Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Kiitos teile! :'( Hemmetti sentää ku taas tuntuu niin kauheen pahalta tää koko homma.. :'( Mä erka tolkutan noita samoja asioita ittelleni kokoajan ja mies on mun tukena.. mut välillä tuntuuu vaan ettei jaksa.

Enkä mä jaksaiskaan ilman tota tyttöö.. Mut joo, jatkakaa te täällä, en mä viiti teijän kivaa ketjua rikkoo :)
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kiitos teile! :'( Hemmetti sentää ku taas tuntuu niin kauheen pahalta tää koko homma.. :'( Mä erka tolkutan noita samoja asioita ittelleni kokoajan ja mies on mun tukena.. mut välillä tuntuuu vaan ettei jaksa.

Enkä mä jaksaiskaan ilman tota tyttöö.. Mut joo, jatkakaa te täällä, en mä viiti teijän kivaa ketjua rikkoo :)
tuut paremmalle mielelle kun itsekkin täällä höpiset turhuuksia :D älä mene pois :D
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Ja taas tapoin ketjuja :saint: :saint: :saint: Mä oon nyt kunnostautunut
:hug: sä osaat tuon taidon :D mä sain kuulla kunniani omassa ketjussa ja nyt se on kuollu....
No, ei mee hyvin sullakaan :D :D :hug: :hug: :LOL:
no ei mee ei....pitää etsiä uusi tyyli :( mä niin tykkään mun tyylistä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Ja taas tapoin ketjuja :saint: :saint: :saint: Mä oon nyt kunnostautunut
:hug: sä osaat tuon taidon :D mä sain kuulla kunniani omassa ketjussa ja nyt se on kuollu....
No, ei mee hyvin sullakaan :D :D :hug: :hug: :LOL:
no ei mee ei....pitää etsiä uusi tyyli :( mä niin tykkään mun tyylistä....
Oo rohkeesti vaan oma ittes pää pystyssä äläkä kuuntele joutavia. Ei kaikkia voi miellyttää kuitenkaan! :heart: :D
 

Yhteistyössä