Minä
nöppönen 05.07.2007 #16 no minä :wave: olin kuskina meidän naapurille ja tulin äsken kotiin, sänkyyn pitäis jo kiireesti mennä..
no minä :wave: olin kuskina meidän naapurille ja tulin äsken kotiin, sänkyyn pitäis jo kiireesti mennä..
Adea 05.07.2007 #17 :wave: Ehkä se uni vielä voittaa ennenkuin poika seuraavan kerran herää. Poika 8kk on alkanut levottomaksi öisin, ja siitä on omakin rytmi keikahtanut.
:wave: Ehkä se uni vielä voittaa ennenkuin poika seuraavan kerran herää. Poika 8kk on alkanut levottomaksi öisin, ja siitä on omakin rytmi keikahtanut.
lisse 05.07.2007 #19 Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö: minähän täällä eikä edes väsytä kyllä aamulla sitten taas väsyttäää Click to expand... nykö vasta tänne tulit =) missäs olet hereillä tähän asti kukkunut ?
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö: minähän täällä eikä edes väsytä kyllä aamulla sitten taas väsyttäää Click to expand... nykö vasta tänne tulit =) missäs olet hereillä tähän asti kukkunut ?
lisse 05.07.2007 #21 Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hulda huoleton: :wave: Click to expand... me ollaan varmaan ainoat hereillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hulda huoleton: :wave: Click to expand... me ollaan varmaan ainoat hereillä =)