Ketju vain rekanneille, onko mahdollista?

Kertokaas kauemmin palstailleet ja osaavammat, onko mahdollista tehdä semmonen keskustelunalotus, johon vois vastata vaan rekisteröityneenä, siis että harmaana ei pääsis ollenkaan lukemaan ja/tai vastaamaan ketjuun? Olis yks aihe, josta toivoisin pidempää, vähän sellasta seurantatyyppistä ketjua kuulumisille, enkä tahtois siitä mitään häirikköjen huutelukenttää. Siis onnistuuko täällä kaksplussalla tuommoinen?
 
"miikkis"
Kertokaas kauemmin palstailleet ja osaavammat, onko mahdollista tehdä semmonen keskustelunalotus, johon vois vastata vaan rekisteröityneenä, siis että harmaana ei pääsis ollenkaan lukemaan ja/tai vastaamaan ketjuun? Olis yks aihe, josta toivoisin pidempää, vähän sellasta seurantatyyppistä ketjua kuulumisille, enkä tahtois siitä mitään häirikköjen huutelukenttää. Siis onnistuuko täällä kaksplussalla tuommoinen?
Eikö nuo kaikki muut osastot ole sellaisia, vain mitäsnytissä saa harmaat mellastaa. :)
 
"vieras"
Kertokaas kauemmin palstailleet ja osaavammat, onko mahdollista tehdä semmonen keskustelunalotus, johon vois vastata vaan rekisteröityneenä, siis että harmaana ei pääsis ollenkaan lukemaan ja/tai vastaamaan ketjuun? Olis yks aihe, josta toivoisin pidempää, vähän sellasta seurantatyyppistä ketjua kuulumisille, enkä tahtois siitä mitään häirikköjen huutelukenttää. Siis onnistuuko täällä kaksplussalla tuommoinen?
Juu. Mustathan eivät koskaan vittuile toisilleen. :LOL:
 
Sorkke, ilmaisin itseni hiukan puutteellisesti. Tarkoitin vain rekkaantuneiden keskustelua nimenomaan täällä Mitäs nyt?:llä. (kirjoitin väärin "Kaksplussalla"). Olen joskus alkualkoina käyny tuolla muiden keskusteluiden puolella, ja tulin siihen tulokseen, ettei siellä tapahdu oikeen mitään. (johtuneeko sitte juur siitä, että ovat "suljettuja"?) Tuli sitä paitsi huono olo noista helevetin "tammitaaperot" ja "maalismussukat" -söpöilyistä. Tällä puolella on paljon mielenkiintosempia jäseniä ja yleensäkin enemmän toimintaa.

Enkä mä vittuilua pelkää, mutta itellä on livenäkin tapana sanoa asiat suoraan ja omana itsenäni, ja vaikka todellaki tiedän, ettei rekattu nimimerkki ole mikään "aitoustakuu", ni juur tähän tiettyyn ketjuun en kaipais ihan totaali-anonyymejä huutelemaan. Saati sitte näitä pissa-kakka-tms. -fetisistejä.

Mut ilmeisesti ei siis luonaa tämmönen rajoittelu täällä vapaan sanan puolella. :)
 
"sipsi"
Ikäväähän se olisi, jos me harmaat ketjuista tipahdeltaisiin - kun tänne ei rekisteröitymispakkoa ole.

Kirjoitan vain tällä "harmaalla" nimimerkillä, rekisteröityä en halua :) Enkä "vittuile" tarkoituksellisesti yhtään kenellekään.
 
"vieras"
Mut mä olen rekkautunut! olen roikkunut täällä yli 8 vuotta, eli vaikka en ole ihan "wanha" niin ainakin toiseksi vanhin.

Mut tunnistettiin, enkä halua että just ne tyypit kyttää mun nettiminää. Siksi esiinnyn enää vain anonyymisti.
 
Sorkke, ilmaisin itseni hiukan puutteellisesti. Tarkoitin vain rekkaantuneiden keskustelua nimenomaan täällä Mitäs nyt?:llä. (kirjoitin väärin "Kaksplussalla"). Olen joskus alkualkoina käyny tuolla muiden keskusteluiden puolella, ja tulin siihen tulokseen, ettei siellä tapahdu oikeen mitään. (johtuneeko sitte juur siitä, että ovat "suljettuja"?) Tuli sitä paitsi huono olo noista helevetin "tammitaaperot" ja "maalismussukat" -söpöilyistä. Tällä puolella on paljon mielenkiintosempia jäseniä ja yleensäkin enemmän toimintaa.
Kyllä tuolla toisellakin puolella on ihan aktiiviketjuja, pääasiassa kyllä taitaa nuo plussaa toivovien ja odottavien ketjut olla niitä aktiivisimpia. Tietty puheenaiheet on vähän erit kuin täällä mitäs nytissä, siellä kun tosiaan on pääasiassa pienten lasten äitejä, ja ketjut jatkuu vuosikaupalla. Eli keskustelun tasoa yritetään ilmeisesti pitää kohtuu neutraalina... mutta en tiedä, miksi ei tulisi keskustelua jostain muustakin kuin pikkulapsista jos aloittaisit sellaisen ketjun? Kokeile!
 
