No mikäs nyt niin valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minäkin puoleen kuuteen asti.
Kapitalistin orjana tehtaassa.Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:No mikäs nyt niin valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minäkin puoleen kuuteen asti.
No kiva tehdas jos voi näin rennosti samalla jutskailla äitien kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kapitalistin orjana tehtaassa.Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:No mikäs nyt niin valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minäkin puoleen kuuteen asti.
:xmas: Sorry, ja onhan täällä muita kuin naispuolisiakin tietty, ja ehkä joitain jotka ei ole mitään tai kumpaakaan tai... Sanotaan sitten ennemmin mielekiintoisten ihmisten! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti
Kuka sua on äidiksi väittänytkään Ole sinä sitten se isiAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti
Hemmetti,meidän tehtaassa ei ole paljon aikaa palstailla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kapitalistin orjana tehtaassa.Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:No mikäs nyt niin valvottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minäkin puoleen kuuteen asti.
Ole nyt isi hiljaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mite nii kumpaakaan, en varmasti ole kokonainen tai edes osittain... |O
EAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kuka sua on äidiksi väittänytkään Ole sinä sitten se isiAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti
No mikäs sä sitten haluaisit olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:EAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kuka sua on äidiksi väittänytkään Ole sinä sitten se isiAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö::xmas: Sorry, ja onhan täällä muita kuin naispuolisiakin tietty, ja ehkä joitain jotka ei ole mitään tai kumpaakaan tai... Sanotaan sitten ennemmin mielekiintoisten ihmisten! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti
Oma läppäri ja nettitikku.Tässä sitä terästä syntyy ihan huomaamatta.Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:No kiva tehdas jos voi näin rennosti samalla jutskailla äitien kanssa
varmaan hobittiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mikäs sä sitten haluaisit olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:EAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kuka sua on äidiksi väittänytkään Ole sinä sitten se isiAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nyynäkin täällä,jee! :hug: :heart:
Onkos teillä jotain sutinaa kun ootte nähneet toisenne :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö::xmas: Sorry, ja onhan täällä muita kuin naispuolisiakin tietty, ja ehkä joitain jotka ei ole mitään tai kumpaakaan tai... Sanotaan sitten ennemmin mielekiintoisten ihmisten! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti
eli päättömyys vie päättömän tuohon mielenkiintoseen kategoriaan...
hmm... oli sillä pää viimeksi ku näin... ja ei sitä kyllä naiseksikaan kukaan usko miehenä mie joudun sitä pitämään...
Onkos ne niitä pieniä ja karvaisia,mä en tykkää karvoista...Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:varmaan hobittiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No mikäs sä sitten haluaisit olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:EAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kuka sua on äidiksi väittänytkään Ole sinä sitten se isiAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti