vierailija F
Taitaa olla.Minä jotenkin muistelen, että teillä oli semmooset hankkeet aikaisemmin.
Onkohan mulla muistissa vikaa?
Taitaa olla.Minä jotenkin muistelen, että teillä oli semmooset hankkeet aikaisemmin.
Onkohan mulla muistissa vikaa?
Jos et tiedä mikä ala sopii sulle niin käy te-toimistossa puhumassa siitä. Mä kävin vuosia sitten siellä keskustelemassa.Mitä minun kannattaisi tehdä kun tämä nykyinen ala on minulle ihan väärä?
Ok, ikävä juttu.Jos saisin tehdä psykologiset testit uudestaan näillä tiedoilla mitä minulla nyt on, pääsisin läpi. Mutta nyt en saa hakea 2 vuoteen tuon tuloksen takia.
Jos voisin hakea heti kun seuraava haku järjestetään, hakisin tietysti. Nyt en saa.Ok, ikävä juttu.
Auttoiko? Mitä siellä sanottin?Jos et tiedä mikä ala sopii sulle niin käy te-toimistossa puhumassa siitä. Mä kävin vuosia sitten siellä keskustelemassa.
Miten sen voi oikaista? Sitä paitsi tämä ala on täysin turha. Alalla ei ole minkäänlaisia töitä, vaikka olen koittanut etsiä.Koita oikasta se.
Opiskele jotakin muuta?Jos voisin hakea heti kun seuraava haku järjestetään, hakisin tietysti. Nyt en saa.
Sitä mietinkin. Harmittaa vain, että haut moniin koulutuksiin olivat keväällä!Opiskele jotakin muuta?
Nainen kysyi kaikenlaista. Sitten sanoi mikä ala voi sopia.Auttoiko? Mitä siellä sanottin?
Mikä ala sinulle sopi?Nainen kysyi kaikenlaista. Sitten sanoi mikä ala voi sopia.
Entä jos käyt töissä ja haet ensi vuonna?Sitä mietinkin. Harmittaa vain, että haut moniin koulutuksiin olivat keväällä!
Jotakin muuta mitä voi tehdä ilman koulutusta tai työnantaja kouluttaa?Olen koulutukseltani tulkki, mutta tälle kieliparille ei löydy töitä.... Sitä paitsi työ on todella sosiaalista. Se ei välttämättä ole minun juttuni.
Kuten mitä?Jotakin muuta mitä voi tehdä ilman koulutusta tai työnantaja kouluttaa?
En osaa sanoa. Mitä sä voisit tehdä? Katso paikkoja mol.fi sivulta.Kuten mitä?
Jos se kiinnostaa.Pitäisikö minun hakea eläintenhoitajakoulutukseen?