se o ärsyttävää.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Stana ku tuli hikka :kieh: Miten tästä pääsee eroon?
Toistamiseen jo tälle päivälle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:se o ärsyttävää.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Stana ku tuli hikka :kieh: Miten tästä pääsee eroon?
miulle välil tulee sellane hikka et se oikee lojahtaa ja kurkkuuki rupee koskee...siis ääni o iha valtava kova.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Toistamiseen jo tälle päivälle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:se o ärsyttävää.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Stana ku tuli hikka :kieh: Miten tästä pääsee eroon?
iha koht alkaa...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Joko siellä survivori alkaa? Tarvii lähtee kattoon :wave:
Hikkaki lopahti...
mie katon täs samal ja oon hiljaa...siis ohjelmast.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: No niin.....eiköhän tää tält päivält piisaa....Survivori menee nauhal tääl....ei saa siis kertoo mitä tapahtuu
HyväAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:mie katon täs samal ja oon hiljaa...siis ohjelmast.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: No niin.....eiköhän tää tält päivält piisaa....Survivori menee nauhal tääl....ei saa siis kertoo mitä tapahtuu
semmost se joskus on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo. ja vitut.
:hug: mättääks joku juttu.....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nii o.
onks siul jottai murheita?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nii o.
Niinpä :kieh: :kieh: :kieh: pitäskös täs alkaa taas laittaa niit läsnäoloaikoja muistutukses ylös..... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:missäs pikkis ja kivis oikee luuraa?
vissii,ihme sakkii. |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niinpä :kieh: :kieh: :kieh: pitäskös täs alkaa taas laittaa niit läsnäoloaikoja muistutukses ylös..... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:missäs pikkis ja kivis oikee luuraa?
Mie just tos joku aika sit mietin et tänään tulee siun lemppari ufvotAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tänää tulee tähtiportti,iha vaa ilmotan.
Niin ootkin jos kyse on selviytyjist.....muuten puhutAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:perkele...oon hiljaa,oon hiljaa... |O
jep,jep...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin ootkin jos kyse on selviytyjist.....muuten puhutAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:perkele...oon hiljaa,oon hiljaa... |O