Ketä palstalla juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen allerginen kissalle, koiralle, lehmälle, lampaalle ja hevoselle. Sioista ja kanoista ei yhtään kokemusta. Todennäköisesti olen sioille, mutta entä kanoille? Voiko siivekkäille olla vähemmän allerginen?

vierailija
Koska tulkin töitä on vaikea löytää minun kieliparillani. Olen kysynyt myös norjalaisista käännös- ja tulkkausyrityksistä ja sieltä sanotaan, että se ei ole niin suosittu kielipari.. :X3: Ja opettajan töitä en halua eikä ne sovi minulle. :D

vierailija
Tässä edellisessä kokeessa oli
-oppimisen valmiudet 1-5
- kouluttautumismotivaatio ja alalle orientoituminen 1-5
- valmiuksia alalla työskentelyyn, voimavaroja ja toimintakykyä 1-5

Sain 7/15. Luulen, etten saanut tuosta viimeisestä yhtään pistettä, koska minulla tulkittiin unihäiriö ja varmaan myös liiallinen jännitys. :mad:

vierailija
Tähänkin on soveltuvuuskokeet ja ne vaikuttavat saman tapaisilta kuin nuo, joissa olin. Kokeissa kysytään olenko osallistunut aiemmin soveltuvuuskokeisiin, missä ja milloin... Tuossa ei saa valehdella, koska psykologi voi myöhemmin tarkistaa olenko ollut, eikö vaan? P. voi ottaa tuon vielä esille haastattelussa ja minun pitää osata vastata siihen niin, ettei minua tulkita vialliseksi/vajaaksi/epäonnistuneeksi tms. Huh. :confused:

Yhteistyössä