Joo, tätä parempaa saa hakea. Valitettavasti vaan oli taaskin "lyhkönen ja levvee kun Hurun joulu"eikö ookki mahtava tää Suomen talvi?
Joo, tätä parempaa saa hakea. Valitettavasti vaan oli taaskin "lyhkönen ja levvee kun Hurun joulu"eikö ookki mahtava tää Suomen talvi?
Hyvä jos tykkäät. Mä ootan maaliskuuta ja kevätaurinkoa.Joo, tätä parempaa saa hakea. Valitettavasti vaan oli taaskin "lyhkönen ja levvee kun Hurun joulu"
Siihen on enää kuukausi "Vuokko". Ripaus kärsivällisyyttä, laskiaispulla kiduksiin ja hormonit hyrräämään auringon ansiosta.Hyvä jos tykkäät. Mä ootan maaliskuuta ja kevätaurinkoa.
Videolla "jokohan kevät saa"?Siihen on enää kuukausi "Vuokko". Ripaus kärsivällisyyttä, laskiaispulla kiduksiin ja hormonit hyrräämään auringon ansiosta.
Se on sitä ku pitää vieraista liian hyvää huolta...Vieraiden piti lähteä kotiin tänään. Seuraavat tulevat sunnuntaina.
Piti olla pari päivää kahdenkeskeistä aikaa.
Piti!
Nyt sitä on sunnuntai-iltana kaksi tuntia.
PäreetpalaajustkohtNYT!
Laita vieraat töihin tai iske kouraan ostoslista ja mahdollisimman kalliita aineksia. Luulisi että vieraat liukenee äkkiä pois.Vieraiden piti lähteä kotiin tänään. Seuraavat tulevat sunnuntaina.
Piti olla pari päivää kahdenkeskeistä aikaa.
Piti!
Nyt sitä on sunnuntai-iltana kaksi tuntia.
PäreetpalaajustkohtNYT!
Ainii jooEiku se lakko. Noitten paluulento peruuntui ja vasta sunnuntaina lennetään taas.
Kyllä minä aika monta kertaa saan ennen kevään saamista. Mm. ennen keskiyötä.Videolla "jokohan kevät saa"?
Kevät saa, mut m1es ei, hehheh
Jos luontoa piisaa niin aina on mahdollisuus.Masentavanpuoleista. Siis ku meidänkin pitää tyytyä puuhimaan yöaikaan ja sängyssä :S
Juu, varo vaan, ettei se pääse siihen pahimpaan vaiheeseen...Setisisim tarttuvaa?
Käväsin kirjakaupassa, kun maksoin ostokseni niin neiti, joka otti maksun vastaan, hymyili mulle.
Lähtiessäni Toinen nuori nainen heilautti kättään minulle ja sanoikin jotain ja hymyili..
Noin täälläkin äsken toimittiin, mutta en minä sitä ikävänä kokenut....Masentavanpuoleista. Siis ku meidänkin pitää tyytyä puuhimaan yöaikaan ja sängyssä :S
Nirso?Noin täälläkin äsken toimittiin, mutta en minä sitä ikävänä kokenut....
Onko sinusta tullut nirso seksin suhteen?
En ole kyllä minäkään.Mä en oo päässy tänä talvena hiihtämään. En oo jaksant/kerint/muistant.
On jotenki ameeba-olo.
Tiu tau tulkku, hyvin luistaa suksiMä en oo päässy tänä talvena hiihtämään. En oo jaksant/kerint/muistant.
On jotenki ameeba-olo.
Asiat ovat siis mallillaan.Mä en oo päässy tänä talvena hiihtämään. En oo jaksant/kerint/muistant.
On jotenki ameeba-olo.