Ketju maaliskuun pikkuisille

Joko täällä on muitakin jotka on plussanneet ihan lähipäivinä? Näyttäisi että meille olis tulossa pikkusisarus 3.3.2015 <3

Neuvolaan pitäisi alkaa soittelemaan :)

Vähän epätodellinen olo vielä, muistan tän saman fiiliksen esikoisesta :) uskomatonta että me saadaan vielä toinenkin!
 
Neuvola-aika varattu :) vasta 30.7. Huh kun sinne on pitkä aika! Täällä oulussa eka ultra on vasta np- ultra sitten noin viikolla 12. Esikoista odottaessa asuttiin keskisuomessa ja siellä sai kurkata sydänäänet jo viikolla 6. Harkitsen vakavasti kävisinkö yksityisellä...
 
Moi!

Mä tuolta marraskuisen pinosta tulin kurkkiin uusia plussanneita. Hurjaa, et lasketut ajat menee jo maaliskuulle, vaikka tuntuu, et vasta itse plussasin.

Mut asia koski tietä Oululaisia. Meri-Oulun neuvolaa voin suositella yksityisistä, jos haluaa käydä alkuraskaudessa ultrassa. Maksaa n. 55€ ja kätilö ultraa. Siellä mekin käytiin pikkuisen sydämen lyöntejä joskus silloin muinoin katsomassa. :) Onnea odotukseen! :)

Mixed 21+0
 
Hei vaan! Minäkin tähän pinoon ilmoittaudun. 23.6. jo sain viivan tikkuun. Joka päivä olen testannut että viiva lähtee vahvistumaan. Koska uni ei tullut, tein äsken vielä digitestin. Näyttöön tuli raskaana 2-3 :)
La olisi maaliskuun alussa. Päivä hiukan epäselvä kun kierto oli vielä hakusessa pillereiden lopettamisen jäljiltä. Riippuen laskurista ja kiertopäivistä, on tulos 2.3.-6.3.
 
Ompas maaliskuun odottajia vasta vhän ilmottautunut, mutta la:t taitaa tässä vaiheessa plussanneille tullakin vasta tuohon aivan maaliskuun alkuun :)

Mixed, en osaa vielä kuvitellakkaan kuinka pitkiltä alkuviikot tuntuu kun vielä ei edes raskaus tunnu todellselta :D Onneksi olkoon pikku vilpertistä!

Millaisia raskaus oireita teillä Lillitys ja Kiyoko on ollut? :)
 
Täällä kanssa alkuviikosta plussattu ja la olisi 3.3. Mulla on kuitenkin taustalla 2 kohdunulkoista ja kemiallinen, joten en vielä kauheasti uskalla innostua. Pääsen historiani takia lapsettomuuspolille varhaisultraan (yritystäkin meillä takana yli 2 v ja ensi kierrosta oli tarkoitus aloittaa lapsettomuushoidot).

Jos olen vielä maanantaina raskaana, soittelen vu aikaa ja sen saa sitten varmaan viikolle 6 tai 7.

Mä oon tämän asian kanssa aivan hermona, enkä uskalla vielä yhtään toivoa normiraskautta.

Raskausoireena on ollut kipeät tissit, ei muuta. Mutta, eipä näillä viikoilla pitäisi juuri muuta ollakkaan.
 
Kiitos Mixed! Taidanpa soittaa tuonne merioulun neuvolaan :)

Lillitykselle onnittelut plussasta! Ja Elluttarelle paljon onnea matkaan! Toivotaan että nyt ois tärpänny :)

Raskausoireita ei vielä ole, ja toivon että ei paljon tulekaan :) esikoisesta oli muutaman viikon etominen, ei muuta. Jospa tääkin menis niin...
 
Raskausoireina oli alunperin huono olo autossa. Mies tiesi ennen mua ja testejä että nyt on tärppi käynyt. Lisäksi tuli kipeät rinnat. Erona normaaliin, että rinnat ovat pehmoiset ja kipeät. Ennen menkkoja muuttuvat normaalisti kivikoviksi ja kipeiksi. Ja sitten on tietty tämä yllättävin oire, eli oireettomuus. Kun oikein hakemalla haki oireita niin niitä löytyi joka sorttia ja aina menkat alkoivat. Nyt ei sitten ollut mitään ennen tuota autossa etomista.

Lisäys. Tosiaan, oviksesta saakka on ollut menkkakipuja lähes päivittäin. Aluksi luulinkin että menkat alkavat vain aikaisemmin. Muutamia päiviä kipu oli poissa ja tilalle tuli tuo rintojen arkuus/särky. Nyt kipu tullut taas takaisin. Tuntuu välillä pienenä pistelynä, eilen alavatsan kutinana ja tänään reippaina menkkakipuina ja oikean nivusen pistelynä ja vihlomisena. Toivottavasti kyse jostain ihan normaalista. Edellisestä raskaudesta niin kauan, etten edes muista millaista on raskaana olla ja mitä kaikkea siihen liittyy. Ihan alusta saan alkaa kaiken taas.
Niin ja rinnat, ne ovat valtavat. Ei meinaa mitkään liivit mahtua päälle. Joko kinnaa sivuilta tai tursuavat ulos kupeista.
 
Viimeksi muokattu:
Hei ihanaiset! Ilmottaudun tähän pinoon, aamulla digiin pärähti "Pregnant ja 1-2", kuten kuva kertoo! :)
Laskureiden mukaan laskettu aika on 7.3, joten sillä mennään, vaikka ovis mielestäni oli pari päivää aiemmin.
Tehdäänkö lista mistä näkee kaikkien lasketun ajan? Halutaanko muita tietoja, kuinka monennesta kierrosta tuli raskaaksi, synnytyssairaalaa ym tms? Jos pitää simppelinä, niin ei tarvitse olla koko ajan päivittämässä, laittaa vain uudet ketjulaiset listaan..? :)
 
Lillitys, juu siellä kävin saastuttamassa, kun oli niin epävarmat viivaset ja innostuinkin oikeen tutkimaan kaikkien testejä, mutta nyt ei sitten enää omia tarvitsekkaan tiirailla :) Kiitos tervetulotuksesta, onnea myös sinulle matkaan!

Alppis on myös tuttu toisesta pinosta! Tulin nyt sitten perässä! ;)
 
Heipat :) Täällä plussattu eilen suht vahva viiva ja laskurin mukaan la ois 10.3 :)
Lapsi olis meille kuudes, itselle neljäs :) vanhin on kohta 9v(miehen) ja nuorin, yhteinen täytti huhtikuussa yksi vuotta :)
Olen vm. -90 ^_^
Raskausoireina oikeestaan alaselkäsäryt ja kamala iltapahoinvointi ja ihmeelliset mieliteot :D Toissailtana alko tehdä mieli salamileipää :p

Muoks* suht vahva HAAMU siis:D
 
Viimeksi muokattu:
Niin meitä on vissiin jo kolme Oulusta? Ehottomasti pitää treffailla! Meillä kans Esikon ryhmästä on yks vaan oulusta ja loput eteläsuomesta.

Onnea uusille plussanneille <3

Tulipahan kamala vauvakuume :)D) kun laitoin kaverille lainaan koon 50 ja 56 vaatteita, hän saa vauvan maanantaina. Ne oli niiiiin pieniä <3
 
Hei.
Minä tulisin varovaisesti mukaan :) eilen jo plussasin tänään varmistin 2 eritestillä ja plussat pamahti :D LA 8.3. tai 9.3. varma en ole kumpi.. ja tämä meille 7.lapsi jos kaikki menee hyvin :heart: 3km takana niin vielä en osaa ilosta riemua, varovasti vaan hihkun :D

oloja on mm. tissit kipeet, krapulainen olo (oksettaa, huippaa), mahaa turvottaa nipistelee/vihloo, paleltaa ihan törkeenä, jäätelötuutti himo :LOL: yleensä en syö jädeä..
 
Varovasti kurkkaan tänne, en uskalla vielä ihan kokonaan hypätä :)
Perjantaina sain apteekin omaan vahvan haamun ja lauantaina rfsu:n testiin
myöskin vahvan haamun. Kiertopäivät vasta ekassa haamussa 23/28, siksi odottelen kiltisti mitä maanantain testi sanoo.
Oireita ei oikeastaan ole, joka kiertoon liittyvä karsea palelu loistaa poissaolollaan ja muutkin "raskausoireet". Väsymys, flunssa ja alaselkäkivut on tällä hetkellä ainoat oireet. Kolme päivää sitten tosi oli yökätä kun pesin hampaita, ei ole ikinä ennen tapahtunut edes muissa raskauksissa. Laskettu olis 12.3 :)
 
  • Tykkää
Reactions: kiyoko
Liityn varovaisesti mukaan :) digiin ilmesty eilen raskaana 1-2, eli la olis 6.3 :) meille olis nyt toinen tulossa! Eilen käytiin miehen kans vähän väliä tuijottamas testiä että voiko se olla oikeessa, aamulla meinaan tein kaks hailakkaa plussaa ja to&pe ei näkyny mitään vaikka clearbluen tavallisella testillä tein :eek:
Täältä onnentoivotukset kaikille! <3
 
  • Tykkää
Reactions: kiyoko

Yhteistyössä