Ketä palstalaista ihailet ja miksi?

Mä ihailen ihmisessä ehkä eniten empatiakykyä. Täällä on monta erittäin empaattista palstalaista.

Suuresti ihailen myös Tammikuuta, jolla on todella viisaita ja älykkäitä ajatuksia ja näkee asioita laajasti. Omaa hienon kyvyn kirjoittaa asioita.

Suurperheiden äitejä myös. Uskon että jokaisessa ihmisessä on joku asia, jota ihailen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:04 NaRikka kirjoitti:
Aurinkokuntaa, koska sillä on just niin paljon lapsia, kun mitä mä olen aina halunnut, ja kaiken lisäksi rento asenne ja hyvä meininki.
Vai hyvä meininki :D
Hei, käytkö useinkin täällä? Jos me viel yhdet otetaan, ja katotaan sit vasta sitä ruokapuolta... :whistle:

Kiitos kehuista, mie menin ihan... mitä tässä pitäs sanoa... Kiitos.
 
Liityn minäkin Aurinkokunnan ihailijakerhoon.Perusteena on se,että kirjoitusten sävy on positiivinen, oli asia ja aihe mikä tahansa. Ei suurperheen kanssa voi olla aina yhtä "aurinkoista", mutta kirjoitukset sitä kuitenkin ovat! Kiitos mukavista tuokiokuvista,Aurinkokunta. :flower:
 
samoin minä ihailen aurinkokuntaa! sen avaukset luen joka kerta, muiden avaukset vain jos otsikko on mielenkiintoinen! kaikkea hyvää aurinkokunnalle tulevaisuuteen, olet positiivinen ja ihana äiti-ihminen :flower:
 
Omaan ihailuuni ei vaikuta se, montako lasta Aurinkokunnalla tai jolla kulla muulla palstalaisella on. Täällä on itse asiassa monta muutakin, joita ihailen, en ala nyt kuitenkaan tähän heitä listaamaan, sillä vilpittömästi voin sanoa, että Aurinkokunta positiivisine kirjoituksineen tuli ensimmäisenä mieleen. :flower:
 
Toi on kummallista, että Aurinkokunta saa moista "palvontaa" osakseen sen takia että hänellä on suuri perhe... on täällä muitakin suurperheellisiä, eikä heitä kukaan mainitse... En tiedä, johtuuko siitä, että Aurinkokunta on ns. itse valinnut itselleen suuren perheen, eikä lapsilukumäärä johdu esim. uskonnollisesta vakaumuksesta...

Vaikka onhan hänen kirjoituksesnsa ihan positiivisia, en minä sillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:49 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:35 hmm kirjoitti:
Eikö tämänkin aloituksen voisi nimetä uudelleen, vaikkapa ketkä ihailee Aurinkokuntaa? Palstan ainoata suurperheellistä... Täällä on ainaki kolme sellaista joilla on suurempi perhe.
ai on vai? ketä ne on?
Rva de Maflen tai joku sinnepäin on ainakin yks.Olikos hällä 12 lasta?
 
Asiallisia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:51 vieras kirjoitti:
Toi on kummallista, että Aurinkokunta saa moista "palvontaa" osakseen sen takia että hänellä on suuri perhe... on täällä muitakin suurperheellisiä, eikä heitä kukaan mainitse... En tiedä, johtuuko siitä, että Aurinkokunta on ns. itse valinnut itselleen suuren perheen, eikä lapsilukumäärä johdu esim. uskonnollisesta vakaumuksesta...

Vaikka onhan hänen kirjoituksesnsa ihan positiivisia, en minä sillä.
En halunnut nostaa kenenkään nimeä erikseen esiin, mutta nostetaan nyt sitten. Aurinkokunta tuli ensimmäisenä mieleeni (muitakin toki on). Ei lapsiluvun takia, vaan kirjoitustaitonsa ja asiallisuutensa yms. puolesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:51 vieras kirjoitti:
Toi on kummallista, että Aurinkokunta saa moista "palvontaa" osakseen sen takia että hänellä on suuri perhe... on täällä muitakin suurperheellisiä, eikä heitä kukaan mainitse... En tiedä, johtuuko siitä, että Aurinkokunta on ns. itse valinnut itselleen suuren perheen, eikä lapsilukumäärä johdu esim. uskonnollisesta vakaumuksesta...

Vaikka onhan hänen kirjoituksesnsa ihan positiivisia, en minä sillä.
Ja toinen jolla on omasta valinnastaan suurperhe on rva de maflen, jos muistan nikin oikein. Hällä tais olla 11 lasta.

Itse muistan hänet siitä että miehensä oli onnettomuudessa. Taitaa palstailla aika vähän.
 
- Jätkällä on aivan uskomattoman hienosti kasvatetut/käyttäytyvät lapset.

- Aurinkokunta kirjoittaa ihanan elävästi, niitä tarinoita aina hymyllä lukee, ottamatta nyt kantaa lapsilukuun tai mihinkään muuhunkaan henkilökohtaiseen asiaan.
 

Yhteistyössä