Ketään, joka opiskelee/on opiskellut psykologiaa?

Tässä pohdin, jos jatkaisin opiskelua muutaman vuoden kuluttua :) eli ihan kohta on maisterin paperit kourassa ja psykologiaa olen lukenut perus- ja aineopinnot. Paljon niistä sais korvaavuuksia, jos joskus pääsisin opiskelemaan psykologiaa pääaineena? Tietäiskö joku? :)
 
vieras
Mun käsittääkseni ne korvaa täysin. Sivuaineena jos on lukenut niin samat opinnothan ne pääaineilijallekin. Avoimen yliopiston kurssit on ainakin mulla korvautunut myös täysin (opiskelin sosiaalipsykologiaa). Sillä ehdolla tietty että sä et sisällytä niitä jo edelliseen tutkintoon. Olettaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käsittääkseni ne korvaa täysin. Sivuaineena jos on lukenut niin samat opinnothan ne pääaineilijallekin. Avoimen yliopiston kurssit on ainakin mulla korvautunut myös täysin (opiskelin sosiaalipsykologiaa). Sillä ehdolla tietty että sä et sisällytä niitä jo edelliseen tutkintoon. Olettaisin.
Kiitti sulle :) Mun on pakko sisällyttää ne nykyisiin opintoihin, koska psykologia on meillä "pakollinen" :D
Ja se jäi mainitsematta tuossa aloitusviestissä, että yliopistossa, jossa nyt opiskelen, psykologiaa ei voi lukea pääaineena. Joten olettaisin, että opintojaksot ovat sitten erilaisia toisessa yliopistossa, jossa psykologiaa voi lukea pääaineena.. Eli ne korvaavuudet menee varmaan eri tavalla silloin?
 

Yhteistyössä