moikkelis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nyt ois pakko nostaa pärsse ylös ja ruveta tekemään jotain järkevää :wave: :wave:
moikkelis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nyt ois pakko nostaa pärsse ylös ja ruveta tekemään jotain järkevää :wave: :wave:
Ja nyt se kävi ostaan vaniljajäätelöä ja suklaata tuon kakun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:valtavan ihku mies.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meil olis suklaakakku uunissa ku ukko innostui leipoon
jestas,vai voisko olla et vihdoinki o koulutus menny perille...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja nyt se kävi ostaan vaniljajäätelöä ja suklaata tuon kakun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:valtavan ihku mies.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
sairastunu se on, ei tää oo normaalia
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jestas,vai voisko olla et vihdoinki o koulutus menny perille...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja nyt se kävi ostaan vaniljajäätelöä ja suklaata tuon kakun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:valtavan ihku mies.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä syö kaali-vesimeloonisalaattii , kun se kakka ei viel ihan tarpeeksi liukkaasti luista...
tuokii o iha mahollista.alaha onkii siltä vähä tietoja et mistä nyt tuulee.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jestas,vai voisko olla et vihdoinki o koulutus menny perille...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja nyt se kävi ostaan vaniljajäätelöä ja suklaata tuon kakun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:valtavan ihku mies.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tai sit sillä on jotain taka-ajatuksia :kieh:
ERKA!!!!!!!!!!!!!!!!! :attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie menin kolmelta,hitto et olin ittellein ärsyyntyny. :kieh: sie menit kahelta nukkumaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh? yhdeltä? Arvaa sää koska mää menin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:arvaa erka monelta menin nukkumaa?
Menin puol kahdelta :headwall: :headwall: :headwall: ...taas kerran...järrrkyttävää. Tuo kello kolme on jo saavutusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie menin kolmelta,hitto et olin ittellein ärsyyntyny. :kieh: sie menit kahelta nukkumaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh? yhdeltä? Arvaa sää koska mää menin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:arvaa erka monelta menin nukkumaa?
Mut saatko sää nukkua aamulla? Mää en saa!! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie menin kolmelta,hitto et olin ittellein ärsyyntyny. :kieh: sie menit kahelta nukkumaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh? yhdeltä? Arvaa sää koska mää menin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:arvaa erka monelta menin nukkumaa?
no et siekää kovin aikasee sinne sänkyy päässy,mut tänäähä myö mennää ajoissa...eikös nii?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Menin puol kahdelta :headwall: :headwall: :headwall: ...taas kerran...järrrkyttävää. Tuo kello kolme on jo saavutusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie menin kolmelta,hitto et olin ittellein ärsyyntyny. :kieh: sie menit kahelta nukkumaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh? yhdeltä? Arvaa sää koska mää menin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:arvaa erka monelta menin nukkumaa?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
no tänää sain iha mukavasti ku muut ei oo koton,mut muute kyl tääl ain on aamullaki sellasta kuhinaa ja mökää et ei kovin kauaa siel sängys jaksa ees pötköttää.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mut saatko sää nukkua aamulla? Mää en saa!! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie menin kolmelta,hitto et olin ittellein ärsyyntyny. :kieh: sie menit kahelta nukkumaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh? yhdeltä? Arvaa sää koska mää menin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:arvaa erka monelta menin nukkumaa?
Tuu meillekki sitte kouluttamaa tuo meidän mörökölli ku ei sille oppi oo näinä kahdeksanan vuotena menny päähä :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jestas,vai voisko olla et vihdoinki o koulutus menny perille...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja nyt se kävi ostaan vaniljajäätelöä ja suklaata tuon kakun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:valtavan ihku mies.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ei tää oo meijen ketju vaa iha kaikkien,mut laita nyt ne juomingit poies...jooko. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Määpä oon taas kännisä
sori, en mä viiti tulla teidän ketjua sotkemaan..