[QUOTE="vieras";25392145]Juu. Mustathan eivät koskaan vittuile toisilleen. :LOL:[/QUOTE]Olisi varsin toivottavaa, että tosiaan vittuilijat olisivat kaikki rekkautuneita yhden nikin tyyppejä. Minäkin olen kerännyt 'ihailijalauman' olemalla oma vittumainen itseni ja 1-3 harmaata on ottanut elämäntehtäväkseen keulia joka käänteessä.

Sen kun vaan avautuvat, mutta tekisivät edes samalla nikillä, eivätkä luikkisi karkuun, kun tilanne lämpenee.
 
"Sipsi", ymmärän hyvin, miksi olet harmaana. Mua ei harmaus sinänsä häiritse, joskus itekin saatan vedellä harmaana, kun olen esim. jonkun muun koneella, enkä viitti rekkautua. Mutta sillonki olen sitä mitä olen rekanneenakin (ja livenä), samat mielipiteet, sama käytös, sama kunnioitus esim. toisen hätää tai surua kohtaan.

Mua nyppii nyt nimenomaan nämä "thetööt"inki tarkottamat anonyyminä v*ttuilijat, jotka luikkivat nurkan taakse ja huutelevat sieltä. Kun rekkautunut pistää vähän kärkevämpää kommenttia (tai vaikka ihan v*ttuileekin!), niin ainakin tällä ihmisellä on taustaa ja historiaa (vaikka vaan netti-sellasta), johon mahdollisesti osaan tekstin suhteuttaa. Ja siinä on musta suoraselkäsempää otetta, kun nikki seisoo sanojensa takana, eikä huutele puskista.

Ja edelleen, "sipsi", edellinen ei siis koske sinua, nyt puhutaan nimenomaan harmaana v*ttuilusta, ei yleensä harmaudesta.
 
"vieras"
Etkö, Thetööt, ajattele sitä että vaikka pomosi (tai hänen rouvansa) taikka anoppisi täällä kattelee mitä kirjoittelet?

Mulla ainakin on kasapäin mielipiteitä joita en tuo julki työpaikalla. Ja en voi tietää kuka täällä on ja kuinka helposti joku nörtti saisi tietää oikean henkilöllisyyteni.
 
[QUOTE="vieras";25392524]Etkö, Thetööt, ajattele sitä että vaikka pomosi (tai hänen rouvansa) taikka anoppisi täällä kattelee mitä kirjoittelet?[/QUOTE]Miksi ihmeessä pitäisi ajatella? Eivät he nikkiäni tiedä.

[QUOTE="vieras";25392524]Mulla ainakin on kasapäin mielipiteitä joita en tuo julki työpaikalla. Ja en voi tietää kuka täällä on ja kuinka helposti joku nörtti saisi tietää oikean henkilöllisyyteni.[/QUOTE]Minä en julkaise täällä mitään sellaista, mistä minun henkilöllisyyteni pystyisi paljastamaan.
 
[QUOTE="vieras";25392524]Etkö, Thetööt, ajattele sitä että vaikka pomosi (tai hänen rouvansa) taikka anoppisi täällä kattelee mitä kirjoittelet?

Mulla ainakin on kasapäin mielipiteitä joita en tuo julki työpaikalla. Ja en voi tietää kuka täällä on ja kuinka helposti joku nörtti saisi tietää oikean henkilöllisyyteni.[/QUOTE]

Vastaan nyt vaan omasta puolestani tähän, vaikka "thetöötille" olikin. Kun mulla nyt ainakin on sellanen tilanne, että kaiken sen, mitä sanon (ja olen sanonu) täällä, voisin sanoa myös livenä -vaikka siellä työpaikalla.

Siksi mulle ei olis mikään katastrofi, jos esim. joku tuttu mut täältä tunnistaisi. Jossain hiukan suljetummassa yhteisössä voisin ihan hyvin kirjoittaa vaikka omalla nimelläni, mutta täällä en -juurikin siksi, että täällä pyörii (ja varsinkin harmaana!) myös hyvin hämärää porukkaa, joilla ei laaksossa ole kuin Nipsu ja sekin nukkuu. Nimimerkin anonymiteetti tuo edes jonkunlaista turvaa näitä "vintti vuotaa" -vipeltäjiä vastaan.
 
