Ketä palstalaista ihailet ja miksi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:59 RouvaRajatapaus kirjoitti:
En tunne ainuttakaan palstalaista irl ja pelkästään palstakeskustelujen perusteella en ketään ihaile.

Mutta esim äitipeikolle olen kade hänen neulomistaidoistaan. :snotty: ;)
tekemällä oppii =) mutta sä nyt unhodit että mä olen viksu, kiltti, vaatimaton, tosi mukava ja aina ihana!

eipä tässä mittään, pitäis lähteä sateessa tarpomaan kerhoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:01 äitipeikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:59 RouvaRajatapaus kirjoitti:
En tunne ainuttakaan palstalaista irl ja pelkästään palstakeskustelujen perusteella en ketään ihaile.

Mutta esim äitipeikolle olen kade hänen neulomistaidoistaan. :snotty: ;)
tekemällä oppii =) mutta sä nyt unhodit että mä olen viksu, kiltti, vaatimaton, tosi mukava ja aina ihana!

eipä tässä mittään, pitäis lähteä sateessa tarpomaan kerhoon.
Sori, unohdin lisätä nuo tärkeät luonteenpiirteet. :D Mukavaa kerhoilua. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:03 metsänpeitto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:01 äitipeikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:59 RouvaRajatapaus kirjoitti:
En tunne ainuttakaan palstalaista irl ja pelkästään palstakeskustelujen perusteella en ketään ihaile.

Mutta esim äitipeikolle olen kade hänen neulomistaidoistaan. :snotty: ;)
tekemällä oppii =) mutta sä nyt unhodit että mä olen viksu, kiltti, vaatimaton, tosi mukava ja aina ihana!

eipä tässä mittään, pitäis lähteä sateessa tarpomaan kerhoon.
Sovitaaks, että kehutaan vuorotellen toisiamme niin menee ihan täydestä muihin palstalaisiin, eikä edes vaikuteta itserakkailta? :whistle: :D


Sitten voitais aina tulla vilpittömästi kiittelemaan, ai että en mä nyt niin ihana ole, mut kiitos nyt kuitenkin :xmas:
Ookkei, sovitaan näin. :xmas: Mutta eikai tässä nyt paljastanut aikeemme? :whistle: Meneekö kehut nyt täydestä? Hei, mää tiiän. Rekataan meille uudet nikit näiden vanhojen lisäksi, niillä voi käydä sit jakelemaan kehuja. :saint:
 
metsänpeitto, joo tehdään näin. ja sitten tehdään aloituksia että "metsänpeitto kerro miten sä teit sen iiiihanan kakun jne"
tietty osa kannattaa tehdä myös harmaana :D

mutta nyt mä alan painella :wave:

ps. RouvaRajatapaus mä olen nyt ehkä niin loukkaantunut kun unohdit että alan mykkäkouluun.
 
eiköhän kaikki ole tääl kehunsa ansainneet! :D ja ei tarvii heti alkaa miettii et joo miks tota kehutaan ja palvotaan niin paljo, säälittävää... hymyä huuleen vaan jokainen!

itse nauran vatsa kipeenä joskus sarkastisille kommenteille :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:08 äitipeikko kirjoitti:
metsänpeitto, joo tehdään näin. ja sitten tehdään aloituksia että "metsänpeitto kerro miten sä teit sen iiiihanan kakun jne"
tietty osa kannattaa tehdä myös harmaana :D

mutta nyt mä alan painella :wave:

ps. RouvaRajatapaus mä olen nyt ehkä niin loukkaantunut kun unohdit että alan mykkäkouluun.
Sori kamu, anna anteeksi. :hug: Laitetaan tuo huonosti nukutun yön piikkiin, eli syytetään tuota kuopusta. :saint: Levänneillä aivoilla mä olisin kyllä muistanut. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:09 maikkis kirjoitti:
eiköhän kaikki ole tääl kehunsa ansainneet! :D ja ei tarvii heti alkaa miettii et joo miks tota kehutaan ja palvotaan niin paljo, säälittävää... hymyä huuleen vaan jokainen!

itse nauran vatsa kipeenä joskus sarkastisille kommenteille :D
Näin.

Kaikki jaksavat ihailtavasti riippua täällä ja olla seurana.
Ja jopa ne v.ittuilevat harmaat ovat ihailtavia kun viitsivät sanansa sanoa ventovieraiden tapoihin ja tottumuksiin. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:17 metsänpeitto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:08 äitipeikko kirjoitti:
metsänpeitto, joo tehdään näin. ja sitten tehdään aloituksia että "metsänpeitto kerro miten sä teit sen iiiihanan kakun jne"
tietty osa kannattaa tehdä myös harmaana :D

mutta nyt mä alan painella :wave:

ps. RouvaRajatapaus mä olen nyt ehkä niin loukkaantunut kun unohdit että alan mykkäkouluun.
Juu, ja muistakaa ehdottomasti laittaa maininta aina myös näihin "kuka on kaunein"-ketjuihin, ettei tarvi alkaa harmaana itseään kehumaan :D

(Vihjeenä voin kertoa, että olen sekä ihana, viisas, älykäs, kaunis, lumoava, taitava, tiedostava että mielenkiintoinen. Ja jotta voisin loistaa myös muissa ketjuissa, olen myös ruma, ilkeä, pikkumainen ja ärsyttävä :whistle: )
Jep, pistetään korvan taakse. =) Noilla avuilla muuten pääseekin listaan kuin listaan. :D
 
En ihaile ketään erityisesti mutta ihailen ihmisiä/äitejä:
-Jotka loistaa iloisuutta ja jaksamista arjenkin keskellä
-jaksavat pitää kotinsa kauniina
-ovat hyvä kroppaisia lapsien syntymän jälkeen :ashamed:
-huolehtivat itsestään vaikka lapsia on monta(moni äiti unohtaa itsensä arjen keskellä ja jollain saattaa olla jopa likainen tukka, koska unohtanut todellakin huolehtia itsestä),pukeutuu kauniisti ja loistaa ulkoista ja sisäistä kauneutta.
-Jaksavat ajatella positiivisesti, vaikka maailma tuntuisi kaatuvan niskaan.
-Keksivät tavallisesta arjesta erilaisen(erilaisia puuhia)
Tämä lista olisi pitkä!! Kateellinen olen todellakin niille, joilla on aurinkoinen fiilis mihin tahansa asiaan!
 
nyt harmaana
Töllin ruusaa ja piika-äitiä ihailen....vaikuttavat molemmat viisailta, kypsiltä ja empaattisilta, hienoilta ihmisiltä :flower: Jos pitäisi näiden juttujen perusteella täältä jotkut valita "sokkotreffeille" niin teidät ottaisin messiin :D
 
En minäkään oikein osaa ihailla ketään, kun en tunne ihmisiä. Mutta hienolta ihmiseltä vaikuttaa tosiaan aurinkokunta (empaattinen, ei ole tyyliä minun kullannuput ja naapurin kakarat pois pihalta).

myös töllin ruusa on maalaisjärjellä varustettu.

Loppujen lopuksi täällä on vähän sellaisia äitejä, joita voi tosi äitiksi sanoa, suurisydämisiksi ihmisiksi. Paljon enemmän on äitityyppejä, jotka sanoo inhoavansa lapsia paitsi omiaan, jotka kyselee miten saa naapurin lapsen omalta pihalta pois, jotka kuvittelee olevansa parhaita, ja tietävänsä kaiken ja arvostelevat muita, kun itsllä on peräti yksi lapsi.
 

Yhteistyössä