ihan vaan pika :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nyt trulliseni itikan pureskelija halitaan :hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:mun 16 v. tyttären kamut tietää ton mun tapahtuman.ne on aina ihan kauhuissaan ku sanon et mua vähäsen pierettää.kummasti väistävät ku se laaki oli lähellä lentää eksän päälleAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paljas lattia voip olla paremp alusta.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:mut en mee kyl maton päälleAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:anna tulla ja hajulla kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:mua vähäsen pierettää...uskaltaiskohan päästää
ei ku kunnon iso :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ihan vaan pika :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:nyt trulliseni itikan pureskelija halitaan :hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Hii-O-Hoi.....näin lauluni soi....ja se on kaikille moi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave:
moikkis :wave:
moro huittis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave:
No niinpä tietysti :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:huittis mä laitoin jo kuvia :|
niimpä,ne on iha pyllyst ja syvält sielt.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pikkuponit :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *repii tukan päästään* ällöimelää :kieh: :kieh:
meidä tyttö tykkääAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:niimpä,ne on iha pyllyst ja syvält sielt.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pikkuponit :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *repii tukan päästään* ällöimelää :kieh: :kieh:
johtuskohan siitä et ne on niinku tarkotettu hiukan nuoremmille kuin te? :|Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:niimpä,ne on iha pyllyst ja syvält sielt.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pikkuponit :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *repii tukan päästään* ällöimelää :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:No niinpä tietysti :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:huittis mä laitoin jo kuvia :|
niin tykkää meilläkin tyttö :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meidä tyttö tykkääAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:niimpä,ne on iha pyllyst ja syvält sielt.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pikkuponit :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *repii tukan päästään* ällöimelää :kieh: :kieh:
JA MITÄHÄN TUO TAAS TARKOITTI,KYSYN VAIN?????????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:johtuskohan siitä et ne on niinku tarkotettu hiukan nuoremmille kuin te? :|Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:niimpä,ne on iha pyllyst ja syvält sielt.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pikkuponit :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *repii tukan päästään* ällöimelää :kieh: :kieh:
miukii tytöt tykkäs ku olvat pienempii.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niin tykkää meilläkin tyttö :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meidä tyttö tykkääAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:niimpä,ne on iha pyllyst ja syvält sielt.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pikkuponit :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *repii tukan päästään* ällöimelää :kieh: :kieh:
no sitä vaan et toi piirretty on niinku suunnattu n. 4vuotialle ja sinäkin oot nyt kuiteskin aika lailla siitä vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:JA MITÄHÄN TUO TAAS TARKOITTI,KYSYN VAIN?????????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:johtuskohan siitä et ne on niinku tarkotettu hiukan nuoremmille kuin te? :|Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:niimpä,ne on iha pyllyst ja syvält sielt.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pikkuponit :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *repii tukan päästään* ällöimelää :kieh: :kieh:
mee huomenna :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt kyl harmittaa ku just ois tääl porukkaa,mut miu pitää mennä saunaa.nähhää myöhemmi. :wave:
no mun täytyy mennä laittaa noi pyykit kuivumaan ja sitten ne appivanhemmat tuleekin :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt kyl harmittaa ku just ois tääl porukkaa,mut miu pitää mennä saunaa.nähhää myöhemmi. :wave:
ai et mie en saa tykätä piirretyist... :'( :'( :'( |O |O |O piirretyt on kivoja...paitsi kyl nuo ponit.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no sitä vaan et toi piirretty on niinku suunnattu n. 4vuotialle ja sinäkin oot nyt kuiteskin aika lailla siitä vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:JA MITÄHÄN TUO TAAS TARKOITTI,KYSYN VAIN?????????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:johtuskohan siitä et ne on niinku tarkotettu hiukan nuoremmille kuin te? :|Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:niimpä,ne on iha pyllyst ja syvält sielt.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pikkuponit :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *repii tukan päästään* ällöimelää :kieh: :kieh:
ei voi ku tää o saunapäivä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mee huomenna :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt kyl harmittaa ku just ois tääl porukkaa,mut miu pitää mennä saunaa.nähhää myöhemmi. :wave: