Ketju heille, joiden ISÄ on elossa!!

Mein iskä on 52v. on sepelvaltimotautii, verenpainetautii, diapetes taitaa nyt olla kurissa ruokavalion takia. Lopetti sikarien polttamisen just siihe paikkaan kun lääkäri sanoi että lopeta.
Nitrot kummiskii on vastikää määrätty kun pumpusta ottaa ja liian usein.

Iskä on minun yks tärkeimmistä. Pelottaa ja kauhistuttaa ajatus, että iskää ei enää ole :'(

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Mein iskä on 52v. on sepelvaltimotautii, verenpainetautii, diapetes taitaa nyt olla kurissa ruokavalion takia. Lopetti sikarien polttamisen just siihe paikkaan kun lääkäri sanoi että lopeta.
Nitrot kummiskii on vastikää määrätty kun pumpusta ottaa ja liian usein.

Iskä on minun yks tärkeimmistä. Pelottaa ja kauhistuttaa ajatus, että iskää ei enää ole :'(

Mie oon alkanut aattelemaan läheisiä, et kukahan niistä kuolee seuraavana kun viikko sitten kuoli yks kaveri ja on kamala olo siitäkin..melkein jo itken vielä elossa oleviakin. :/

On isä elossa, onneksi. Kaksi vuotta sitten sai niin pelottavan varoituksen elämän rajallisuudesta... Sydänoireita ollut jo vuosia, niitä välillä tutkittiin, mutta lääkäreiden mukaan mitään hälyyttävää ei löytynyt. Sitten yhtäkkiä vakava sydänkohtaus. Pallolaajennus ei ollut mahdollista tehdä. Tukoksia löytyi kuvien mukaan kolme ja tehtiin ohitusleikkaus. Leikkauspöydällä oli lääkärit löytäneet lisää tukoksia ja tehtiin seitsemän ohitusta!!! Ihmeen kaupalla toipui ja selvisi. Kuitenkin kaikesta huolimatta, ei tahdo vieläkään uskoa ettei ole sama mies kuin ennen sydänoireita. Töissä käy vielä ja myöntää ettei oikein jaksaisi, mutta eläkkeelle jäänti olisi kauhistus tälle miehelle. Kokoajan pelkään hänen puolestaan...

Ohitusleikkauspäivänä oli jännä yhteensattuma: juuri sillä hetkellä kun isä oli leikkauspöydällä taistellen elämästään, minä pungersin kuopukseni tähän maailmaan. Isää oli sitten herätelty leikkauksen jälkeen uusilla vauvauutisilla =)

kyllä on isä elossa vaikka ei enää tunnekkaa ketään,on 80v. ja sairastaa alzheimerin tautia.joskus on pirteempi ja joskus taas hyvinki väsyneen olonen ja huomenna mennään kattomaan...silti hää on miun oma rakas iskä... :heart:

On elossa ja toivon että eläisi vielä pitkään. Itku tulee kun ajatteleekin ettei isää enää olisi. Muutama todella läheltä piti tilanne on ollut sydän juttujen takia ja vaikka tilanne onkin nyt hyvä silti jatkuvasti pieni pelko että entä jos jotain tuleekin taas...

Isäni on edelleen elossa.Hän on sairastanut lihasrappeumatautia jo yli 10 vuotta :(
Viimeiset puoli vuotta on ollut vuodepotilaana,keuhkokuumeen jälkeen ei enää ole jaksanu olla pyörätuolissaan kuin pieni hetkiä silloin tällöin.
Ihmeittäin huumoria vielä löytyy kun hyvä päivä on :heart:

60 v iskä on elossa juu! :heart:

Hoitelee meidän lapsia, jos kipeytyvät ja joskus hoiti meidän koko perhettä, kun kaikki oltiin kipeenä... Iskä on siis eläkkeellä ja äitini vielä töissä käyvä.
Lapset tykkää kovasti papasta! :heart:

Alankin tässä valmistella isänpäivä-kahvitteluja... =)

Minun isäni, kolmen lapsen ukki on 49v. ja varmasti paremmassa kunnossa kuin 90% sen ikäisistä. Sillä ei ole ikinä edes flunssaa. Se elää varmaan vielä toiset 49v.
Joitakin etuja tässä siis on että tekee lapset nuorena :)