Ketäs kaikkia täällä on tähän aikaa pystössä? :) *turha lätinä ketju :D*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Täälläkin on oltu jo parisen tuntia ylhäällä..Tai ei oo paljon oikeestaa tullu nukuttua koko yönä..Pikkumies tuli viime yönä lenssuun ja huuti melkein koko yön, tuossa hetki sit mittasin niin kuumetta 38,2.. :(

oi voi.. Se on inhottavaa ku pikkuset sairastaa :( Pikasia paranemisia sinne.. Ootkos sä luopunu karpista jo kokonaan? :)

Oh, mä luin tosta sun päivä rytmistä ja mä oon KADE miten joku jaksaa jo heti aamusta touhuta (kattella kenenkään pärstää) :D Mäki haluisin.. Mut en oo saanu ku koneen auki, kahvi kupin naaman eteen ja pesukoneen päälle.. :D

Sillon kun kaikki sujuu ja soljuu hyvin, minäkin iloitsen rytmistä ja siitä että koska olen vähäuninen saan "enemmän aikaa arkeen" kuin moni muu.
Sitten taas kun elämä kolhii ja tahtoisi mennä peiton alle sitä piiloon, sitä kiroaa sen että Nukkumatti pihtaa.

Riippuu siis elämänvaiheesta.

Oh, mä luin tosta sun päivä rytmistä ja mä oon KADE miten joku jaksaa jo heti aamusta touhuta (kattella kenenkään pärstää) :D Mäki haluisin.. Mut en oo saanu ku koneen auki, kahvi kupin naaman eteen ja pesukoneen päälle.. :D

Joo, siis mulla on toi sama. Aamulla ei kandee tulla mulle juttelee mitään tärkeää, tai mitään semmosta mikä vaatii myötätuntoa. Olen niin sanotusti aamuäreä :D

oi voi.. Se on inhottavaa ku pikkuset sairastaa :( Pikasia paranemisia sinne.. Ootkos sä luopunu karpista jo kokonaan? :)

Osakarppaan vieläkin, ei musta näemmä ole koko karpiks vaikka kuinka yrittäis.. :ashamed: Mutta paino ei oo noussu, et jotain positiivistakin.. :) Mä oon nyt enemmän panostanu siihen oikein syömiseen ja sekin näemmä kantaa hedelmää.. :D

:wave: Täälläkin on oltu jo parisen tuntia ylhäällä..Tai ei oo paljon oikeestaa tullu nukuttua koko yönä..Pikkumies tuli viime yönä lenssuun ja huuti melkein koko yön, tuossa hetki sit mittasin niin kuumetta 38,2.. :(

Ikävää kun pikkuinen kipeä. Erityisen ikävää, jos huutaa eli oikein paha olo.
Sellainen semilunssa, että saa käpertyä olkkarin nurkkaan viltin alle katselemaan päiväksi leffoja ja napostelemaan hedelmiä sen sijaan voi lapsellekin olla melkein "mukava".
Sinun pikkuisesi vielä liian pieni uppoamaan dvd:hin?

Osakarppaan vieläkin, ei musta näemmä ole koko karpiks vaikka kuinka yrittäis.. :ashamed: Mutta paino ei oo noussu, et jotain positiivistakin.. :) Mä oon nyt enemmän panostanu siihen oikein syömiseen ja sekin näemmä kantaa hedelmää.. :D

Se on ihan hyvä tapa sekin :) JA voi olla että pitkällä tähtäimellä parempikin :)

Ikävää kun pikkuinen kipeä. Erityisen ikävää, jos huutaa eli oikein paha olo.
Sellainen semilunssa, että saa käpertyä olkkarin nurkkaan viltin alle katselemaan päiväksi leffoja ja napostelemaan hedelmiä sen sijaan voi lapsellekin olla melkein "mukava".
Sinun pikkuisesi vielä liian pieni uppoamaan dvd:hin?

Joo ei toi vajaa 8kuinen oikein niistä vielä..Naama virneessä se koitti aamulla täällä kuitenkin koiraa mettästää, eli näin päiväoloihin ei tunnu lenssu vaikuttavan kun niin että ei ihan niin lujaa liiku ja on vähän toispuoleinen..
Noh, josko tuo maitopullollinen tekis tehtävänsä ja kohta alkais sällillä luomet painaa, varmasti väsyttää sitäkin viime yön jäljiltä..

ku ei lapsella ole oireita... Ei sen tarttumista oikein voi estää... Pöpö elää monta viikkoa elimistössä vielä joten ei voi vanhemmat voi niin kauan töistä olla pois...

