Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Ihan hyvin Domi jatkunut, kiitos kysymästä :) nyt on kyllä vähän tullut herkuteltua, mutta sallittakoon :sneaky: en kyselly sen kummemmin kysyin vaan ettäs mitäs nyt et soittelenko kun vuoto alkaa vai vasta syksyllä niin sanoi vaan et parempi jättää sinne syksyyn
 
Onko teillä tähän asti ollut aina tuoresiirto punktion jälkeen? Jos ei, niin kuinka kauan aikaa punktion jälkeen on vuoto alkanut? Mulla alkoi tänään o_O eli 5pv punktiosta... eli jos pas ois tehty viel ennen kesätaukoa niin oishan tuon kai kerenny. Nyt ehkä vähän harmittaa :unsure: en tiiä viitinkö rinkutella polille jos kuitenkin aina välikierto on pidetty punktion jälkeen :rolleyes: ja saispahan rauhassa kroppa levätä.. ääh. Muutenkin jotenkin tosi koomista että just tänään päätti sit vuoto alkaa.. :cautious:
 
On ollut aina tuoresiirto, mutta on tainnut aina sillon alkaa vielä aikaisemmin lugejen läpi vuoto kun pas:eissa. Niin.. kerkiisit varmaan. Ainahan voi vielä kysyä jos itsestä siltä tuntuu että siirtoon tahtoisit.. Tiiätkö muuten monta nyt meni sinne pakkaseen?!!!
 
Enpä tosiaan taida viittiä kysellä :D ehkä vaan "lepäilen" sinne syksyyn.. ei oo puhelua tullut et montako sinne meni. Odotan kyllä että tänään varmaan soittasivat. On koko ajan semmonen tunne et kun ne soittaa, niin ilmoittaavat ettei sieltä nyt mitään jääny pakastettavaksi. :unsure: ja nyt tänne on taas rantautunut unettonuus :mad: en jaksais..

Mites teillä menee? :)
 
No onhan sinne jos te viimeksikin niin hienosti blastoja saitte (y) voithan samakka mainita hoitajalle että vuoto jo alkoi ;)
Eipä kummempaa, koitan muistaa ottaa zumet ja laittaa luget, meinaa unohtua välillä :whistle: eilinen meni ilman suurempaa tuskaa ja romahdusta.. Nyt vähän muuta huolta/stressiä, kun pitäs lemmikki lähtee käyttää lääkärissä ja päättää mikä kohtalo :cry:
 
No siis pidemmän aikaa ollut vaiva.. vielähän tuo kotiin tuli mukana <3 kyllä niin kiitollinen siitä.. mamman kullannuppu! Polvet lonksaa paikaltaan.. mutta eläinlääkärin mukaan niin kauan kun kykenee kävelemään niin ok. Ja kyllä tuo hyppyy ja vimmaa ym. pahaa vaan tekee sit kun klinkkaa.. mutta uskon eläinlääkäriin :)

Höh, eikö soittoa tullut tänään?! Lupasko ne soittaa?! Joko huomenna ite soittelet aamulla?!!
 
Oi voi, tajusin juuti että olen tämän lemmikki stressin keskellä unohtanut valmistautua (panikoida) vaihtoehtoon että aamulla tulee se joka keväinen puhelu että ei ookkaan siirtoa!!!! Äsken sit vaan et hei huomenna jo se siirto, niin jos on!!! Loppuhan on toki lähellä jokatapauksessa, mutta jotenkin olin ihan et kuitenkin viel kaksi viikkoa aikaa, mutta ei todellakaan välttämättä!!!!!!!! :cry::(:cry:(n):cry:
 
Tsemppiä Domi siirtoon! (y) nyt jos koskaan niin olisi todellakin teidän vuoro ❤ ei oikein osaa kuvitella että hoidot loppuisi ilman tuloksia :unsure: sulla se on kaikkien aikojen piina edessä.. :whistle:

Mites kesänlapsen siirto? Onko päivä jo tiedossa? :)

Ei oo vieläkä puhelua tullut o_O omakantaan oli E edelliseltä käynniltä kirjannut että "13 pakastettu, osa 5/13 jatkokasvatukseen. Siirto syksyllä." Eli kai siellä nyt se 13 sitten on. Aika hurjaa :rolleyes: tuntuu todella todella paljolta ja varsinkin ajatus siitä montako pas.sia olisi edessä. Tuntui jo tää edellinen hoitokierros pitkältä.. ja varsikin se et jos yhtä hyvällä menestyksellä päättyy siirrot kuin nytkin. No aika näyttää. :)
 
Pelkäämääni puhelua ei onneksi tullut ja nyt on siirretty taas kaunis (vai oliko täydellinen) 7 solunen top alkio. (y) Olipa muuten rauhallista polilla, pääsin huoneesta pois jo sillon kun aika olisi vasta ollut!!! Kerrankin näin.. Huoh.. E:ltä siinä sit siirron jälkeen kysyin et niin että oliks se nyt niinkun tässä sit et jos ei tärppää niin voivoi?! Sano että niin kolmehan meillä on ollut tapana, että pitää sit antaa muille labroille mahdollisuus... öööh, noh niin kai sen sitten voi sitläkin kannalta ajatella!!! (n) Jatkoi toki että mutta kun nyt raskaudut niin tulee uudet kolme!!!! ??? Se olikin uutta tietoa!!! Toki siis jos ihme tapahtuisi niin aivan sama, jos nyt edes tämän murun saisin!!!
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Joo on.. kahessa edellisessä siirrossahan ei oo ollut aiheesta polilla ees puhetta, mutta oon silti laittanut, kun on reseptillä ollut :) Nyt jopa muistin kysyä, niin E oli et, no voithan sie sen pistää , vähän sellanen vastaus et pistä nyt jos tykkäät, mut ei kauheeta luottoa sen hyötyyn taida olla. La pitäs pistää eli kun alkio ikä 6pv.. mites sulla pistitkö jo eilen vai, tänään vai ei? Viimeks taisin laittaa edellisenä iltana, niinkun vähän "etukäteen".. vaan tosiaa, eihän tosta oo apua ollut ennenkään..
Mulla oli eilen ihan järkyttävä päänsärky ja en tietty millään nyt taho särkylääkettä ottaa! Nytkin vähän tuntuu et meinaa tulla, mut ei läheskään niin paha..
 
