V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pystyssä ollaan kuin sanonko mikä.
ei tartte, mä tiiän
![]()
Se riippuu vähän kelle kirjoittaa.
Oikea kovakantinen romaani on usein jopa 200-300 sivua, mutta esim Mystiikkapokkarit ovat 60-90 kässärisivua (Times New Roman 12, riviväli 1,5) ja kyllä ihan lyhyitä novellejakin julkaistaan.
Niistä kielioppivirheistä ei kannata olla huolissaan, jos tarina on muuten sujuva.
Niitä varten Taivaan Isä on luonut Wordin korjausohjelman sekä kustannustoimittajat.
![]()
Joskus onnistuu löytämään hyvän blogin ja sen parissa menee aika kuin kirjaa lukiessa. Jos siis on vanha blogi. Mikäs tuo on, mitä sä luet?Mä ainakin katon. Mutta en oo kyllä pitkään aikaan kattonu. Pitäskin kaivella taas jostain esiin
Kukahan veis ton lapsen ulos, kun mä en saa itteeni millään ulkoilupirteeksi..
Toisaalta, jos sitä vaik ois vaan, ja sit menis jonnekkin.. äh en tiiä.
Piti taas eilen valvoa täällä, ja taistella tyhmistä asioista
Ja lukea sitä yhtä blogia, mitä en voi uskoa olevan olemassakaan. Tai lähinnä niitä ihmisiä.
Mulla ei oo koneella wordia... Openoffice ja wordpad..
Etkä tiedä. Ja ps. oon kerran laittanutkin sulle yksäriä ku yks päivä oli siit puhe.
Hellou PinkLily :wave: Lapsi kipeenä taas kerran ja ite teen tarkempaa siivousta komeroissa. Siis ihan törkeän täydet nuo komerot taas. mistähän sitä kamaa aina kertyykin![]()
Koitahan miettiä.
Luin että komeroissaSI!Meinasin jo et helvetti, munko kaapeilla oot
Meillä kanssa lapset kipeenä... Aika rasittavaa.....
Ei se mitään. Joku tuttu voi ajaa oikoluvun läpi sen wordilla vaikkei sulla sitä olekaan.
Olipas kiva mittailla ku ennen ei ollu tapahtunu mitään ja nyt totaali tiputus mitoissa on
takapuoli: -4cm
maha (navan alta) - 4cm
vyötärö -6cm!!
reisi -1cm
lantio -5cm!!
Ai vitsiParemmaks ei päivä tuu
![]()
yksi vai kaksi viestiä? Vaiko peräti enemmän?![]()
Laita viestii niin katotaan vastaanko.
Eikö siun tissit laihdu ollenkaan?
HellouLapset kattoo muumia vielä, kohta mennään syömään
![]()
Kattooko ne niitä dvd:ltä? Mun pitäs kai hankkii kans![]()
JuuMeillä on melkein kaikki
![]()
Ei oo laihtunu:O
Pistä sä mulle ni tiiän osuinko oikeeseen![]()
Meillä on joitain koneella mut eipä ne jaksa siinä istua kauaa![]()