Sellaista huuhanovellia, missä poika ja tyttö tapaavat, ihastuvat, tulee ongelmia matkaan ja sitten lopulta ne ongelmat tietenkin selviävät ja viulut soi.
:D
Wau, ollappa kirjottajan lahjoja, mutta ei oo.. niin ei ole pelkoa että multa koskaan moista tulee.
Teininä kirjotin yhden novellin erääseen tunnettuun nuorten lehteen (ainakin sillon oli tunnettu) ja se julkaistiin, mutta sen jälkeen en oo kirjottanu mitään :D

Juu mä en kato ees peiliin ettei ala ottaa päähän :laugh:
Mut no joo, siks mä heräänki ennen ipanoita että alkaa kaikilla aamu hyvin :D

Munkaan ei kannattais, siis kattoa sinne peiliin. Naama on yleensä turvoksissa lääkkeistä, joten ei oo herkullinen näky.. rupee vaan vituttamaan kun kurkkii peiliin, mutta kun niitä on joka paikassa :laugh:

Wau, ollappa kirjottajan lahjoja, mutta ei oo.. niin ei ole pelkoa että multa koskaan moista tulee.
Teininä kirjotin yhden novellin erääseen tunnettuun nuorten lehteen (ainakin sillon oli tunnettu) ja se julkaistiin, mutta sen jälkeen en oo kirjottanu mitään :D

Noissa kolmiokirjan novelleissa taso ei ole kovin päätähuimaava ja vuosien varrella omiin juttuihinsa kasvaa suhtautumaan koko ajan ironisemmin.
Toisaalta kyllä niistä leipänsä, tai ison osan siitä saa, mikä osaltaan hillitsee literaalista itsehalveksuntaa.

Jos sinua muuten kiinnostaa kokeilla niin Kolmio etsii koko ajan uusia kirjoittajia.

Sillon kun kaikki sujuu ja soljuu hyvin, minäkin iloitsen rytmistä ja siitä että koska olen vähäuninen saan "enemmän aikaa arkeen" kuin moni muu.
Sitten taas kun elämä kolhii ja tahtoisi mennä peiton alle sitä piiloon, sitä kiroaa sen että Nukkumatti pihtaa.

Riippuu siis elämänvaiheesta.

Joo o :)
Sä kun kirjottamisesta tiiät, niin kauhuromaani, montako sivua pitkä sellasen täytyy olla :D Mulla on ollu kuukauden jumi ja oon vasta 15sivua kirjottanu.. Eiks ne yleensä oo siinä 100 sivun paikkeilla? :D

Munkaan ei kannattais, siis kattoa sinne peiliin. Naama on yleensä turvoksissa lääkkeistä, joten ei oo herkullinen näky.. rupee vaan vituttamaan kun kurkkii peiliin, mutta kun niitä on joka paikassa :laugh:

:laugh:
Meillä ei oo ku yks peili mitä pitää vilkasta aika ku kävelee ohi.. :D Se on tossa eteisessä, että tulee törmättyä semmonen 100krt päivässä :D :D

Sä kun kirjottamisesta tiiät, niin kauhuromaani, montako sivua pitkä sellasen täytyy olla :D Mulla on ollu kuukauden jumi ja oon vasta 15sivua kirjottanu.. Eiks ne yleensä oo siinä 100 sivun paikkeilla? :D

Ainiin, ja en oo laittamassa sitä mihinkään, koska oikein kirjotus on syvältä, kuten varmaan on huomattu :D :D

Se riippuu vähän kelle kirjoittaa.
Oikea kovakantinen romaani on usein jopa 200-300 sivua, mutta esim Mystiikkapokkarit ovat 60-90 kässärisivua (Times New Roman 12, riviväli 1,5) ja kyllä ihan lyhyitä novellejakin julkaistaan.

Niistä kielioppivirheistä ei kannata olla huolissaan, jos tarina on muuten sujuva.
Niitä varten Taivaan Isä on luonut Wordin korjausohjelman sekä kustannustoimittajat.
:)

Se riippuu vähän kelle kirjoittaa.
Oikea kovakantinen romaani on usein jopa 200-300 sivua, mutta esim Mystiikkapokkarit ovat 60-90 kässärisivua (Times New Roman 12, riviväli 1,5) ja kyllä ihan lyhyitä novellejakin julkaistaan.

Niistä kielioppivirheistä ei kannata olla huolissaan, jos tarina on muuten sujuva.
Niitä varten Taivaan Isä on luonut Wordin korjausohjelman sekä kustannustoimittajat.

No sitten :D Ei toi kauheen "pelottava" edes oo mutta no, tiedä sitten :D Ekä mun oli tarkotus koittaa lähettää teksti kustantajalle mutta sit tuli sellanen et ei, ei, ei tuu mitää :D

No sitten :D Ei toi kauheen "pelottava" edes oo mutta no, tiedä sitten :D Ekä mun oli tarkotus koittaa lähettää teksti kustantajalle mutta sit tuli sellanen et ei, ei, ei tuu mitää :D

Kokeile ihmeessä.
Ei sitä tiedä vaikka hyvinkin nappaisi ja ensi vuonna saat linkittää täällä sivulle, mistä voimme ostaa kirjasi.

Yhteistyössä