Ketju palstakiusatuille.

Seuraava sitaatti jäi mieleen vuonna kivi ja kilpi kun (keltainen) media haastatteli silloista Bandidoksen presidenttiä, heti kun nuo kaksi motskarikertsiä olivat julistaneet rauhan.

Toimittajan kysymys meni jokseenkin 'Miten aiotte kaitsia jäseniänne joilla henkilökohtaisia erimielisyyksiä kilpailevan jengin jäseniä kohtaan?' Johon presidentti 'Joka vanhoja muistelee sitä vasaralla ohimoon'.

Se on lähes sama täällä:

Kaikelle huonolle argumentoinnille, kuittailulle ja vänkäämiselle jokainen ketju on uus zäänssi, ja jokainen, jopa se huonokin argumentoija, kujapäällikkö, provokaattori tai ilkeä harmaa voi osoittaa olevansa Äiti Amman veroinen maailmanparantaja, Dalai Lamamainen rauhantuoja tai muumimammamainen ymmärtäjä, kyllä kaikille tilaa riittää ja jokaiselle on tilaa ja paikkansa.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29452975:
Seuraava sitaatti jäi mieleen vuonna kivi ja kilpi kun (keltainen) media haastatteli silloista Bandidoksen presidenttiä, heti kun nuo kaksi motskarikertsiä olivat julistaneet rauhan.

Toimittajan kysymys meni jokseenkin 'Miten aiotte kaitsia jäseniänne joilla henkilökohtaisia erimielisyyksiä kilpailevan jengin jäseniä kohtaan?' Johon presidentti 'Joka vanhoja muistelee sitä vasaralla ohimoon'.

Se on lähes sama täällä:

Kaikelle huonolle argumentoinnille, kuittailulle ja vänkäämiselle jokainen ketju on uus zäänssi, ja jokainen, jopa se huonokin argumentoija, kujapäällikkö, provokaattori tai ilkeä harmaa voi osoittaa olevansa Äiti Amman veroinen maailmanparantaja, Dalai Lamamainen rauhantuoja tai muumimammamainen ymmärtäjä, kyllä kaikille tilaa riittää ja jokaiselle on tilaa ja paikkansa.

Juu juu mutta se ilkeily mua kohtaan on jatkuvaa...

• Tykkää
Reactions: kepsis ja krut
No kyllähän se on aivan todellisuutta, että täällä joitakin nikkejä kiusataan jatkuvasti ja heistä kirjoitetaan todella rumasti menemällä henkikökohtaisuuksiin. Kyllä te olette varmasti tämän huomanneet, mutta ihmettelen kyllä tuollaista asennetta että tuollaista käytöstä pidetään vain vitsinä eikä kukaan saisi kokea olevansa kiusattu. Ap suorastaan pitää pilkkanaan niitä jotka ovat silmätikkuna koko ajan. Luuletko ap, että se on kivaa? Mitään ei voi esim. Rollo kirjoittaa rauhassa ilman että joku tulee siihen veetuilemaan.

[QUOTE="Rea Listi";29453016]No kyllähän se on aivan todellisuutta, että täällä joitakin nikkejä kiusataan jatkuvasti ja heistä kirjoitetaan todella rumasti menemällä henkikökohtaisuuksiin. Kyllä te olette varmasti tämän huomanneet, mutta ihmettelen kyllä tuollaista asennetta että tuollaista käytöstä pidetään vain vitsinä eikä kukaan saisi kokea olevansa kiusattu. Ap suorastaan pitää pilkkanaan niitä jotka ovat silmätikkuna koko ajan. Luuletko ap, että se on kivaa? Mitään ei voi esim. Rollo kirjoittaa rauhassa ilman että joku tulee siihen veetuilemaan.[/QUOTE]

Mistä sait tollasen käsityksen? Tässä puhutaan siitä, kun ketjuissa on joku eri mieltä niin väitetään että häntä kiusataan. Teet jonkun aloituksen mikä herättää keskustelua niin joku joka on erimieltä väittää, että ketju on kiusaamisketju. Tämän pitäisi tulla aloituksessa selväksi. Et meeppä syytöstes kanssa muualle mesoomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29453030:
Mistä sait tollasen käsityksen? Tässä puhutaan siitä, kun ketjuissa on joku eri mieltä niin väitetään että häntä kiusataan. Teet jonkun aloituksen mikä herättää keskustelua niin joku joka on erimieltä väittää, että ketju on kiusaamisketju. Tämän pitäisi tulla aloituksessa selväksi. Et meeppä syytöstes kanssa muualle mesoomaan.
Jaa erimielisyydestä. Mä puhuin vain kiusaamisesta. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29453030:

Eli oletko sinä se joka saa päättää mikä on oikeaa kiusaamista? oikea palstamme Aulis Gerlander!

