Ketä tappoi Laura Palmerin? Eli Twin Peaks alkoi kanavalla Kutonen.

[QUOTE="vieras";27096097]Sarja vaan meni jotenkin omituiseksi ja älyttömäski.[/QUOTE]
No minä pidän tuollaisista omituisuuksista. :)
 
minmin
Ihana sarja, katsoin kans sitä silloin ekalla kerralla ja aloitin nytkin katsomaan. Tuo eka kausi on hyvä, se olisi pitänyt jättää siihen, se toinen kausi meni ihan liian hämäräksi.
 
Ensimmäinen kausi on täyttä timanttia, toinen vähän heikompi. Kauden keskivaiheilla sarjan tekijät eivät keksineet mitään päräyttävää uutta koukkua Lauran murhan selvittyä. Lynch ei tainnut itse enää olla tässä vaiheessa niin aktiivisesti tekemässä sarjaa... Loppukaudella hän palauttaa sarjan taas uriilleen ja viimeinen jaksohan on aivan legendaarinen! Sääli, että sarjaa ei enää tuosta jatkettu, aika herkullisiin aselmiin jäätiin. Sarjan maine tosin varmaan osin perustuu siihen, että se jäi lyhyeksi.

Itse tykkään lähestulkoon kaikesta, mitä Lynch on urallaan tehnyt. Mutta Twin Peaks on paras pienistä puutteistaan huolimatta.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"fani"
Sen sarjanhan piti jatkua, mutta liian alhasten katsojalukujen vuoksi lopetettiin kesken kauden. Eli sitä viimeistä jaksohan ei varsinaisesti oltu tarkotettu sarjan päätösjaksoksi.
 

Yhteistyössä