siehä se oot tommone,en mie suinkaa oo.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mehän karkotetaan täält kaikki pois
siivos ny vähän suutas, tai tekstiäs nainen :kieh: :kieh:
siehä se oot tommone,en mie suinkaa oo.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mehän karkotetaan täält kaikki pois
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:herttine mitä sie miust luulet.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut en mie iha kokoaja aattele.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:meidän kuukkeli :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie kyl nyt tunnustan et mie aattelen kyl kaikkee pervoo ja oon ilone et nää punaset ajat o kohta ohitte.
jokatoinen sekunti vaan
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:herttine mitä sie miust luulet.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut en mie iha kokoaja aattele.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:meidän kuukkeli :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie kyl nyt tunnustan et mie aattelen kyl kaikkee pervoo ja oon ilone et nää punaset ajat o kohta ohitte.
jokatoinen sekunti vaan
no en ainaskaan tätä
eeeeeenn kaiiiiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siehä se oot tommone,en mie suinkaa oo.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mehän karkotetaan täält kaikki pois
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut kuule nyt mie jouvun karkottamaa kyl itteni täältä,nääs pesukone ja ruuan teko oottaa.nähhää,moikkelis. :wave: :wave:
mä tulin takaste....ja tuolla olis mun kassit ja pussit näytillä http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2161364/kasseja/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:älä nyt viitti mihkää mennä,täs oot ja pysyt.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä en leiki teitin kans enää, hmpf....mä meen kiukuttelemaan tuonne koneen äärelle, että saan laukkuni valmiiksi....saatte sitten IHAILLA sitä mun blogissa
Ihan kiva tuo menninkäiskankaasta tehty laukku. Pehmosen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä tulin takaste....ja tuolla olis mun kassit ja pussit näytillä http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2161364/kasseja/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:älä nyt viitti mihkää mennä,täs oot ja pysyt.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä en leiki teitin kans enää, hmpf....mä meen kiukuttelemaan tuonne koneen äärelle, että saan laukkuni valmiiksi....saatte sitten IHAILLA sitä mun blogissa
On ainakin hupsu ei mikään unelmakangas ollut, nukkasi oikein urakalla paikat...vieläkin sitä nukkaa lentelee täällä vaikka mies on jo pariin otteeseen imuroinut. Mut niin seo n kaikkien noiden turkisten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Ihan kiva tuo menninkäiskankaasta tehty laukku. Pehmosen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä tulin takaste....ja tuolla olis mun kassit ja pussit näytillä http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2161364/kasseja/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:älä nyt viitti mihkää mennä,täs oot ja pysyt.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä en leiki teitin kans enää, hmpf....mä meen kiukuttelemaan tuonne koneen äärelle, että saan laukkuni valmiiksi....saatte sitten IHAILLA sitä mun blogissa
Niin on täälläkin pitänyt kiirettä. Lapset nukahtivat just. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jos sul kiire on niin kätes yhteen lyö
jos sul kiire on niin kätes yhteen lyö
jos sul kiire on ja....
hetkisen pienen tässä ehtis pörrätä ja sitten alkais täydelliset naaraat.
Koko päivä ollut taas vaihteeksi yhtä juoksemista. :/
Nuo sairaalapäivät ovat kyllä pitkiä, ainakin täälläpäin... meilläkin meni aikoinaan vauvan kanssa ihan koko päivä siihen että saatiin pelkkä virtsakoe otettua (oli kontrollikäynti).Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä en jaksa juosta yhtään enää...puh...07.00 labraan huomenna ja sen jälkeen odotellaan sairaalan käytävällä, että 09.00 päästäs vauvan kanssa ultraan....toivottavasti päästään sitten kotiin.
Mitäs päivääsi kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta! :wave:
No vaihtelu virkistää . Määki järjestelen täs vähän paikkoi vaik se onki niin turhaa kun kaikki sekotetaan parissa minuutissa taas. Täytyy käyttää hyväks tää aika ku lapset hetken kattoo telkkua keski ttyneestiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ehä täs ihmeitä.pitäs ruveta siivoomaa ja aatteli vaihtaa taas olkkaris järjestystä,ku oha tuo edelline järjestys ollukki vissii jo jopa pari viikkoo.