nyt lopetat,mun masu on jo ihan pipi...kohtas varmaan taas lentää kaaresAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hä!!!!!!!!!!!...ehä siel oo yhtää lespoo miu rohviilis... :/Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:ja toosat näky profiilisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:koht mie meen kattoo toosaa.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:ja taas toosa paikalla
moro pikkis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
kaares o hyvä juttu... mikä miu pitää lopettaa?ne miu lespot vai,mitä meen koht kattomaa.vaiks ei ne kyl miu oo,mut katon niit kuitekii...Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:nyt lopetat,mun masu on jo ihan pipi...kohtas varmaan taas lentää kaaresAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hä!!!!!!!!!!!...ehä siel oo yhtää lespoo miu rohviilis... :/Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:ja toosat näky profiilisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:koht mie meen kattoo toosaa.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:ja taas toosa paikalla
mä oon sy6öny tänään voileipäkakkua,suolaista piirakkaa,karjalan piirakoita,täytekakkua, keksiä.........ja sitten uudelleen sama rumba ja vielä valkosipuli patonkia, joka oli niin sipulista, et haistan ittekkin oman hengityksen :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
onks siul yhtää ähky olo?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon sy6öny tänään voileipäkakkua,suolaista piirakkaa,karjalan piirakoita,täytekakkua, keksiä.........ja sitten uudelleen sama rumba ja vielä valkosipuli patonkia, joka oli niin sipulista, et haistan ittekkin oman hengityksen :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
ei :/ pitäis varmaan huolestuaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:onks siul yhtää ähky olo?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon sy6öny tänään voileipäkakkua,suolaista piirakkaa,karjalan piirakoita,täytekakkua, keksiä.........ja sitten uudelleen sama rumba ja vielä valkosipuli patonkia, joka oli niin sipulista, et haistan ittekkin oman hengityksen :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
Kuulostaa hyvältäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon sy6öny tänään voileipäkakkua,suolaista piirakkaa,karjalan piirakoita,täytekakkua, keksiä.........ja sitten uudelleen sama rumba ja vielä valkosipuli patonkia, joka oli niin sipulista, et haistan ittekkin oman hengityksen :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
elikkäst sitte o syötävä pikkase lisää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei :/ pitäis varmaan huolestuaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:onks siul yhtää ähky olo?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon sy6öny tänään voileipäkakkua,suolaista piirakkaa,karjalan piirakoita,täytekakkua, keksiä.........ja sitten uudelleen sama rumba ja vielä valkosipuli patonkia, joka oli niin sipulista, et haistan ittekkin oman hengityksen :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kerroAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
kauheeta taas mua :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin
ja muistakaa viel se et mie oon HETERO vaiks lespot onkii lupsakoit miust.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin
ei miul oo ylhääl sitäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin
sie kyl oot nii maheton suustais et iha ilettää minnuu...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kauheeta taas mua :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin
muistetaanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja muistakaa viel se et mie oon HETERO vaiks lespot onkii lupsakoit miust.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin
enkä mie siu toosaa puuttunt ku reippaast koppasin römpsää. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muistetaanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja muistakaa viel se et mie oon HETERO vaiks lespot onkii lupsakoit miust.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin
MITÄ!!!!!!!!!!!!!!! ei oo ylhäällä...sullahan on ylhäällä mun vatsan toimitus päivä ja ja ja kaikki muutkin.....muttei tuotaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ei miul oo ylhääl sitäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:enkä mie siu toosaa puuttunt ku reippaast koppasin römpsää. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muistetaanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja muistakaa viel se et mie oon HETERO vaiks lespot onkii lupsakoit miust.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:enkä mie siu toosaa puuttunt ku reippaast koppasin römpsää. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muistetaanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja muistakaa viel se et mie oon HETERO vaiks lespot onkii lupsakoit miust.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:taikajuoma...ei siinä kaikki et peris kattoo lepakkoja tv:stä....se on jopa halannut munkin toosaa HUITTIS kaiva se kohta tiimari vihosta esiin