Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie kyl nyt tunnustan et mie aattelen kyl kaikkee pervoo ja oon ilone et nää punaset ajat o kohta ohitte. :p :whistle: ;) :LOL: :LOL: :LOL:
meidän kuukkeli :D :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :heart: :heart:
mut en mie iha kokoaja aattele. :LOL: :LOL: :LOL:

jokatoinen sekunti vaan :D :LOL: :LOL: :LOL:
herttine mitä sie miust luulet. :LOL: :LOL: :LOL:

no en ainaskaan tätä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie kyl nyt tunnustan et mie aattelen kyl kaikkee pervoo ja oon ilone et nää punaset ajat o kohta ohitte. :p :whistle: ;) :LOL: :LOL: :LOL:
meidän kuukkeli :D :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :heart: :heart:
mut en mie iha kokoaja aattele. :LOL: :LOL: :LOL:

jokatoinen sekunti vaan :D :LOL: :LOL: :LOL:
herttine mitä sie miust luulet. :LOL: :LOL: :LOL:

no en ainaskaan tätä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Mä en leiki teitin kans enää, hmpf....mä meen kiukuttelemaan tuonne koneen äärelle, että saan laukkuni valmiiksi....saatte sitten IHAILLA sitä mun blogissa :p
älä nyt viitti mihkää mennä,täs oot ja pysyt. :D
mä tulin takaste....ja tuolla olis mun kassit ja pussit näytillä http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2161364/kasseja/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Mä en leiki teitin kans enää, hmpf....mä meen kiukuttelemaan tuonne koneen äärelle, että saan laukkuni valmiiksi....saatte sitten IHAILLA sitä mun blogissa :p
älä nyt viitti mihkää mennä,täs oot ja pysyt. :D
mä tulin takaste....ja tuolla olis mun kassit ja pussit näytillä http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2161364/kasseja/
Ihan kiva tuo menninkäiskankaasta tehty laukku. Pehmosen näköinen.
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Mä en leiki teitin kans enää, hmpf....mä meen kiukuttelemaan tuonne koneen äärelle, että saan laukkuni valmiiksi....saatte sitten IHAILLA sitä mun blogissa :p
älä nyt viitti mihkää mennä,täs oot ja pysyt. :D
mä tulin takaste....ja tuolla olis mun kassit ja pussit näytillä http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2161364/kasseja/
Ihan kiva tuo menninkäiskankaasta tehty laukku. Pehmosen näköinen.
On ainakin hupsu :D ei mikään unelmakangas ollut, nukkasi oikein urakalla paikat...vieläkin sitä nukkaa lentelee täällä vaikka mies on jo pariin otteeseen imuroinut. Mut niin seo n kaikkien noiden turkisten kanssa.
 
Boogy
Mä en jaksa juosta yhtään enää...puh...07.00 labraan huomenna ja sen jälkeen odotellaan sairaalan käytävällä, että 09.00 päästäs vauvan kanssa ultraan....toivottavasti päästään sitten kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
jos sul kiire on niin kätes yhteen lyö

jos sul kiire on niin kätes yhteen lyö

jos sul kiire on ja....

hetkisen pienen tässä ehtis pörrätä ja sitten alkais täydelliset naaraat.
Koko päivä ollut taas vaihteeksi yhtä juoksemista. :/
Niin on täälläkin pitänyt kiirettä. Lapset nukahtivat just. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Mä en jaksa juosta yhtään enää...puh...07.00 labraan huomenna ja sen jälkeen odotellaan sairaalan käytävällä, että 09.00 päästäs vauvan kanssa ultraan....toivottavasti päästään sitten kotiin.
Nuo sairaalapäivät ovat kyllä pitkiä, ainakin täälläpäin... meilläkin meni aikoinaan vauvan kanssa ihan koko päivä siihen että saatiin pelkkä virtsakoe otettua (oli kontrollikäynti).
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ehä täs ihmeitä.pitäs ruveta siivoomaa ja aatteli vaihtaa taas olkkaris järjestystä,ku oha tuo edelline järjestys ollukki vissii jo jopa pari viikkoo. :D
No vaihtelu virkistää :D . Määki järjestelen täs vähän paikkoi vaik se onki niin turhaa kun kaikki sekotetaan parissa minuutissa taas. Täytyy käyttää hyväks tää aika ku lapset hetken kattoo telkkua keski :D ttyneesti
 

Yhteistyössä