Sua vaan harmittaa kun sun kiusaamiseen on puututtu joissain ketjuissa, tuitui vaan ja koita nyt relata, ei palstallakaan tarvitse vajota ala-arvoisuuksiin vaan voi ihan fiksusti keskustella.

Mun mielestä sun tyyli on siinä rajalla, jos kinastelet jossain ketjussa muutaman tyypin kanssa, niin teet uuden aloituksen jossa vain "leikkimielistä pilaa" heität heistä. Etkä edes nimillä vaan kuvailemalla heitä, tietäen että kaikki heidän palstapersoonansa tuntee. Aika lapsellista toimintaa, vaikka ei nyt ihan palstakiusaamisen tunnusmerkkejä taida täyttää...

Eli oletko sinä se joka saa päättää mikä on oikeaa kiusaamista? oikea palstamme Aulis Gerlander!

Sua vaan harmittaa kun sun kiusaamiseen on puututtu joissain ketjuissa, tuitui vaan ja koita nyt relata, ei palstallakaan tarvitse vajota ala-arvoisuuksiin vaan voi ihan fiksusti keskustella.

Mun mielestä sun tyyli on siinä rajalla, jos kinastelet jossain ketjussa muutaman tyypin kanssa, niin teet uuden aloituksen jossa vain "leikkimielistä pilaa" heität heistä. Etkä edes nimillä vaan kuvailemalla heitä, tietäen että kaikki heidän palstapersoonansa tuntee. Aika lapsellista toimintaa, vaikka ei nyt ihan palstakiusaamisen tunnusmerkkejä taida täyttää...

Kenestä heitän pilaa? Kerro mullekkin kun en tiedä kenestä nyt puhut.

tääällä kyl huudellaan ihan ihme juttuja välillä. Eilenkin mulle sanottiin, että haukun täällä lihavia ja olen sanonut tuota mainoksen pepanderia oksettavaksi. Oikeesti sanoin, ettei se ole erityisen kivat ja että housut on kauheat. Minusta se ei mainoksena myöskään ole erityisen hyvä, tulee mieleen että mainos on suunnattu yli nelikymppisille.

tääällä kyl huudellaan ihan ihme juttuja välillä. Eilenkin mulle sanottiin, että haukun täällä lihavia ja olen sanonut tuota mainoksen pepanderia oksettavaksi. Oikeesti sanoin, ettei se ole erityisen kivat ja että housut on kauheat. Minusta se ei mainoksena myöskään ole erityisen hyvä, tulee mieleen että mainos on suunnattu yli nelikymppisille.

Ei nää aasinsillat kyllä mulle aina aukee. Ihme olettamuksia, sanot jotain niin joku päättää et tarkoitat jotain ihan muuta. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29453354:
Ei nää aasinsillat kyllä mulle aina aukee. Ihme olettamuksia, sanot jotain niin joku päättää et tarkoitat jotain ihan muuta. :headwall:

Joo ja sit sama tyyppi käy viel useissa eri ketjuissa huutelemassa näitä juttujaan. Lopulta kaikki alkaa uskoa, että ne on tosia.

Olen aika vähän taas palstaillut ja siksi aika ulkon avarmaan tästä keskustelusta, mutta joulukuussa tai marraskuussa... (jolloin palstailin varmaan päivittäin...) meno oli melkoisen villiä. Ainakin hetkittäin. Vaikka se pieni pilailu -joka muuten meni useasti henkilökohtaisuuksiin asti- ei osunutkaan omaan nikkiin niin olihan sitä ikävä lukea. Välillä tuntui että jokainen kivakin keskustelu päättyi lopulta siihen että joku (yleensä joku harmaa...) päästi näppikseltään koko elämänsä ja olemassaolonsa pahanolon julki...

Joo, toivottavasti meno pn muuttunut parempaan suuntaan...

Yhteistyössä