Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie eilen taas kerra saatoin miehen tilanteesee mis sitä rupes vähä nolottamaa.
:eek:
no ku oltii miun äitillä ja siin kaikkee juteltii ja mite se puhe käänty sit tissien tutkimuksis käymisii.äiti kysy että oonki mie koskaa käyny mammografias ja sanoin että en oo käyny vaa miun tissit tutkii mies iha itte eikä oo koskaa sanonu et niis ois mitää vikaa. :LOL: :LOL: :LOL: miestä taas vähä nolotti ja samaa välii sanoin et miun alapäänkii se tutkii itte. :LOL: :LOL: :LOL:
gyne omasta takaa :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meil on kastiketta jääkaapissa mutta ei mitään sen kanssa joten mun täytyy tässä ruveta tekemään perunamuusia. Ei mun r. testeihin mitään viivoja tuu vaikka kuinka niitä tuijottaisin :| voi plääh! Ehkä mää sitten oon siihen hommaan liian vanha!!! Mut muusin tekoon en oo :LOL: joten meen tekemään sitä muusia nyt mutta palaillaan! :wave:
sie mitää liia vanha oo,höpsö.älä rupee ressaa sitä lapsen tekoo vaa otat rennosti ja nusastelet huvikses ni eiköhä rupee tärppäämää. :D :D :D
Voi kun osaiskin ottaa rennosti... mutku ei :headwall: :headwall: :headwall:
:hug: :hug: yritä olla stressaamatta :hug: :hug:
Helpommin tietty sanottu kuin tehty.
Juu tän stressin yks syy on se että isäntä haluu metsästysrauhan ens syksyksi eli haluu pitää yritystaukoo monta kuukautta jos ei heti nyt ekalla kerralla tärppää :kieh:
hittolaine siu miestäs ja sen metästysintoa. :kieh: :kieh: :kieh:
Sanos muuta!!! :kieh:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

meil ukko oli yks ilta ihan horny ja sanoin sille et nyt ei onnaa ku on niin kauheat ilmavaivat. Ei onneton uskonut vaan halusi köyriä yhä vaan, mutta lopetti kyl aikast pikaseen ku aloitin perätoosan trumpettisoolon. :LOL: :LOL: :LOL:
Lueskelen noita edeltäviä viestejä tässä samalla :LOL: :LOL: :LOL:

Huomenna tarttis mennä "tappelemaan" sikainfluenssarokotusjonoon kuopuksen kans :kieh: Täälläkin päin on nuo tunteet kuohuneet porukal noissa jonoissa niin et ihan poliiseja on tarvittu järjestystä pitämään (siis Tampereella ei nyt sentään täällä maaseudulla).

Huomenna tarttis mennä "tappelemaan" sikainfluenssarokotusjonoon kuopuksen kans :kieh: Täälläkin päin on nuo tunteet kuohuneet porukal noissa jonoissa niin et ihan poliiseja on tarvittu järjestystä pitämään (siis Tampereella ei nyt sentään täällä maaseudulla).
mie en ymmärrä et miks niitä rokotuksia keskitetää vaa suurinpiirtein yhtee paikkaa/per paikkakunta,miks niitä ei ripoteltas vähä eri paikkoihi,ni ei tulis sit niin hemmetin pitkiä jonoja.miusta ois järkevämpää vaikka kaupunginosittain tehhä niitä rokotuksia,eikä et kaikki on samassa paikassa.

mie en ymmärrä et miks niitä rokotuksia keskitetää vaa suurinpiirtein yhtee paikkaa/per paikkakunta,miks niitä ei ripoteltas vähä eri paikkoihi,ni ei tulis sit niin hemmetin pitkiä jonoja.miusta ois järkevämpää vaikka kaupunginosittain tehhä niitä rokotuksia,eikä et kaikki on samassa paikassa.
Näin on! Ja järjestelyt on olleet surkeat monessa paikkaa kuten myös tiedotus! Täällä meidän kunnassakin oli ihan onnettomat järjestelyt viime viikolla kun kausirokotteet haettiin...ja tupa täynnä pieniä lapsia...mut ei sentään ulkona tarvinnu odotella.

Mää oon taas päässy lihoomaan ja meni taas rajan yli et nyt oon taas lievästi lihava :kieh: . se on pyöriny tossa niin et aamuisin oon normaali ja illalla lihava :LOL: eli rajalla!!!
sit siul ei oo tylsää ku ain oot eriolone. :D mie oon vaa kokoaja paksukaine. :D :D
:D . Pöh, oon ajatellut et kun ne indeksit on tehty niin et se muka pätis kaiken mallisiin ihmisiin niin eihän ne voi pitää paikkaansa. Toiset, joilla ei oo kurveja niin saa periaatteessa olla paksumpia kun taas toiset joilla takamusta ja pulleet purjeet niin samanindeksiluvun saamiseksi pitäis olla muuten ihan tikku. Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen porukkaan eli vaikka laihtuisin kuinka niin massa on ja pysyy rintavarustuksessa ja takamuksen mallissa... Tälläi oon tuon pähkäillyt... Enkä oo kyllä mistään kohtaa tikku ;)

Mää oon taas päässy lihoomaan ja meni taas rajan yli et nyt oon taas lievästi lihava :kieh: . se on pyöriny tossa niin et aamuisin oon normaali ja illalla lihava :LOL: eli rajalla!!!
sit siul ei oo tylsää ku ain oot eriolone. :D mie oon vaa kokoaja paksukaine. :D :D
:D . Pöh, oon ajatellut et kun ne indeksit on tehty niin et se muka pätis kaiken mallisiin ihmisiin niin eihän ne voi pitää paikkaansa. Toiset, joilla ei oo kurveja niin saa periaatteessa olla paksumpia kun taas toiset joilla takamusta ja pulleet purjeet niin samanindeksiluvun saamiseksi pitäis olla muuten ihan tikku. Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen porukkaan eli vaikka laihtuisin kuinka niin massa on ja pysyy rintavarustuksessa ja takamuksen mallissa... Tälläi oon tuon pähkäillyt...
mie en yleesä niitä indeksejä juur kattele,mut tiijen että oon liika paksu ku rupee tää olo ahistamaa ja polvii koskee.tällä pituuvel ois tosi hyvä olla 15 kiloo kevyempi...no kymmeneki riittäs miulle näi alkuusa.

:D . Pöh, oon ajatellut et kun ne indeksit on tehty niin et se muka pätis kaiken mallisiin ihmisiin niin eihän ne voi pitää paikkaansa. Toiset, joilla ei oo kurveja niin saa periaatteessa olla paksumpia kun taas toiset joilla takamusta ja pulleet purjeet niin samanindeksiluvun saamiseksi pitäis olla muuten ihan tikku. Minä kuulun tuohon jälkimmäiseen porukkaan eli vaikka laihtuisin kuinka niin massa on ja pysyy rintavarustuksessa ja takamuksen mallissa... Tälläi oon tuon pähkäillyt...
mie en yleesä niitä indeksejä juur kattele,mut tiijen että oon liika paksu ku rupee tää olo ahistamaa ja polvii koskee.tällä pituuvel ois tosi hyvä olla 15 kiloo kevyempi...no kymmeneki riittäs miulle näi alkuusa.
Minä sitten taas oon lyhyt ja sillon ainaski näkyy heti liikakilot.

Minä sitten taas oon lyhyt ja sillon ainaski näkyy heti liikakilot.
mie oon tosi lyhyt 153,5 noin,mut omasta mielestä just sopivan mittane. :D

Yhteistyössä