Joo eilen mie pistin, ei E sanonu mitään polilla ollessa tuosta piikistä, laitoin sitten viestiä et mites pistänkö vai en? Ni tuli viesti että pistä tänään gonapeptyl.. Onneksi kysyin :) joo täällä myös päänsärky tällä hetkellä ja huono oloo_O
 
Uuu nyt plussaatte yhtä aikaa sitten! ;):love:

Ei tainnu meillä mennä sen paremmin loppupeleissä kuin viimeksikään.. :unsure: pakastussopimuksen tuli, tehdään sopimus 9 alkion pakastukselle. Miksi?? Ovatko sitten että niistä viidestä jatkoviljelyyn meneestä putosi sitten pois, että pakkaseen meni yksi blasto niiden 3pv kaveriksi? Mikä lie sitten niiden muiden 8 kohtalo, niistäkin vain ehkä yksi selviytynee.. :cry: mut omakannassa kyllä myös luki et edellisellä käynnillä on palastesopimukset postitettu o_O mut sillonhan tosiaan oi vasta toinen päivä punktiosta et ei ne ainakaan kasvatuksia oo kerenneet tehdä.. ääääh, varmaan pakko huomenna soittaa polille ja kysyä että mitä on tapahtunu :D jos tuohon tahtiin tippuuvat niin en usko että montakaan siirtoa tästä hoidosta tehdään..

Tsemiä teille piinailuun! (y)

Mitäs muut? Gerbera ja voikukka?? :)
 
Omas jännä kesänlapsi tuo kun siirretty 6pv niin se voi jo ihan vaan suoraan tarrata kiinni!!! :LOL: Kun itellä vaan nuorempia siirretty, niin niiden pitää pörräillä eka pari päivää :)
Love kyllä mie ainakin soittasin omaks mielenrauhaks ja kysysin, kun noin sekavasti..
Ite katoin omakantaa niin lukee että: pakkanen tyhjä, 3. viiminen hoito, jos ei raskkautta tulevat loppukeskusteluun!!! :cry: Piiiiip, näinköhän tullaan :LOL: maksa en kyllä ainakaan siitä käynnistä sit enää mitään!!!! :cool:
 
En kerenny soittaa ku kerran heti 9 aikaan ja ylläripylläri en päässy läpi (isännän sisko tuli kahville niin en sit loppuajasta voinu soittaa).. maanantaina soittelen sit uusiks kun on aamuvuoroon meno kumminki nii kerkeen sit aamun rimputella. Toivottavasti sillon pääsen läpi... en tosiaan uskalla allekirjottaa/lähettää noita sopimuksia ennenku on varma tieto. Ja siis sehän rässä on hämäävintä et E puhu et pakkasessa on 9 alkiota ja sit myöhemmin selvis et niitä onki 13.. et onko vaan unohtunu päivittää sopimuksiin vai mikä ihme. Noh toivottavasti oon alkuviikosta viisaampi..

Joko teillä alkaa olla tuntemuksia/oireita??
 
Hei kaikille!
Mahtuisikohan tänne mukaan keskusteluun? Domi, Love, Kesänlapsi123, Voikukka:) ja muut, olen lukenut tätä teidän kanssakäyntiänne varmaan neljä päivää jo. Kymmeniä sivuja :D Eksyin tänne aika sattumalta ja "koukkuun" jäin.

Olen teidän kanssanne aika eri tilanteessa. Lapsettomuutta takana reilu vuosi, mutta hoitoihin hakeuduttu jo helmikuussa 2017. Minulla todettiin silloin PCO molemmissa munasarjoissa, ovulaatiota ei tule. Yksi ihme meidän matkaan mahtuu, raskaus alkoi yllättäen syyskuussa 2016, mutta meni kesken hyvin alkutaipaleella lokakuun alussa. Sen jälkeen ei ole tärppiä käynyt.

Olen Feminossa E:llä ovulaation induktiohoidoissa. Tällä hetkellä kolmas hoitokierto päättymäisillään. Näillä ollaan menty:
Ensimmäinen kierto -> Letrozol, Bemfola, Pregnyl + Lugesteron = nega
Toinen kierto -> Letrozol + Lugesteron = nega
Kolmas kierto (nyt) -> Letrozol, Pregnyl + Lugesteron = nega ja vuodon pitäisi alkaa tänään tai viimeistään huomenna.

Minua hoitaa siis vain E. Haluaisin jatkaa kaikki mahdolliset hoidot Feminossa mutta ilmeisesti niitä järeämpiä ei siellä tehdä. Viimeksi kun E:n luona kävin, kerroin että haluan jatkaa hoitoja vain yksityisellä ja hän sanoi, että tottakai se sopii. Mutta eipä sitten maininnut että ne järeämmät hoidot tehdäänkin Kuopiossa :confused: työt pitävät minut visusti Joensuussa, eli varmaan siirryn itsekin keskussairaalalle sitten myöhemmin.

Halusin nyt kirjoittaa tänne, vaikka vielä aika eri vaiheessa hoitoja olen kuin te muut :)
 

Yhteistyössä