Ketä paikalla?...on niin hiljaista

Hei!
Jos on niin hiljaista ja tylsää niin keksitääs jotain kivaa juttelemista... Kellään mitään hyviä ideoita? Tän illan televisio-ohjelmat, mitä meinaatte kattoa? Kuinka moni on jo saunonut, kuin moni aikoo saunoa? Saako teillä lapset kattoo Huuman? Mitäs syötte tänää, onko karkkipäivä? Mun tekis mieli jotain hyvää suolaista, mutten taida jaksaa enää leipoa mitään tälle iltaa

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:
Alkuperäinen kirjoittaja Takku:
Kohta lämmittään tyttöjen kans saunaa, jos sais edes tulitikun syttyyn :whistle:
Ihan samaa täällä :)
Sytty jopa tulitikku kerrasta ja toistaseks ainaki puut roihus pesässä, ku äsken kävin kurkkaas :D
Mää en oo vielä viittiny käyä edes kokeileen. Oon oikeesti huonoin saunanlämmittäjä mitä tunnen.

Kohta lämmittään tyttöjen kans saunaa, jos sais edes tulitikun syttyyn :whistle:
Ihan samaa täällä :)
Sytty jopa tulitikku kerrasta ja toistaseks ainaki puut roihus pesässä, ku äsken kävin kurkkaas :D
Mää en oo vielä viittiny käyä edes kokeileen. Oon oikeesti huonoin saunanlämmittäjä mitä tunnen.
Meillä on niin perkuleen huonoja tulitikkuja, et epäilin, saisinko edes sitä syttyyn. Noi lämmityspuuhat on aika hyvin harjaantunu harjotellessa.

Yhteistyössä