Ei taija onnistua enää...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei tää oo meijen ketju vaa iha kaikkien,mut laita nyt ne juomingit poies...jooko. :hug:
JUUUH! Tähän kellonaikaan se on vielä helppo luvata mut odotas ku kello lähenee kymmentä ni sitte on taas toinen ääni kellossa...ainaki mulla. Mää oon semmosta iltaa kohti virkistyvää malliaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no et siekää kovin aikasee sinne sänkyy päässy,mut tänäähä myö mennää ajoissa...eikös nii?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Menin puol kahdelta :headwall: :headwall: :headwall: ...taas kerran...järrrkyttävää. Tuo kello kolme on jo saavutusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie menin kolmelta,hitto et olin ittellein ärsyyntyny. :kieh: sie menit kahelta nukkumaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh? yhdeltä? Arvaa sää koska mää menin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:arvaa erka monelta menin nukkumaa?
Ja höpö höpö... tuu vaan, et sää mitään sotke, sekaan vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Määpä oon taas kännisä
sori, en mä viiti tulla teidän ketjua sotkemaan..
hyvin sanottu. ja mie taas oon nii tollo et vaiks illal iskiskii kauhee väsy,ni siltikii sinnittelen mahollisimman pitkää.Alkuperäinen kirjoittaja erka:JUUUH! Tähän kellonaikaan se on vielä helppo luvata mut odotas ku kello lähenee kymmentä ni sitte on taas toinen ääni kellossa...ainaki mulla. Mää oon semmosta iltaa kohti virkistyvää malliaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no et siekää kovin aikasee sinne sänkyy päässy,mut tänäähä myö mennää ajoissa...eikös nii?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Menin puol kahdelta :headwall: :headwall: :headwall: ...taas kerran...järrrkyttävää. Tuo kello kolme on jo saavutusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie menin kolmelta,hitto et olin ittellein ärsyyntyny. :kieh: sie menit kahelta nukkumaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh? yhdeltä? Arvaa sää koska mää menin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:arvaa erka monelta menin nukkumaa?
Ukon koulutus on ku koiraa kouluttais. Aikast yksinkertaisia käskyjä pitää jaella :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Tuu meillekki sitte kouluttamaa tuo meidän mörökölli ku ei sille oppi oo näinä kahdeksanan vuotena menny päähä :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jestas,vai voisko olla et vihdoinki o koulutus menny perille...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja nyt se kävi ostaan vaniljajäätelöä ja suklaata tuon kakun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:valtavan ihku mies.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Sama täällä ja mul on kaikki kotityötki yleensä tuohon aikaan ihan vaiheessa ku päivällä täytyy tenavia vahtii kokoajan ku ovat vielä niin päättömässä iässä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvin sanottu. ja mie taas oon nii tollo et vaiks illal iskiskii kauhee väsy,ni siltikii sinnittelen mahollisimman pitkää.Alkuperäinen kirjoittaja erka:JUUUH! Tähän kellonaikaan se on vielä helppo luvata mut odotas ku kello lähenee kymmentä ni sitte on taas toinen ääni kellossa...ainaki mulla. Mää oon semmosta iltaa kohti virkistyvää malliaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no et siekää kovin aikasee sinne sänkyy päässy,mut tänäähä myö mennää ajoissa...eikös nii?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Menin puol kahdelta :headwall: :headwall: :headwall: ...taas kerran...järrrkyttävää. Tuo kello kolme on jo saavutusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie menin kolmelta,hitto et olin ittellein ärsyyntyny. :kieh: sie menit kahelta nukkumaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Noh? yhdeltä? Arvaa sää koska mää menin!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:arvaa erka monelta menin nukkumaa?
Mut meil on koiraki oppinu helpommin ku miesAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ukon koulutus on ku koiraa kouluttais. Aikast yksinkertaisia käskyjä pitää jaella :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Tuu meillekki sitte kouluttamaa tuo meidän mörökölli ku ei sille oppi oo näinä kahdeksanan vuotena menny päähä :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jestas,vai voisko olla et vihdoinki o koulutus menny perille...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja nyt se kävi ostaan vaniljajäätelöä ja suklaata tuon kakun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:valtavan ihku mies.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: