Ketä palstalaisia olette nähneet livenä?

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
vartooja, miracles, ninnuli :heart: mut ovat jo vähän läheisempiä muutoinkin :D
niin ja sitten aikoinaan sipuli...ja joitain mitä en tiedä että palstaileeko enää...esim tike joka myös aika han =) ainiin ja tosiaan kaddy :heart: miten saatoinkaan unehtaa :ashamed: meidän pitäskin nähdä pitkästä aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Nibblerin siskon. olipa tylsä vastaus :ashamed:
Mä oon nähny meahin, eli ihan yhtä tylsä olen.. Oon mä muitakin nähnyt, mutta ovat tapaamisten kautta, eivät pyöri "mitäs nyt" :llä, niin en viitsi mainita.

Sulle mä oon laittanut postia =)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mä oon nähny meahin, eli ihan yhtä tylsä olen.. Oon mä muitakin nähnyt, mutta ovat tapaamisten kautta, eivät pyöri "mitäs nyt" :llä, niin en viitsi mainita.

Mäkin oon nähny sut :heart:

Mua ei huvita tää siivouspäivä yhtään, mitäs teillä on tänään ohjelmassa?

sä siis tiedät missä mun postilaatikko asuu :eek: hui... joku päivä sä oot ovella :D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Piti mennä trimmaamaan musta poika, mutta se tosiaan peruttiin, niinku ehkä oot jo vakoillutkin..? Meen äitille töihin kun P pääse töistä, treffit duunin pihalla klo 14:00 =)

sä siis tiedät missä mun postilaatikko asuu :eek: hui... joku päivä sä oot ovella :D
:D Älä väsy odottamaan, mä en saa edes sun nimeä mieleeni, vaikka kuinka yrittäisin.. Mutta sen verran muistan, ettet asu missään ihan naapurissa. Sikäli sääli, että vaikutat palstan perusteella asiaeukolta, olisin saattanut kipasta kaffelle joku päivä joutessani =)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Piti mennä trimmaamaan musta poika, mutta se tosiaan peruttiin, niinku ehkä oot jo vakoillutkin..? Meen äitille töihin kun P pääse töistä, treffit duunin pihalla klo 14:00 =)
No ei teille sit kannata tulla, mehän oltais vasta yheltä siellä jos nyt lähtisin pyrkimään liikkeelle....
Jos vaikka faijalle sitten... :)

:D Älä väsy odottamaan, mä en saa edes sun nimeä mieleeni, vaikka kuinka yrittäisin.. Mutta sen verran muistan, ettet asu missään ihan naapurissa. Sikäli sääli, että vaikutat palstan perusteella asiaeukolta, olisin saattanut kipasta kaffelle joku päivä joutessani =)
noo joskus sitte ku oot täs lähellä käymässä :) meille saa aina tulla, kuha pimpottaa :D

JanuLiitus
Monia palstatapaamisessa :) Ja tietty noita mun siskoja aika usein :D
Ensi viikolla lähden mieheni kanssa ajelee 350km päähän tapaamaan yhtä palstalaista, jonka näen eka kertaa =)

Yhteistyössä