utelias
kiinnostaa tietää että tunnetteko/tiedättekö miten hyvin toisianne ja oletteko käyneet tapaamisissa jos niitä on järjestetty?
Mä oon nähny meahin, eli ihan yhtä tylsä olen.. Oon mä muitakin nähnyt, mutta ovat tapaamisten kautta, eivät pyöri "mitäs nyt" :llä, niin en viitsi mainita.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Nibblerin siskon. olipa tylsä vastaus :ashamed:
Mäkin oon nähny sut :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mä oon nähny meahin, eli ihan yhtä tylsä olen.. Oon mä muitakin nähnyt, mutta ovat tapaamisten kautta, eivät pyöri "mitäs nyt" :llä, niin en viitsi mainita.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Nibblerin siskon. olipa tylsä vastaus :ashamed:
Sulle mä oon laittanut postia =)
sä siis tiedät missä mun postilaatikko asuu hui... joku päivä sä oot ovellaAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mä oon nähny meahin, eli ihan yhtä tylsä olen.. Oon mä muitakin nähnyt, mutta ovat tapaamisten kautta, eivät pyöri "mitäs nyt" :llä, niin en viitsi mainita.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Nibblerin siskon. olipa tylsä vastaus :ashamed:
Sulle mä oon laittanut postia =)
Piti mennä trimmaamaan musta poika, mutta se tosiaan peruttiin, niinku ehkä oot jo vakoillutkin..? Meen äitille töihin kun P pääse töistä, treffit duunin pihalla klo 14:00 =)Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mäkin oon nähny sut :heart:
Mua ei huvita tää siivouspäivä yhtään, mitäs teillä on tänään ohjelmassa?
Älä väsy odottamaan, mä en saa edes sun nimeä mieleeni, vaikka kuinka yrittäisin.. Mutta sen verran muistan, ettet asu missään ihan naapurissa. Sikäli sääli, että vaikutat palstan perusteella asiaeukolta, olisin saattanut kipasta kaffelle joku päivä joutessani =)Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:sä siis tiedät missä mun postilaatikko asuu hui... joku päivä sä oot ovella
No ei teille sit kannata tulla, mehän oltais vasta yheltä siellä jos nyt lähtisin pyrkimään liikkeelle....Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Piti mennä trimmaamaan musta poika, mutta se tosiaan peruttiin, niinku ehkä oot jo vakoillutkin..? Meen äitille töihin kun P pääse töistä, treffit duunin pihalla klo 14:00 =)Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mäkin oon nähny sut :heart:
Mua ei huvita tää siivouspäivä yhtään, mitäs teillä on tänään ohjelmassa?
noo joskus sitte ku oot täs lähellä käymässä meille saa aina tulla, kuha pimpottaaAlkuperäinen kirjoittaja ruttis:Älä väsy odottamaan, mä en saa edes sun nimeä mieleeni, vaikka kuinka yrittäisin.. Mutta sen verran muistan, ettet asu missään ihan naapurissa. Sikäli sääli, että vaikutat palstan perusteella asiaeukolta, olisin saattanut kipasta kaffelle joku päivä joutessani =)Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:sä siis tiedät missä mun postilaatikko asuu hui... joku päivä sä oot ovella
Näet, mikäli vaan päästään paikalle. Painostan kyllä vähän siihen suuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Borkkun ja veden-neidon
Niin ja Rukoilijasirkan toivon mukaan näen jussina