Ketä oksettaa noi Milannan jutut?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti
galluppia pukkaa
Kantaa ottamatta siihe onko niissä hiventäkään totuutta niin ketä oksettaa... käsi reippaasti ylös vaan?! Ja Venakon ei nyt kannata tähän kommentoida sitten mitään (nähtäväksi jää oletko nyt sitten lukutaitoinen ja ymmärrätkö lukemaasi), sun kanta sun juttuihin tiedetään jo!


Itse nosta käden yyyylöööös UP!
 
"vieras"
Mua nyt vaan raivostuttaa kaikki huomiota kerjäävät typerykset muutenkin. Ihmeellistä jakaa koko elämänsä ventovieraiden kanssa. Jostain se kertoo. Tyhjästä päästä tai tyhjästä elämästä. Tai molemmista.
 
"vieras"
Tuntuu todella kurjalta hänen lastensa puolesta jos tarinat on totta. Jostakin syystä ajattelen/toivon että Venakko on kehittänyt nämä miljonääritarinat ajanvietteeksi ja asuu edelleen Masan kanssa onnellisena Älvarissaan.
 
kyllä
oksettaa. Ja ällöttää hänen ylimielinen asenne kaikkea kohtaan. Vain hän on itse hyvä ja uusi mies, ah, niin ihana. Minusta tässä on jotain outoa. Ei kukaan oikeasti hehkuttaisi noin täällä, vaikka oikeasti olisikin onnellinen. Ehkä hän on pohjimmiltaan onneton ja rakentaa omaa, ihanaa maailmaansa näillä jutuilla? Hän postaa koko ajan, joten tuskin ehtii nauttia uudesta miehestään...
 
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23288789:
oksettaa. Ja ällöttää hänen ylimielinen asenne kaikkea kohtaan. Vain hän on itse hyvä ja uusi mies, ah, niin ihana. Minusta tässä on jotain outoa. Ei kukaan oikeasti hehkuttaisi noin täällä, vaikka oikeasti olisikin onnellinen. Ehkä hän on pohjimmiltaan onneton ja rakentaa omaa, ihanaa maailmaansa näillä jutuilla? Hän postaa koko ajan, joten tuskin ehtii nauttia uudesta miehestään...
Itsekeskeisyydestä kertoo myös se, ettei koskaan osallistu muiden keskusteluihin, anna neuvoa ja tue muita. Aina vaan tekee itsestään kaikenmaailmaan aloituksia...
 
Onnea
Tiedän että se on julkista tietoa. On nyt nimet julkisia ihan kaikilla, muttei niitä voi tälläsen asian yhteydessä heitellä netin keskustelupalstoille. Olihan juuri juttua siitä koiranhakkaus episodista, kun keskustelupalstoilla oli paljastettu nimi. Poliisi oli vastannut haastattelussa että jos asianomainen niin tahtoo, asiasta tehdään rikosilmoitus.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"wtf"
Tiedän että se on julkista tietoa. On nyt nimet julkisia ihan kaikilla, muttei niitä voi tälläsen asian yhteydessä heitellä netin keskustelupalstoille. Olihan juuri juttua siitä koiranhakkaus episodista, kun keskustelupalstoilla oli paljastettu nimi. Poliisi oli vastannut haastattelussa että jos asianomainen niin tahtoo, asiasta tehdään rikosilmoitus.
Nimi on esiintynyt palstalla säännöllisin välein jo ainakin pari vuotta. Itsekin sen juuri julkaisit :)
 
Onnea
[QUOTE="Noo";23288895]Itsehän hän on firmansa tiedot tänne antanut.[/QUOTE]

No ei sillä ole mitään väliä!

Olihan koiranhakkaajatkin facebookissa. "Itsehän nimensä siellä olivat julkaisseet" ei paljoa auttanut.
 
"annina"
Venakko Milannalla on omien sanojensa mukaan rakastava mies, ihanat lapset ja miehen kautta rahaa ettei tarvitse huolehtia huomisesta.

Käsi ylös kaikki jotka eivät halua samoja asioita itselleen.

Kenenkään ei ole pakko hänen juttujaan lukea, ihan sama onko ne totta vai ei niin se ei henk.koht ainakaan minun elämääni vaikuta millään tavalla. Eikä se ole keltään muulta myöskään pois, enemmän "naurattaa" joidenkin ihmisten kommentoinnit VM:n juttuihin kun niistä niin paistaa yksi suomalaisten peruspiirre selvästi läpi.

En ole todellakaan VM:n fanclubin jäsen mutta en myöskään kieri öisin hereillä hänen juttujensa takia. Jokaisella on mahdollisuus valita mitä täällä lukee, jättää lukematta, mihin kommentoida ja mistä provosoitua.
 
Onnea
[QUOTE="wtf";23288899]Nimi on esiintynyt palstalla säännöllisin välein jo ainakin pari vuotta. Itsekin sen juuri julkaisit :)[/QUOTE]

On varmasti ollut, mutta ihan tiedoksi, että milanna voi siitä just sun paljastuksesta tehdä sen ilmon. Ja anteeksi nyt vain, mutten ole milannan nimeä julkaissut.
 
"wtf"
Tiedän että se on julkista tietoa. On nyt nimet julkisia ihan kaikilla, muttei niitä voi tälläsen asian yhteydessä heitellä netin keskustelupalstoille. Olihan juuri juttua siitä koiranhakkaus episodista, kun keskustelupalstoilla oli paljastettu nimi. Poliisi oli vastannut haastattelussa että jos asianomainen niin tahtoo, asiasta tehdään rikosilmoitus.
Ei rikosilmoituksella mitään väliä vielä ole. Vasta jos syyttäjä syyttää, homma etenee oikeasti. Poliisi ei tee muuta kuin tutkii asian.
 
"buleria"
kukkia vaan :)! Minua ei ärsytä yhtään. Minusta hän on hyvin välittävä ja empaattinen ihminen, joka täysin rinnoin rakastaa lapsiaan ja elämää. Hatunnosto hänelle! Itse teen ja tekisin myös monet asiat toisin, suorastaan päinvastoin, mutta minähän olenkin minä, en hän. Uskon, että hän toimii aina vilpittömästi parhaaksi näkemällään tavalla ja oikein, kykyjensä mukaan. On myös päivänselvää, että kielitaito myös hiukan haittaa ulosantia, joten tiivistettynä, hävetkää kaikki häntä haukkuvat, eläkää omaa elämäänne ja antakaa hänen elää ja nauttia omastaan!

Tsemppiä sinulle ihana tyttö, Venakko Milanna :)!
 

Yhteistyössä