Ei. Ystäväpariskunnan toinen osapuoli.ukon eksä?
Ja kuka pyyhkii pöydän ja jättää rätin likaisena kuivumaan?
HÄH?
Musta tulis niin hyvä erakko.
Ei. Ystäväpariskunnan toinen osapuoli.ukon eksä?
No hyi,likainen tiskirättiEi. Ystäväpariskunnan toinen osapuoli.
HÄH?
Kuulemma ystävät voi valita, mutta sukulaisia ei. Tosin minun sukuni on opettanut, että ei sukulaisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä. No joo, vain hautajaisissa kylläkin.Ei. Ystäväpariskunnan toinen osapuoli.
HÄH?
Bakteerit pistää sen nopeasti haisemaan.No hyi,likainen tiskirätti
täällä on kans hipsutellu lunta yön aikanaHeräsin ku piti veskiin ja sit erehdyin katdomaan ulos. Voi ny v.ttu, lunta taivaan täydeltä!
Mut uus lumi on vanhan surma, sano mustalaispoika jouluaattona.Heräsin ku piti veskiin ja sit erehdyin katdomaan ulos. Voi ny v.ttu, lunta taivaan täydeltä!
Täällä myösHeräsin ku piti veskiin ja sit erehdyin katdomaan ulos. Voi ny v.ttu, lunta taivaan täydeltä!
Mä taas ihmettelen niitä jotka taittelee käyttämänsä tiskirätin altaan reunalle siistiksi paketiksi. Siinä ei ilmavirta paljoa käyEi. Ystäväpariskunnan toinen osapuoli.
HÄH?
Mä taas ihmettelen niitä jotka taittelee käyttämänsä tiskirätin altaan reunalle siistiksi paketiksi. Siinä ei ilmavirta paljoa käy
Tuo on noita matkailun varjopuolia. Taisi reissusta tulla tuliaisena "kanarialainen"?Mies on ollut flunssassa koko pääsiäisen ja ny on sit vissiin mun vuoro.
*hautautuu nokrättivuoren alle*
Pistäkää mikroon mutta ei tieten kuivana.vaihtoehtoina on että pesee huolella ja laittaa kuivamaan tai ei pese ja heittää roskiin
uskomassa olevan naisen velvollisuus on miellyttää miestään kaikilla tämän toivomilla tavoillaHarrastavatko uskovaiset suuseksiä? Ruutis?
En nyt halua olla aina se vastarannan kiiski mutta mä hihkuin onnellisena kun sain heitellä koiralle lumppareita. Jos olis ollu aikaa oisin väsänny lumiukon ISOLLA mu..nenällä!Ja lunta! Liikaa lunta!
Onneks olen edes kipeä ni ei tarvi mennä kolaamaan.