ketipinor UNILÄÄKKEENÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kudes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen syönyt kaksi vuotta unilääkkeeksi annoksella 50 mg, eli 2 tablettia. Otan n. tunnin ennen nukkumaan menoa.
Vaikutus on monesti erilainen, joskus ne tekee "kännin" jo puolessa tunnissa ja sänkyyn tulee kiire. Joskus voin lukea tuntikausia, eikä uneta.
Mutta todella hyvä lääke on ja toivon saavani syödä niitä vaikka lopun ikääni koska en usko että enää ikinä nukun ilman lääkkeitä.
Joskus kun nuo ovat loppuneet, tulee vieroitusoireet jo kahdessa päivässä ja olo on oksettava, nukkumaan ei tietenkään pysty.
Itseni lisäksi kaksi kaveriani syö noita myös uneen ja meillä kaikilla on yhteistä iltamässy, eli kun lääke on otettu, alkaa pian tekemään mieli syötävää mitä vaan. :D

onko se mirtatzapiinia, vai mikä se ny oli? ite söin joskus remeronia mut sit NÄLKÄ jatkuvasti ja paino nousi kohisten.... nyt siirryin melatoniiniin ja hyvä on.

Kolme tablettia ja aamulla ei herää millään, nukuttaa ja on ihan muissa maailmoissa... onneks jouduin käyttämään vain väliaikaisesti! Eikö melatoniini auta sinua?

[QUOTE="xxyy";29454015]Otan 50mg eli tablettia noin tuntia ennen nukkumaan menoa. Ainoa sopiva lääke mulle ja unettomuudesta olen kärsinyt jo vuosikausia.[/QUOTE]

Siis 2 tablettia.

Yhteistyössä