Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#



Jaa että karaokea naapurista tarjolla :LOL: . Meillä on isäntä innostunut karaokesta niin kovasti että osti meille laitteet ja lauleskelee usein täysillä olohuoneessa iskelmää niin että naapurusto raikaa :LOL: . Ja hän uskoo olevansa toooosi hyvä laulaja :D vaikka kyl hän ihan nuotilleen vetääkin =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
:wave: :wave: just kotiuduin...
Väsyttää ja siivota tarttis :headwall: :headwall:
Jaaha, käsi kestää jo?!?
No kyllä se on vielä arka ja ei voi täysillä hommailla, mutta kyllä se kestää. Rupanaa.
Niin ja se piti sanomani, että mun oma päivätyö on paljon helpompaa (siis fyysisesti) kuin osasto/vuodehommat. Joten senkin takia pystyin mennä tänään omaan työpaikkaani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
:wave: :wave: just kotiuduin...
Väsyttää ja siivota tarttis :headwall: :headwall:
Jaaha, käsi kestää jo?!?
No kyllä se on vielä arka ja ei voi täysillä hommailla, mutta kyllä se kestää. Rupanaa.
Niin ja se piti sanomani, että mun oma päivätyö on paljon helpompaa (siis fyysisesti) kuin osasto/vuodehommat. Joten senkin takia pystyin mennä tänään omaan työpaikkaani.

No hyvä =) ! mää olen tänään hoitanut asioita kylällä; käynyt kelassa, ruokakaupoissa, optikolla, synttärilahjaostoksilla ym. kun sain taas äidistäni hoitotätin lapsille ;) . Nyt on aika veto pois kun ulkoiltiin tossa äsken ja se isäntä siis edelleen siellä metsässä... ON sentään kuulemma nähnyt jo kuolleen karhun :LOL: ettei tartte pelkkää karhunpaskaa kuvata niin ku viimeksi :LOL: . Lauantaiksi oon kyllä hänet "tilannut" kotiin mutta nähtäväksi jää miten käyp eli juhlitaanko tyttären synttäreitä ilman iskää :$
 

Yhteistyössä