"vieras"
Mä olen 41 vuoden iästäni huolimatta osaston kuopus, enkä edes bättre folkia, joten mun tekemistä katotaan suurennuslasilla. Enkä mä todellakaan mahdu siihen "rouvamuottiin". Työ on kuitenkin hyvä ja kiva, lähin kollega on kiva, joten ei se ole liian ahdistavaa.

Mut tunnisti täältä ihminen, jonka en olisi kuvitellut mua tunnistavan, enkä ollut edes asuinpaikkaani kertonut! Se oli jotenkin jäätävää...

Facessahan ihmiset laittaa toooooooosi persoonallisia "joulukuusi vietiin tänään ulos, ehkä huomenna pesen ikkunat" - päivityksiä. Eli siellä olen nimellä - ja yhtä epäaito kuin töissäkin.

Mutta onneksi olen niin vanha, että tapaan ihmisiä livenä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25392651:
Kun ei paljasta itsestään mitään, ei kukaan tunnistakaan.
Niin moni haluaa ajatella ja uskoa. Mutta kun samalla nikillä kirjoittelee vuosia, tulee jokainen paljastaneeksi itsestään asioita ihan huomaamattakin. Että siihen ei kannata tuudittautua.
 
[QUOTE="vieras";25392666]Niin moni haluaa ajatella ja uskoa. Mutta kun samalla nikillä kirjoittelee vuosia, tulee jokainen paljastaneeksi itsestään asioita ihan huomaamattakin. Että siihen ei kannata tuudittautua.[/QUOTE]Olen toistakymmentä vuotta aktiivisesti netissä kirjoitellut, suurimmaksi osaksi Suomi24:n chatissa. Silti minua ei kukaan sättäri esmes täältä pysty tunnistamaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25392688:
Olen toistakymmentä vuotta aktiivisesti netissä kirjoitellut, suurimmaksi osaksi Suomi24:n chatissa. Silti minua ei kukaan sättäri esmes täältä pysty tunnistamaan.
Kyllä maailmassa hullumpiakin asioita tapahtuu. Tietyllä tavalla ilmaistu mielipide, murresana/sanonta, ihan mikä vain, ja joku voi alkaa yhdistellä asioita. Mutta toki noinkin pitkään nettiä käyttäneenä tiedostat tämänkin riskin.
 
[QUOTE="vieras";25392695]Kyllä maailmassa hullumpiakin asioita tapahtuu. Tietyllä tavalla ilmaistu mielipide, murresana/sanonta, ihan mikä vain, ja joku voi alkaa yhdistellä asioita. Mutta toki noinkin pitkään nettiä käyttäneenä tiedostat tämänkin riskin.[/QUOTE]No sanotaan näin, että ammattilaisuus alalla helpottaa tilannetta. Internetin ihmeellisyyksiin olen tutustunut 17 vuotta.
 
harmaana pysyn
Sorkke, ilmaisin itseni hiukan puutteellisesti. Tarkoitin vain rekkaantuneiden keskustelua nimenomaan täällä Mitäs nyt?:llä. (kirjoitin väärin "Kaksplussalla"). Olen joskus alkualkoina käyny tuolla muiden keskusteluiden puolella, ja tulin siihen tulokseen, ettei siellä tapahdu oikeen mitään. (johtuneeko sitte juur siitä, että ovat "suljettuja"?) Tuli sitä paitsi huono olo noista helevetin "tammitaaperot" ja "maalismussukat" -söpöilyistä. Tällä puolella on paljon mielenkiintosempia jäseniä ja yleensäkin enemmän toimintaa.

Enkä mä vittuilua pelkää, mutta itellä on livenäkin tapana sanoa asiat suoraan ja omana itsenäni, ja vaikka todellaki tiedän, ettei rekattu nimimerkki ole mikään "aitoustakuu", ni juur tähän tiettyyn ketjuun en kaipais ihan totaali-anonyymejä huutelemaan. Saati sitte näitä pissa-kakka-tms. -fetisistejä.

Mut ilmeisesti ei siis luonaa tämmönen rajoittelu täällä vapaan sanan puolella. :)
Olet siis oma itsesi rekkautuneena? Niin mäkin olen harmaana. Tää palsta vaan ei ole senarvoinen että tänne jaksaa mustua; varsinkaan tämän musta/harmaa-kiukuttelun takia
 

Yhteistyössä