Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Nukuin 2tunnin päivikset, kun väsytti ja täti tuli kylään :saint: :whistle:, hanat aukes siis...
Kävinpä kaupassa tukka pystyssä ja silmät turvoksissa (yksi oireista) ja just sen näkösenä, että mistä kuusen alta oon revitty... No olipas lauantaita lähtenyt kauppaan viettämään sitten moni muukin ja puolet tuttuja. Arvatkaas hävettikö näyttää tältä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Nukuin 2tunnin päivikset, kun väsytti ja täti tuli kylään :saint: :whistle:, hanat aukes siis...
Kävinpä kaupassa tukka pystyssä ja silmät turvoksissa (yksi oireista) ja just sen näkösenä, että mistä kuusen alta oon revitty... No olipas lauantaita lähtenyt kauppaan viettämään sitten moni muukin ja puolet tuttuja. Arvatkaas hävettikö näyttää tältä...
:D Noh minä se näytän nykyään aina sellaiselta :LOL: . :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Imurointa ja lattianpesu odottaa vielä, mutta sain mä jo vessan pestyä ja pyykit laitettua kuivumaan :saint:
Määkin just mietin et tarttis imuroida mut jonkun tarttis se ensin tyhjentää kun ei vedä yhtään....jos tuohon isäntään sais liikett
ä (keskusppölynimuri tai jokin vastaava)
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Jippii!
Sain tehtyä kaksi isoa koulutehtävää. Nyt vaan tarttis ne muuttaa tiedstomuotoon, minkä opekin saa auki ja sitten lähettää ne pois roikkumasta!!
Jaa sää opiskelet! työn ohessa?
Joo, yritän kehittää itseäni.
se on aika rankkaa työn ohessa!!! Kokemusta kans on!
 

Yhteistyössä