan niit mitenkään niinku keventää.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun keskimmäinen selitteli tänään pitkät pätkät syitä miks se ei voi siivota. Yksi syy oli se että jalat on ihan täynnä
katos jos on silmäposki niin ei voi kans siivota :kieh:
syy se o tuokii...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:en mä tiedä mutta enempi mä oon huolissani sen silmäposkestaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:voiskohan niit mitenkään niinku keventää.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun keskimmäinen selitteli tänään pitkät pätkät syitä miks se ei voi siivota. Yksi syy oli se että jalat on ihan täynnä
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Pitäsköhän tuost silmäposkest puhuu hanipöölle :kieh: :kieh: :kieh:
onks ollut jo paljon tulehduksii.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Pitäsköhän tuost silmäposkest puhuu hanipöölle :kieh: :kieh: :kieh:
ei ku aattelin jutskata korvaputkesta seuraavaksi
tai siis pitäis varmaan putkittaa nuorimman korvat :/
vaan ei tehokas syy. vanha kunnon kiritys uhkailu lahjonta - metodi tehos kun luvattin että saa kaakaota iltapalalla :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:syy se o tuokii...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:en mä tiedä mutta enempi mä oon huolissani sen silmäposkestaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:voiskohan niit mitenkään niinku keventää.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun keskimmäinen selitteli tänään pitkät pätkät syitä miks se ei voi siivota. Yksi syy oli se että jalat on ihan täynnä