Ketään nukkekoti harrastajia paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pahasti keskeneräinen =) Runko on kasassa, 3 kerrosta ja ullakko, seinät ja katto on kiinnittämättä, ulkomaalaukset pohjamaalausta lukuunottamatta tekemättä. Ovet ovat palasina, ikkunat suunnitettelussa, aukot ovat niille valmiina, portaat myöskin vielä paloina. Sisäseinät on tapetoitu ja legoukot ja petshopit ovat sen vallanneet.
 
Keskeneräinen täälläkin... Vanhaan kaappiin tein kolmikerroksisen. Osa kalusteista on tehty, mutta seinät on maalaamatta/tapetoimatta. Kaapin seiniin on sahattu ikkunan ja ovien aukot ja valot laitettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
:wave: itse asiassa kolme keskeneräistä ja pahasti. Ei ole inspiraatiota ollut aikoihin. Profiilista löytyy blogin osoite jos haluaa käydä kuikuilemassa niitä kesken eräisiä
Voi että oli ihana blogi =)
Kiitos :) Jospa tuota inspiraatio sais taas lisää kun ukko hommasi sen lehtisahan vihdoinkin.
 
Saapas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:
Voisiko joku kertoa normi nukkekotinuken mitat? Tarvitsisin, "aikuisen". :)
tavallisin mittakaava on 1:12
malliksi voi ottaa minkä tahansa talomallin halutessaan
Joo, mutta siis jos teen aikuisen kokoisen nuken niin se olisi minkä mittainen suunnilleen? En harrasta, oon vaan luvannut tehdä pari nukkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:
Voisiko joku kertoa normi nukkekotinuken mitat? Tarvitsisin, "aikuisen". :)
tavallisin mittakaava on 1:12
malliksi voi ottaa minkä tahansa talomallin halutessaan
Joo, mutta siis jos teen aikuisen kokoisen nuken niin se olisi minkä mittainen suunnilleen? En harrasta, oon vaan luvannut tehdä pari nukkea.
ne on noin 15cm korkeita tai hiukan vajaa.
 

Yhteistyössä