Ketä te epäilette blumeksi?

• Viestiketjun aloittaja punaperse
  • Ensimmäinen viesti
punaperse
Aivan varmana palstailee edelleen.
Eräs meni kerran tosi vaivaantuneeksi hetkellisesti kun puhuimme blumesta livenä ja palat saattoivat loksahtaa, en ole henkilöstä varma, mutta haluaisinkin nyt kuulla mitä te olette ajatelleet? Ehkä paljastan omat epäilyni myös...
Tiedän että tästä on keskusteluja mutta tein silti uuden.

Aika ajoinhan tänne joku järjen jättiläinen tekee tämän tyylisen aloitukse, jossa kertoo tietävänsä tai epäilevänsä kuka Blume on, mutta ap häviää sitten aina kuin pieru saharaan paljastamatta epäilyksiään tai tietojaan. Huvia se kai on sekin.

"a.p"
Aika ajoinhan tänne joku järjen jättiläinen tekee tämän tyylisen aloitukse, jossa kertoo tietävänsä tai epäilevänsä kuka Blume on, mutta ap häviää sitten aina kuin pieru saharaan paljastamatta epäilyksiään tai tietojaan. Huvia se kai on sekin.
No mua vähän estelee se että en tiedä saanko täällä sanoa jonkun tietyn nikin vai taitaa olla kiellettyä, en ole aikaisemmin tällaista alotusta tehnyt. :(
Minua vaan kovasti kiinnostaa aihe, anteeksi ei ollut tarkoitus tehdä mitään ilkeilyketjua vaan ihan leikkimielisesti spekulointia. :)

[QUOTE="a.p";24463161]Miksi te suututte tästä? Tosiaan leikkimielistä spekulointia halusin tästä enkä kenenkään syynäämistä ja haukkumista, enkä tehnyt niitä muita ketjuja.[/QUOTE]

No kun tätä harrastetaan täällä vähän väliä. Aina tulee joku ilmoittamaan, että mä tiedän varmasti kuka se on, ja sitten asia ei kuitenkaan ratkea suuntaan tai toiseen. Kuka tätä nyt jaksaa jatkuvasti pohdiskella, kun aloittajat ei koskaan kuitenkaan paljasta omia päätelmiään.

"a.p"
Mä juttelin Blumen kanssa aika paljon mesessä. Vaikea kuvitella, ettei hän enää palstailisi, mutten ole kiinnittänyt ainakaan huomiota siihen, että joku kirjoittaisi samalla tyylillä kuin hän.
Mukavaa että joku innostui salapoliisikaveriksi. Olen parissa mustassa huomannut yhtäläisyyksiä joissain asioissa, muun muassa tietämyksessä samoista asioista ja ajoittaen kirjoittavat samaan tyyliin, yleensä kuitenkin erilailla. Kyllähän kirjoitustyyliäkin voi muuttaa jonkin verran kun vähän aikaa harjoittelee. Kirjoittaa esim erilaisella slangilla ja hymiöitä on helppo lisätä tai vähentää ja tekstistä tulee erityylinen. Voisin itse muuttaa helposti slangini joksikin murteeksi jota olen pidemmän aikaa kuullut, kun hetken kirjoittelisin. Jotkut piirteet ovat toki sellaisia joita ei helposti omasta teksistä muuteta.

[QUOTE="a.p";24463212]Mukavaa että joku innostui salapoliisikaveriksi. Olen parissa mustassa huomannut yhtäläisyyksiä joissain asioissa, muun muassa tietämyksessä samoista asioista ja ajoittaen kirjoittavat samaan tyyliin, yleensä kuitenkin erilailla. Kyllähän kirjoitustyyliäkin voi muuttaa jonkin verran kun vähän aikaa harjoittelee. Kirjoittaa esim erilaisella slangilla ja hymiöitä on helppo lisätä tai vähentää ja tekstistä tulee erityylinen. Voisin itse muuttaa helposti slangini joksikin murteeksi jota olen pidemmän aikaa kuullut, kun hetken kirjoittelisin. Jotkut piirteet ovat toki sellaisia joita ei helposti omasta teksistä muuteta.[/QUOTE]

Laita mulle y-viestiä niin spekuloidaan yhdessä. :D Jos siis olet rekisteröitynyt. Olen saanut aiheesta y-viestiä ennenkin. Lupaan, että keskustelu pysyy meidän kahden välisenä. ;)

Yhteistyössä